Oh mijn moeder zei dat ik vol trots aan haarzelf vertelde dat ik 3 bipsen had. Namelijk 1 voorbips! En 2 achterbipsen mama! Ik herinner me dat niet maar mn moeder vindt het nog steeds grappig. Spleetje kan ik me wel goed herinneren. Daarna werd het al vrij snel vagina, ook bij mn vriendinnetjes. Het broertje van mn vriendin dacht altijd pagina en wij vonden dat heel grappig. Dus natuurlijk nooit verbeterd.
Josh is zwanger van een 2e kindje!
Lol ik dacht waarom zie ik zo weinig over Michelle bollen op insta. Nou het is me duidelijk ze heeft me geblokt. Werkelijk geen idee waarom
Te vaak haar stories kijken zonder haar te volgen?
Eline Zwitser, hoort zij hier?
Ook op vakantie met basisschool kind wat verlof kreeg. Kennelijk toch normaler tegenwoordig
Waarom is dat een reden tot blokkeren?
Nog nooit van gehoord! Als ze dat zo vervelend vindt dan kan ze beter haar profiel op privé zetten lijkt me.
Haha ik heb hetzelfde! Had op volgen geklikt en daarna bleek ze mij geblokkeerd te hebben…
Hèh, maar is dat dan een programma/app die dat bijhoudt of doet ze dat zelf? Dat laatste is toch niet te doen met zoveel volgers.
1 keer in de week doet ze een rondje om te kijken wie haar stories heeft bekeken, maar haar niet volgt en die blokt ze.
Maar dat kost toch mega veel tijd? Je moet er maar zin in hebben zeg…
Maar waarom dan? Dat zijn toch potentiële volgers? Ik snap er niets van
Omdat dit mensen zijn die na een post op een forum even komen gluren om daarna vervelende dingen over je te zeggen?
Ook blokkeren grotere instagrammers vaak mensen die hun wel volgen maar een ghost-account hebt (die geen foto’s en/of info hebben). Dan verliezen ze wel volgers maar hopen ze denk ik dat de engagement hoger wordt wat beter is voor het algoritme (ik weet niet precies of dit de reden is). Dat heb ik al een aantal keer meegemaakt (ik heb twee accounts op Insta). Eigenlijk dom, ik volg een aantal accounts van kunstenaars die ik goed vind, en sommige blokken me dan terwijl ik ze wel volg en ook hun stories kijk enzo. Ze verliezen zo ook zeker potentiele klanten.
Ze wil niet dat mensen bij haar kijken ofzo. Ze blokt ook anonieme accounts zonder fotos en volgers.
Ik heb ook geen foto’s, hoop niet dat ik geblokkeerd word.
Ik heb wel veel forum leden op insta. Misschien vertrouwd ze het niet
Je hebt gelijk hoor ! Er wordt evenveel gekeken naar hoe het “engagement” is met de volgers dan de volgers zelf.
Dus een account met veel volgers maar weinig comments zal minder vaak deals krijgen dan kleinere accounts met meer comments.
In het andere topic wordt het vaak besproken waarom bv beautygloss nog al die deals krijgt. Haar engagement is dus 4,4% wat best goed is. Dat kan dus de reden zijn…
Ik vind dit allemaal echt een beetje schijnveiligheid. Als jij een open account hebt en je zet daar tal van persoonlijke foto’s op, wat verwacht je dan?
Ik was gewoon bevriend. Dus ik keek wel story’s
Wat een verademing dat Josh niet op babytoon tegen Alexis praat