Mommybloggerstopic #7

Helemaal eens. In dezelfde vlog vertelt ze nog doodleuk over doorkomende tandjes en de ongemakken die daar bij komen kijken. Spoiler alert: :poop:
Als je dan echt over de privacy van je kids nadenkt, deel dan dit soort dingen ook niet meer. Ja het hoort erbij, maar dat hoef je niet aan duizenden, voor jou anonieme, mensen te vertellen :see_no_evil:

5 likes

Ik denk ook dat ik Wolf nog een tijdje ga kunnen herkennen.
Maar beter nu dan nog later of niet.

Ze zijn al een aantal weken (na de vakantie) minder frequent en onherkenbaar in beeld.

Ze had eens een samenwerking met Monica (koffie, 10 maanden geleden ofzo) en toen heeft ze het er met Monica over gehad ivm ZL en wat te doen met de tweeling.

Wat is er zo bijzonder/anders aan Wolf dan dat jullie specifiek hem nog zouden herkennen? Het is toch gewoon een blond jongetje net zoals zijn tweelingbroer en zo veel andere kindjes? Of mis ik hier een bijzonder uiterlijk kenmerk?

8 likes

Ik vond het vooral shocking dat er dus mensen zijn die naar ze toekomen en vragen of ze met de tweeling op de foto mogen :confused: Mag hopen dat dit 13jarigen zijn die niet echt beseffen wat ze vragen, en geen volwassenen

6 likes

Moeilijk te omschrijven, maar hij heeft niet het doorsnee uiterlijk van zijn broertje, vind ik.
Opvallendere oogjes ofzo. Hij ziet er niet speciaal uit, maar toch ook weer net iets anders?

Ik kan het inderdaad niet goed verwoorden. Maar ik denk dat ik Wolf kan herkennen uit 100 ander witte, blonde kindjes en Luca niet persƩ. Terwijl het beide gewoon peutertjes zijn.

3 likes

Volgt iemand hier Lara by Lara?
Ze heeft al ruim een week niks gepost… ik hoop zo dat alles nog okĆ© is.

Van de week nog wel stories

1 like

Ja ze heeft nog best wel wat stories gepost, ook van een borrel dacht ik.

1 like

Volg haar ook. Zo’n intens triest verhaal. Haar moeder is recent ook overleden door ALS. Hoop maar dat ze daardoor wat stiller is op instagram.

2 likes

Oh gelukkig maar

Ik merk nu dat ik ( aan de hand van posts hier ) het ook echt echt niet meer kan hebben dat sommige IG’ers foto’s van hun kinderen naakt op insta plaatsen.

En je ziet het echt nog zoveel, sofinessetje doet het echt ook zoveel. Nu weer in een story. Ik rapporteer het altijd maar IG doet er niets mee…

Toevallig heeft ze net wat stories gepost!

1 like

Haha dat heb ik ook bij haar! Zet haar vlogs altijd op 1,25 of 1,5 speed, dan is het fijner kijken :stuck_out_tongue:

2 likes

Hoort Romee strijd hier? (Ze is sinds haar baby wel een mommyvlogger geworden haha). ik las net op haar insta dat haar kindje, terwijl ze zelf in monaco was voor werk, in de ambulance naar het ziekenhuis moest omdat ze RS had. Pfoehh wat lijkt me dat schrikken. Ze is direct halsoverkop teruggevlogen maar ik denk niet dat je dan heel gemakkelijk weer weggaat

2 likes

Wow heftig! Volg haar niet maar kijk soms stories. Ze had toen gepost dat ze ā€˜mom guilt’ had omdat ze al niet zo lekker was. Zo naar als ze dan in het zkh beland terwijl je ver van huis bent.

Sneu zeg :(. RS is zo kut, er is ineens een RSV golf in Europa (merk dat in ā€œmijnā€ zkh ook heel erg). Heeft wss te maken met dat we zo voorzichtig waren met corona en niet ziek werden/immuniteit opbouwden en de babytjes/zwangere moeders dus ook niet.
Hopelijk gaat het snel goed met het kindje, want het is best heftig.

2 likes

Dat is toch juist de hele discussie die gevoerd wordt? Het is niet alleen aan de ouders zelf om te bepalen, die kinderen hebben recht op een privƩleven. Het feit dat die kinderen de keuze niet maken om aan de wereld te vertellen dat hun tandjes doorkomen en wat daar bij komt kijken, is schending van hun privacy. Zij kunnen zich daar alleen zelf niet over uitspreken.

Als iemand willekeurig informatie over jou zou delen terwijl jij daar geen toestemming voor gegeven hebt, schenden ze jouw privacy ook. Maar jij kan tenminste nog toestemming geven als je besluit dat je de informatie niet erg vindt om te delen.

8 likes

Gatverdamme wat vreselijk.
Die stress, en zorgen. ik voel het gewoon. :tired_face::tired_face:

3 likes

Hoe oud zijn de kindjes meestal die in het ziekenhuis belanden? Ik was er doodsbang voor toen I net naar de opvang ging maar dankzij covid bleef dat virus gelukkig ook rustig. Nu dus wel weer een golf, bah…