Mommybloggerstopic #7

Snap echt niet waarom zoiets een dilemma is

21 likes

38% zou dat kind dwingen een jurk te dragen? :pensive:

13 likes

Ik moest het 4 keer opnieuw lezen, wat doet die komma tussen haar en haar.

Verder: dat ze het zich überhaupt afvraagt wat te doen :cry:

3 likes

Misschien is het wel een sponhengelvideo met een bewust gevangen kraai voor een nieuwe bank oid 🥲 (heb de video niet gezien, misschien was het een ander soort vogel)

3 likes

Krijg je eigenlijk haarverlies door zwangerschap?

1 like

Tijdens je zwangerschap hou je meer haren vast en na je zwangerschap ga je die verliezen en gaan er nieuwe haren groeien. Dan krijg je van die plukjes babyharen. :sob:

1 like

Ja Elise maakt altijd een aparte thumbnail, dus is inderdaad in scène gezet. Zullen andere YT’ers ook wel doen.

1 like

Hoezo twijfelt ze of ze haar kind de komende tijd tegen haar zin nog een jurk aan moet doen? Hoezo zou 38% dat toch doen?

Ik weigerde op die leeftijd ook jurken (en spijkerbroeken🤪), gelukkig dat mijn ouders me dat niet zijn gaan verplichten.

2 likes

Toen ik dit zag, was mijn eerste gedachte ook ‘Wat zielig, laat je kind lekker dragen wat hij/zij wilt’. Al snel kwam bij mij de realisatie dat ik dit eigenlijk ook doe, alleen is bij mij thuis de situatie andersom. Mijn dochter wilt alleen maar jurken en rokjes aan en heb met haar de afspraak dat ze om de dag afwisselt, dus broek-jurk-broek-rok :speak_no_evil: Ik ben dus eigenlijk net zo erg, maar een broek vind ik voor bepaalde dingen ook gewoon praktischer.

Ik vind dit dus echt heel erg raar.
Tenzij je kind midden december in d’r blote reet en op teenslippers naar school wil, wat maakt het dan in godsnaam uit wat ze aan heeft?!
Ik heb een periode gehad waarin ik maandenlang in een half gaar Spiderman pak heb gelopen. Who cares?!

Die koters moeten al zoveel in het latere leven, laat ze in hemelsnaam lekker voor lul lopen als ze daar zin in hebben.

28 likes

Haha duh :stuck_out_tongue:

Nou ik snap haar nog steeds niet
Als het echt een ding is en er zijn twee broekjes die ze graag draagt koop er daar dan gewoon meer van
Snap ook wel dat je niet overal op in kan geven maar als je kind echt uren boos is om haar outfit en jurken altijd een gevecht zijn… waarom zou je dat dan in hemelsnaam doen? Denk inderdaad wat @Gato zegt, ze zal haar kind was als fashionable aankleedpop zien en de dingen die t kind aan wil die zijn zeker niet hip genoeg

3 likes

Maar haar dochter is héééél lastig hoor. Dus wat extra kopen dan wat ze wel graag draagt gaat gewoon niet.

*Heb haar Instagram even bekeken. Waarschijnlijk staat hetgeen wat de dochter mooi vindt, niet mooi op haar feed.

3 likes

Ik heb een stuk of 8 spijkerbroekjes weggegeven die mn kiddo nooit heeft gedragen. Ik vind dat wel jammer, want het staat haar heel leuk. Maar ze wil het gewoon niet aan. Waarom zou ik t mezelf ook moeilijk maken door dat kind per se al krijsend in een spijkerbroekje te wurmen? Dan liever een vrolijk kind in een “losse” broek. (En nu is ze per ongeluk super stylish omdat ik heel veel van die korte fietsbroekjes voor haar heb gekocht met oversized tshirts erop)

8 likes

Ook een soort macht- of dominantiestrijd blijkbaar, dacht dat die achterhaalde theorie vooral nog bij bepaalde hondenbaasjes leefde maar blijkbaar gaat het ook op voor kinderen, even laten weten dat jij de baas bent :upside_down_face:

12 likes

Niet praktisch en ook niet echt mooi (vind ik). Wel mooi in combinatie met haar naam en eigen beschrijving. Dan noem je je kinderen rebels, doen ze die naam eer aan, is het nog niet goed.

4 likes

Wouter is niet gewoon de liefste vader, maar van AMSTERDAM! (Is niet heel gek hoor, maar in combi met hun amsterdam obsession wel weer typisch)

33 likes

Tssss ik weet niet Elise maar MIJN vader is de liefste van Amsterdam en die was al vader voor Wouter dat werd. I win :laughing::laughing::laughing::laughing:

26 likes

E.vie van Ti.vie (bekend van de spuitluiers in beeld brengen) is met zwangerschapsverlof en brengt nu twee vlogs per week uit. Van beide > 30 minuten, met 90% beeldmateriaal wat haar zoontje allemaal doet. Ik was gestopt met haar volgen maar ze kwam weer in mijn feed voorbij. Wel sneu, haar man heeft een hernia met mega veel klachten. Ben benieuwd hoe dat na de bevalling gaat.

1 like

Valt me mee dat er niet staat ‘binnen de ring’.

32 likes