Mommybloggerstopic #7

Ze kiest er zelf voor om dit te delen dus ik denk niet dat ze dat vervelend vindt :woman_shrugging:t2:

1 like

What the hell.

1 like

Hoort niet in dit topic, maar ik dacht Mascha wordt hier ook wel eens besproken. Ik zag een foto van Irene Moors voorbijkomen op Insta waarin ze tagt dat de foto is gemaakt door Gregor. Misschien tijdens een event, maar ik dacht misschien wordt hij ook ingehuurd voor foto’s?

4 likes

Die foto is ‘oud’, hij had toen zo’n fase dat hij met een analoog fototoestel overal rondliep en dacht dat hij een fotograaf was.

42 likes

Ik vind dit sowieso mega kwalijk. Ik vraag mij dan altijd af of ze geld verdienen met het promoten van die gekregen kleding of dat de kleding krijgen gewoon het ruilmiddel is voor zo’n ad / promotie. Want dan zou ik zeggen; draag dan ook daadwerkelijk wat je krijgt ( of kies niet zo bizar veel uit). Als ze er voor betaalt krijgen en het verder niet meer gaan dragen vind ik het echt bizar en totaal niet meer van deze tijd. Zo zonde, pff.

2 likes

He neejoh ze krijgen gewoon heel veel geld betaald om die rotzooi een keertje te laten zien voor de camera. En dat allemaal om de massaconsumptie van fast fashion te bevorderen. En dat werkt. Helaas.

6 likes

Dat bedoel ik dus :frowning: En wat ik dan al helemáál hypocriet vind is dat als ze dan keer een duurzaam merk promoten ze ineens helemaal into duurzaam zijn blablabla. :face_vomiting:

4 likes

Oh, ok. Ik dacht dat hij misschien een bedrijf had opgestart als fotograaf.

3 likes

hahahaha dit was precies wat ook in mij op kwam toen ik de vraag las

2 likes

Kan inderdaad speelgoed zijn zonder CE keurmerk… of met vals CE keurmerk, en dan is kadopa de sjaak ben ik bang…

11 likes

Nog even terugkomend op de video van Kelly. Hier gingen mijn nekharen echt recht van omhoog staan. Het is heel erg een miskraam. Ik word hier gewoon boos om, ik ben zelf een vrouw die helemaal geen kinderen kan krijgen. Ik had graag moeder willen worden. Maar helaas door een chromosoomafwijking was een kindje krijgen niet voor ons weggelegd. Ik heb er vrede mee. Al heb ik er op sommige momenten het er best nog wel moeite mee. Maar hoe zij nu praat over een miskraam en dat het zo’n taboe is. Ik vind het vreselijk! En dan ook nog zeggen ik ben dankbaar voor mijn drie dochters. Ik weet even verder niks meer te schrijven omdat het me zo boos maakt.

13 likes

Ach weet je, ik vind het niet zuur van jullie. Natuurlijk mag zij heel verdrietig zijn, en het zou nergens voor nodig zijn om het uitgesproken tegen elkaar op te nemen in wie meer recht heeft op verdriet, maar het is ook een legitiem gevoel dat jullie situaties gewoon van een andere orde zijn.

22 likes

Bedoelt ze niet ook: een taboe omdat ze al 3 kindjes heeft?

1 like

Zit ik ineens op mommyhood :roll_eyes:

1 like

Ik heb zo’n medelijden met die kinderen. Je moeder zou maar een blog en een hashtag op Instagram hebben waar al acht jaar lang (en counting) duizenden foto’s en persoonlijke info over jou op staan.

@Lula wat een parel van een artikel.

1 like

Jaren geleden las ik haar blogs nog wel eens maar ik zie dat ze nog altijd niet veranderd is. Ze opent nog altijd met ‘ik voel me niet zo goed’.

1 like

Ik heb in een ver verleden ook een blog gehad waarmee ik wel eens iets kleins verdiende. Kreeg ik mailtjes van bedrijven of zij een blog op mijn website mochten plaatsen (tegen betaling) met links naar hun webshop. Goed voor hun clicks en SEO, of zoiets. Ik gok dat dit ook zoiets is :rofl:

Bij haar vallen de spondingen wel mee. Wel vervelend dat er zoveel online staat over haar kinderen. En hoe moeilijk ze het allemaal wel niet heeft. Dat haar kleine pas na zijn 4e verjaardag pas zindelijk is op school. Omdat hij het dan pas snapte. Ja echt fijn dat iedereen dat over 20 jaar nog kan lezen. Gelukkig heb ik iedereen de laatste jaren ontvolgd.

3 likes

Het verbaasd mij toch dat haar blog behoorlijk wat geld oplevert en ze daarvan kan leven.

3 likes

Ja echt he wtf was dat?? Het lijkt wel een werkstuk van een kind…:joy:

2 likes