Ik heb een jurkje gekocht via die LotKeckeis. Alleen ik heb nu al 2 mails gestuurd en een DM met een vraag over mijn bestelling zonder reactie binnenkort maar op haar instapost reageren wie weet dat dat wel reactie geeft
Bedankt! Het probleem is dat ik dan op vakantie ben, in een appartement in Rotterdam woon en het niet chill vindt dat het pakket ergens in de straat eindigt haha. Wil graag het adres aanpassen naar een pakketpunt, die optie was er niet bij bestellen, maar toe nu toe helemaal geen reactie.
Dit is ook (oprecht) een leuke.
Alleen jammer van die Diana Gabriels die er nog inzit voor ze door de mand viel.
Dat nog niemand het woord hamportomonnee heeft gebruikt.
Wat de kots
Anders via PostNL regelen, of briefje op je deur dat het naar servicepunt of afhaalpunt mag
Een paar weken geleden was Tiger Elise toch zo aan het zeuren over de kruimels op de grond bij haar twins? En ah, dat ze het altijd op handen en voeten gingen schoonmaken⊠doe éven normaal.
Vandaag: De Dyson buit is binnen hoor!
En ook meteen gefixed voor haar zusje vita uiteraard.
Oh mijn moeder zei dat ik vol trots aan haarzelf vertelde dat ik 3 bipsen had. Namelijk 1 voorbips! En 2 achterbipsen mama! Ik herinner me dat niet maar mn moeder vindt het nog steeds grappig. Spleetje kan ik me wel goed herinneren. Daarna werd het al vrij snel vagina, ook bij mn vriendinnetjes. Het broertje van mn vriendin dacht altijd pagina en wij vonden dat heel grappig. Dus natuurlijk nooit verbeterd.
Josh is zwanger van een 2e kindje!
Lol ik dacht waarom zie ik zo weinig over Michelle bollen op insta. Nou het is me duidelijk ze heeft me geblokt. Werkelijk geen idee waarom
Te vaak haar stories kijken zonder haar te volgen?
Eline Zwitser, hoort zij hier?
Ook op vakantie met basisschool kind wat verlof kreeg. Kennelijk toch normaler tegenwoordig
Waarom is dat een reden tot blokkeren?
Nog nooit van gehoord! Als ze dat zo vervelend vindt dan kan ze beter haar profiel op privé zetten lijkt me.
Haha ik heb hetzelfde! Had op volgen geklikt en daarna bleek ze mij geblokkeerd te hebbenâŠ
HĂšh, maar is dat dan een programma/app die dat bijhoudt of doet ze dat zelf? Dat laatste is toch niet te doen met zoveel volgers.
1 keer in de week doet ze een rondje om te kijken wie haar stories heeft bekeken, maar haar niet volgt en die blokt ze.
Maar dat kost toch mega veel tijd? Je moet er maar zin in hebben zegâŠ
Maar waarom dan? Dat zijn toch potentiële volgers? Ik snap er niets van