Mommybloggerstopic #7

Is al paar jaar geleden, gelukkig maar. Ik waarschuw ook echt iedereen met kleintjes van pas op. Het kan gewoon snel omslaan. Ik weet nog dat hij bij m’n schoonmoeder was en dat ze in paniek belde het gaat niet goed. Ik heb toen rennend de huisarts gebeld en ben letterlijk KM,S naar haar toe gerend (geen idee hoe), want had die dag geen auto mee en de tram duurde te lang. Rennend over de Erasmusbrug pfff. Huisarts stond klaar en meteen door naar de SEH. Ik heb hem echt dagen niet meer los gelaten. Dat was echt het moment dat ik dacht dit gaat echt fout.

12 likes

Pff wat mega heftig. Super hoe je gehandeld hebt ook, echt moederinstinct wat dan naar boven komt. Heel fijn ook dat wij over de medische hulp beschikken die hier dus raad mee weten. Ik las dat het in arme landen de nr 2 doodsoorzaak bij baby’s is. Echt heftig. Na malaria overigens.

1 like

Het forum heeft geen eenduidige mening he, het zijn allemaal losse mensen. Sommigen posten heel actief, ook over andermans kinderen, anderen volgen vooral mensen/moeders die hun kind privacy gunnen.

4 likes

Voor mijn werk heb ik samenwerkingen met mommy influencers, merk dat ik er steeds meer moeite mee heb.

2 likes

Wat vinden jullie dan nu bijvoorbeeld van de nieuwe kledinglijn van Michelle Bollen die zelfs haar zoons en haar dochter van (volgens mij) 6 maanden oud als model gebruikt?

Het zijn t-shirts waar je een naam op kan zetten :sweat_smile: Maar dan wel van de mooiste stof en na 100x wassen ook. Jaja. Super vernieuwend. ( gaan daarentegen waarschijnlijk als warme worstenbroodjes over de toonbank maar dat terzijde).

Dat ze haar en andere kinderen als model gebruikt zal ze was wel goed over nagedacht hebben, althans mag hopen dat alle kindermodellen gewoon volgens de regels worden tegemoetgekomen ( qua rechten en financieel), incluis haar eigen kinderen.

1 like

Maar zij heeft toch ook eerder een eigen lijn gehad? Was dat niet met doeken of iets dergelijks?

2 likes

Volgens mij was dat met kindersjaal met een logo “bijzonderkleinwonder”

Nou de Bellinga’s hebben er een baby bij. En het kindje heeft meteen al een Instagram.
Het kindje heet Lucius.

3 likes

Die eigen instagram al​:face_vomiting::face_vomiting: Doe ff normaal, dat kind is net een paar dagen oud.

10 likes

Snap echt niet dat dit gewoon mag. Zo schaamteloos.

Walgelijk.

Gefeliciteerd​:partying_face::partying_face: nog een kind om geld aan te verdienen.:clap:

2 likes

Wow ik volg deze mensen echt nooit, maar ik zie in mijn feed gewoon hun jongste dochter voorbij komen die haar onderbroek laat zien omdat ze zindelijk is.
Ik vraag me echt af wat er door die moeder heen gaat. ‘Hè, trek jij even je broek naar beneden, laat je onderbroek zien, dan maak ik een foto want dan ziet iedereen dat je geen luier meer aan hebt’.
Die mensen zijn niet goed joh.

7 likes

Dit liet ik ook al aan mijn vriend zien.

2 likes

Ben bang van niet :sob:
Misschien juist alleen maar meer kijkers/volgers nu want: baby

3 likes

En dat de baby al 7000 volgers heeft?? Die volgers zijn ook niet helemaal lekker hoor, dat ze het stimuleren door te gaan volgen

7 likes

En ze doen het gewoon weer hè, in de vlog van gisteren zit dat kind naakt op de thumbnail. Deze mensen gaan het echt niet leren. Zo triest voor die kinderen.

3 likes

Denk niet dat ze de modelletjes heeft betaald (maar dat is een aanname). In haar vlog was ze snoepzakjes in elkaar aan het knutselen als bedankje voor de kinderen die model stonden.- Vind de site er wel mooi en verzorgd uitzien, maar de producten totaal niet origineel. En dan ook dat logo Walk & Co erop… nope niet mijn ding.

3 likes

Ik keek net op een van hun accounts en deze thumbnail staat gewoon op insta. Meteen gerapporteerd, enge lui.

1 like