Haha nee dit is wel echt erg. Ze is super lief, maar super beïnvloedbaar en neemt dus echt alles aan wat ze hoort. Dat en een beetje eenzaam is wel een recept voor wappie zijn
Als dit niet streng gelovig is wil ik niet weten wat wel
In NL? Hier heeft iedereen rondom onze kwetsbare gewoon moeten wachten tot de uitnodiging en griepprik ook nooit aanbod voor gehad…
Kan/kon je dat bij de huisarts aanvragen oid?
Ik hoopte op een upgrade maar laat dan maar, deze was gewoon gratis
Volgens mij denken gelovige antivaxxers niet dat god ze wel zal behoeden voor Corona. Meer van “als God wil dat ik corona krijg dan is dat zo, ik wil zijn plan met mijn leven niet in de weg zitten.”
Living on the edge zie dat in mijn omgeving best veel, ook op andere fronten, financieel bijv.
De één noemt het vertrouwen op God, de ander geen eigen verantwoordelijkheid willen nemen
Inderdaad!
Ze neemt selectief aan wat ze hoort, want ze neemt alleen de verkeerde dingen aan🤣
Van wie wel?
Voor wie het interessant vindt: deze folder wordt in mijn biblebelt-omgeving bij het consultatiebureau aangeraden aan mensen die om religieuze redenen twijfelen over vaccineren (ik ben niet de doelgroep gelukkig).
Een cliënt van mij zegt altijd “vertrouw op God maar doe je deur op slot”
Vertrouw op God, maar zet je fiets op slot, als je echt niet wilt dat ie gestolen wordt.
Elise legt in haar vlog van vandaag uit dat ze de gezichten van haar kinderen niet meer in beeld brengt. En ik vind dit echt een goede beslissing van haar!
Ja ik vind het echt goed dat ze dit zo doet! Ook met dat ze niet wil dat ze herkend worden als ze bijvoorbeeld met opa en oma naar de dierentuin gaan.
Moest gelijk denken aan die Jipp Heldoorn. Die heeft volgensmij ook eens op Insta geplaatst dat volgers met haar kinderen op de foto wilden ofso toen ze met familie ergens waren (zonder Jipp ook geloof ik). Maar die blijft haar kinderen ondertussen lekker gebruiken als geldboom.
Ja daar heb je wel gelijk in inderdaad! Denk dat mensen vaak ook wel een beetje onderschatten hoe makkelijk kinderen te herkennen zijn als ze zoveel in beeld komen.
Denk dat je het eigenlijk echt al vanaf geboorte zou moeten doen dan. Nicolette van Dam heeft dat wel gedaan toch? Denk dat weinig mensen haar kinderen zouden herkennen. Terwijl bijvoorbeeld Chantal Bles hetzelfde als Elise heeft gedaan en ik denk eerlijk gezegd dat ik haar kinderen wel echt nog zou herkennen, ook al heeft ze hun gezicht niet meer op foto’s staan (van de voorkant dan, wel van de zijkant soms).
Ohja klopt, zij hebben wel zo’n dubbele herkenbare naam idd.
Hmm ik denk dat dit bij Elise wel mee zal vallen. Tot nu toe is zij (volgens mij, maar heb niet alle vlogs gezien) niet iemand die elke poep en scheet (letterlijk en figuurlijk haha) van dr kinderen filmt. Haar vlogs gaan ook nog wel veel over wat ze zelf doet, met haar zus of met wouter bijv.
Voor m’n gevoel in ieder geval een andere gradatie dan sarah rebecca die elke keer huilend in dr stories zat dat haar kind weer niet sliep
Bas en Nicolette delen wel allerlei foto’s van de achterkant en zij aanzicht, post dan toch helemaal geen enkele foto van die meiden? Ik snap dus niet waarom zij dan wel de drang hebben om allerlei foto’s te delen zolang de meiden maar niet in de camera kijken.
Ik vind dat bij Bibi Breijman ook altijd zo erg, dagelijks staat haar Instagram (story) vol met alles van haar kind. Alleen in een luier, totaal onder de chocolade gesmeerd, ‘s ochtends als t wakker wordt. Snap dat het grappige filmpjes kunnen zijn maar maak dan bijv ff een privé-accountje aan voor alleen familie en deel het daar
Vind het wel goed van Elise! Beter laat dan nooit!