Ik keek net de vlog van Elise en ze is helemaal hysterisch omdat er een vogel in huis zit. Ze belt Wout op om te vragen wat ze moet doen, want ze lijkt echt gééén idee te hebben. Nou, de ramen openzetten dus. Zet ze alle ramen open in de keuken, terwijl de vogel in de woonkamer zit? “Oh oké oké dat snapt ie niet dat ie dan langs de keuken moet vliegen. Oké dan zet ik de ramen in de woonkamer open”
Toch niet zo’n independent woman als ze soms wil overkomen (of is dit te gemeen om te zeggen? ) Wout bleef wel heel lief en aanmoedigend.
(Geen judgement als je bang bent van bepaalde dieren of vogels, maar je kan toch wel logisch bedenken dat je de ramen moet openzetten om hem terug naar buiten te krijgen?)
Oh ik vind mijzelf ook wel een hele zelfstandige vrouw ( overigens vind ik dat zij zichzelf echt totaal niet zo neerzet) maar als er een vogel in mijn huis zou zitten zou ik ook wel in paniek raken: niet omdat ik bang ben voor vogels maar zou het wel heel a-relaxt vinden als zo’n beest ineens hysterisch gaat fladderen. Ik denk dat ik ook eerst m’n man zou bellen hahaha. Tuurlijk klinkt het logisch om dat te doen maar op zo’n moment overvalt je dat denk ik nogal.
Je vergeet nog te vermelden dat ze de vogel wilde lokken met een fluitje.
Hij zal langs daar naar binnen gekomen zijn en door de paniek dacht ze dat hij door de ramen/deur terug naar de tuin ging?
Inderdaad niet logisch dat ze niet meteen alle ramen open te zetten, maar door angst denk je vaak niet logisch na.
Ik zie Wouter niet graag in de vlog, maar ik vond hem wel lief en geduldig aan de telefoon.
Ik vond het wel een heerlijk moment in de vlog hoor, lekker een (klein) beetje actie. Vraag me ook af hoe er zoveel poep uit een vogel kan komen
Vond het echt heel overdreven. Het was een merel, geen meeuw ofzo.
Een zwarte vogel, volgens Elise. Ze wist niet dat het een merel was.
Ik doe nog veel gekker voor een spin. Gelukkig vliegen die beesten niet.
Ohja een zwarte vogel inderdaad. Een van de meest voorkomende tuinvogels
Nee daar heb je die kut halsbandparkieten die de hele stad onderschijten
Hahahah eentje voor in de boeken
Maar hoezo heeft ze nu precies op dat moment die camera zo hoog gezet, zo toevallig
“OMG HIJ IS HELEMAAL IN PANIEK!!!”
38% zou dat kind dwingen een jurk te dragen?
Ik moest het 4 keer opnieuw lezen, wat doet die komma tussen haar en haar.
Verder: dat ze het zich überhaupt afvraagt wat te doen
Krijg je eigenlijk haarverlies door zwangerschap?
Tijdens je zwangerschap hou je meer haren vast en na je zwangerschap ga je die verliezen en gaan er nieuwe haren groeien. Dan krijg je van die plukjes babyharen.
Ja Elise maakt altijd een aparte thumbnail, dus is inderdaad in scène gezet. Zullen andere YT’ers ook wel doen.
Hoezo twijfelt ze of ze haar kind de komende tijd tegen haar zin nog een jurk aan moet doen? Hoezo zou 38% dat toch doen?
Ik weigerde op die leeftijd ook jurken (en spijkerbroeken🤪), gelukkig dat mijn ouders me dat niet zijn gaan verplichten.
Toen ik dit zag, was mijn eerste gedachte ook ‘Wat zielig, laat je kind lekker dragen wat hij/zij wilt’. Al snel kwam bij mij de realisatie dat ik dit eigenlijk ook doe, alleen is bij mij thuis de situatie andersom. Mijn dochter wilt alleen maar jurken en rokjes aan en heb met haar de afspraak dat ze om de dag afwisselt, dus broek-jurk-broek-rok Ik ben dus eigenlijk net zo erg, maar een broek vind ik voor bepaalde dingen ook gewoon praktischer.
Ik vind dit dus echt heel erg raar.
Tenzij je kind midden december in d’r blote reet en op teenslippers naar school wil, wat maakt het dan in godsnaam uit wat ze aan heeft?!
Ik heb een periode gehad waarin ik maandenlang in een half gaar Spiderman pak heb gelopen. Who cares?!
Die koters moeten al zoveel in het latere leven, laat ze in hemelsnaam lekker voor lul lopen als ze daar zin in hebben.