Omg rabarbertinten ik ga stuk.
Haha ja zo ontzettend dom En dan heeft ze ein-de-lijk de ramen open gezet aan de kant waar de vogel zat en als ie er dan niet meteen door weg vliegt zegt ze ook nog over die vogel van ‘hoe dom kan je zijn?!’. Ja hallo, die vogel is vlak daarvoor door JOUW domme gedrag nog tegen een dicht raam aangevlogen, niet zo gek dat ie niet meteen een 2e poging waagt erna bij hetzelfde raam. Echt zo geërgerd haha.
Annemerel is bevallen! Philippa Olivia. Wel leuke naam, eerste naam niet perse verwacht bij hun.
Haha ja ik vroeg me ook meteen af wat dan de roepnaam was die ze blijkbaar al lang in haar hoofd had, maar ik denk Pippa of Pip?
Ik denk Pippa dan.
Flippo? Haha nee, denk iets als Pippa.
Dr. Phil?
Ik hou echt van de naam Flip voor een jongen.
Awhhh zo heette die logeerbeer
“Onze” Philippa wordt Fie of Fietje.
Ik heb een collega met 3 dochters en zij heeft dit soort namen als officiële namen gegeven. Dus dat je denkt, is het een afkorting? Juul, Soof, Flo … in die trant
Wat een lieve foto en namen
De sporthorloges zijn ook goed zichtbaar haha, hoe zou de grafiek van een bevalling er daarop uitzien? Flinke workout denk ik wel
Haha dit vraag ik mij ook echt af
Waarom kan Philippa niet gewoon de naam zijn dan?
Ik kocht een Apple Watch 2mnd na m’n bevalling en vroeg me dat toen ook af haha!
Omdat ze het er eerder over heeft gehad dat ze de korte versie van de naam al heel lang wist en dat ze de lange versie een tijdje terug bedacht hebben. Daaruit heb ik opgemaakt dat ze waarschijnlijk een andere roepnaam zal hebben.
Ah ik snap het!
Zo heten de dochters van ByCarolijn ook
Ik weet niet of zij een mommy blogger is, ze heeft wel een boek
Misschien “Fie”?
Ik ken iemand met een dochter die Phileine heet, en zei noemen hun dochter vaak “Fie”…
Philippa wordt toch gewoon Pippa of Pip als je het wil afkorten? (Daar zijn ze van afgeleid). Ben benieuwd wat ze in de praktijk gaan gebruiken: een afkorting of de officiële naam.