Ik denk dat Annemerel aan het bevallen is of is bevallen. Het is nu toch echt wel wat stil op haar Instagram. Ik ben benieuwd hoe het meisje gaat heten !
Mijn god, het prullenbakartikel is denk ik het slechtst geschreven stukje dat ik ooit heb gelezen. Er staat trouwens een link in naar prullenbakken van de Bijenkorf, dus het lijkt erop dat dat de aanleiding hiervoor was, niet dat ze op een dag over prullenbakken aan het mijmeren was.
Vind dat een mooie naam!
Volgens mij schreef ze over een naam die ze al heel lang in haar hoofd had en dat ze daar een kortere versie van allebei mooi vonden (beetje gebrekkige zinsbouw van mij). Dus josefien - jose ?
Nee, die vond ze wel heel mooi (net als Olivier/Oliver). Maar ze kende al een Olivia met dezelfde achternaam als Tuur.
Las het vanmorgen toevallig in haar vastgezette stories.
Dat is ook mijn verwachting Juliette en dan afgekort Juul. In haar story gaf ze dat ze korte versie al in gedachten had en daarna de langere versie heeft opgezocht ofzo
Oow haha, ik kijk haar vlogs al lang niet meer (al van voor de zwangerschap) en ook haar Insta nog maar heel af en toe, dus wist niet dat ze het hier al eens over had gehad.
Ik denk wel een klassieke naam!
Vind iets van Fleurine, Bente, Emilie of Stella ook wel iets voor hun.
Ik ook!
Ja Juul of Julíe denk ik. Of Liv afgekort van Olivia
Ik keek net de vlog van Elise en ze is helemaal hysterisch omdat er een vogel in huis zit. Ze belt Wout op om te vragen wat ze moet doen, want ze lijkt echt gééén idee te hebben. Nou, de ramen openzetten dus. Zet ze alle ramen open in de keuken, terwijl de vogel in de woonkamer zit? “Oh oké oké dat snapt ie niet dat ie dan langs de keuken moet vliegen. Oké dan zet ik de ramen in de woonkamer open”
Toch niet zo’n independent woman als ze soms wil overkomen (of is dit te gemeen om te zeggen? ) Wout bleef wel heel lief en aanmoedigend.
(Geen judgement als je bang bent van bepaalde dieren of vogels, maar je kan toch wel logisch bedenken dat je de ramen moet openzetten om hem terug naar buiten te krijgen?)
Oh ik vind mijzelf ook wel een hele zelfstandige vrouw ( overigens vind ik dat zij zichzelf echt totaal niet zo neerzet) maar als er een vogel in mijn huis zou zitten zou ik ook wel in paniek raken: niet omdat ik bang ben voor vogels maar zou het wel heel a-relaxt vinden als zo’n beest ineens hysterisch gaat fladderen. Ik denk dat ik ook eerst m’n man zou bellen hahaha. Tuurlijk klinkt het logisch om dat te doen maar op zo’n moment overvalt je dat denk ik nogal.
Je vergeet nog te vermelden dat ze de vogel wilde lokken met een fluitje.
Hij zal langs daar naar binnen gekomen zijn en door de paniek dacht ze dat hij door de ramen/deur terug naar de tuin ging?
Inderdaad niet logisch dat ze niet meteen alle ramen open te zetten, maar door angst denk je vaak niet logisch na.
Ik zie Wouter niet graag in de vlog, maar ik vond hem wel lief en geduldig aan de telefoon.
Ik vond het wel een heerlijk moment in de vlog hoor, lekker een (klein) beetje actie. Vraag me ook af hoe er zoveel poep uit een vogel kan komen
Vond het echt heel overdreven. Het was een merel, geen meeuw ofzo.
Een zwarte vogel, volgens Elise. Ze wist niet dat het een merel was.
Ik doe nog veel gekker voor een spin. Gelukkig vliegen die beesten niet.
Ohja een zwarte vogel inderdaad. Een van de meest voorkomende tuinvogels
Nee daar heb je die kut halsbandparkieten die de hele stad onderschijten
Hahahah eentje voor in de boeken
Maar hoezo heeft ze nu precies op dat moment die camera zo hoog gezet, zo toevallig
“OMG HIJ IS HELEMAAL IN PANIEK!!!”