Mommybloggerstopic #7

Haha duh :stuck_out_tongue:

Nou ik snap haar nog steeds niet
Als het echt een ding is en er zijn twee broekjes die ze graag draagt koop er daar dan gewoon meer van
Snap ook wel dat je niet overal op in kan geven maar als je kind echt uren boos is om haar outfit en jurken altijd een gevecht zijn… waarom zou je dat dan in hemelsnaam doen? Denk inderdaad wat @Gato zegt, ze zal haar kind was als fashionable aankleedpop zien en de dingen die t kind aan wil die zijn zeker niet hip genoeg

3 likes

Maar haar dochter is héééél lastig hoor. Dus wat extra kopen dan wat ze wel graag draagt gaat gewoon niet.

*Heb haar Instagram even bekeken. Waarschijnlijk staat hetgeen wat de dochter mooi vindt, niet mooi op haar feed.

3 likes

Ik heb een stuk of 8 spijkerbroekjes weggegeven die mn kiddo nooit heeft gedragen. Ik vind dat wel jammer, want het staat haar heel leuk. Maar ze wil het gewoon niet aan. Waarom zou ik t mezelf ook moeilijk maken door dat kind per se al krijsend in een spijkerbroekje te wurmen? Dan liever een vrolijk kind in een “losse” broek. (En nu is ze per ongeluk super stylish omdat ik heel veel van die korte fietsbroekjes voor haar heb gekocht met oversized tshirts erop)

8 likes

Ook een soort macht- of dominantiestrijd blijkbaar, dacht dat die achterhaalde theorie vooral nog bij bepaalde hondenbaasjes leefde maar blijkbaar gaat het ook op voor kinderen, even laten weten dat jij de baas bent :upside_down_face:

12 likes

Niet praktisch en ook niet echt mooi (vind ik). Wel mooi in combinatie met haar naam en eigen beschrijving. Dan noem je je kinderen rebels, doen ze die naam eer aan, is het nog niet goed.

4 likes

Wouter is niet gewoon de liefste vader, maar van AMSTERDAM! (Is niet heel gek hoor, maar in combi met hun amsterdam obsession wel weer typisch)

33 likes

Tssss ik weet niet Elise maar MIJN vader is de liefste van Amsterdam en die was al vader voor Wouter dat werd. I win :laughing::laughing::laughing::laughing:

26 likes

E.vie van Ti.vie (bekend van de spuitluiers in beeld brengen) is met zwangerschapsverlof en brengt nu twee vlogs per week uit. Van beide > 30 minuten, met 90% beeldmateriaal wat haar zoontje allemaal doet. Ik was gestopt met haar volgen maar ze kwam weer in mijn feed voorbij. Wel sneu, haar man heeft een hernia met mega veel klachten. Ben benieuwd hoe dat na de bevalling gaat.

1 like

Valt me mee dat er niet staat ‘binnen de ring’.

32 likes

Omg rabarbertinten ik ga stuk. :joy_cat:

4 likes

Annemerel is bevallen! Philippa Olivia. Wel leuke naam, eerste naam niet perse verwacht bij hun.

18 likes

Haha ja ik vroeg me ook meteen af wat dan de roepnaam was die ze blijkbaar al lang in haar hoofd had, maar ik denk Pippa of Pip?

1 like

:joy:

Ik denk Pippa dan.

1 like

Flippo? Haha nee, denk iets als Pippa.

5 likes

Dr. Phil?

7 likes

Ik hou echt van de naam Flip voor een jongen.

8 likes

Awhhh zo heette die logeerbeer :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

“Onze” Philippa wordt Fie of Fietje.

2 likes

Ik heb een collega met 3 dochters en zij heeft dit soort namen als officiële namen gegeven. Dus dat je denkt, is het een afkorting? Juul, Soof, Flo … in die trant

1 like