Mommybloggerstopic #7

Ja iemand enig idee wat die hele Great Reset eigenlijk is?

The Great Reset is een plan van wereldleiders om na corona de wereldeconomie op een duurzame manier op te bouwen ipv kapitalisme ten top. Wappies grijpen dit aan om te zeggen dat corona expres gemaakt is etc. om dat plan sneller uit te voeren + op een manier die de elite graag wenst om zo hun grote gemene “ik neem de wereld over muhahaha” plan in werking te stellen.

3 likes

Raise your hand als the great reset je een goed idee lijkt​:raised_hand::joy:

22 likes

Dan zouden zij daar toch juist blij mee moeten zijn dat we dan op een duurzame manier verder gaan? Ik zie alleen niet zo waarom er dan eerst virus ellende moet zijn maar dat ligt aan mij, ik denk namelijk niet zelf na, zo ben ik :woman_shrugging:t3:.

Dit is mijn droom, waarom doen die wappies alsof dat iets slechts is

14 likes

Omdat toen ineens corona de halve wereldbevolking uitmoordde, dat is ook handig hé? Ineeeens een stuk minder overbevolking.

Maarja we hebben over dezelfde club als de mensen die geloven dat de overstromingen in Limburg, België en Duitsland expres zijn veroorzaakt door de overheid om de aandacht van het coronabeleid af te halen🤦🏼‍♀️

5 likes

Ja waar is dat water van de Zuiderzee anders naartoe!? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik had die theorie nog niet gehoord overigens!

2 likes

Heb zelfs deze complotten gelezen over Peter R. Echt te triest voor woorden :disappointed:.

En dan is het vaak “ik zeg niet dat het zo is MAAR…” nee gewoon niks meer zeggen ook. Beter.

Omdat ze niet meer belasting willen betalen :sweat_smile:

Oh. Mijn. God.
Wat bezielt die mensen.

2 likes

Ja echt veel te veel credits…

7 likes

Hi there

69 likes

Je bent iemand vergeten
afbeelding

Sorry voor mijn barslechte edit skills

56 likes

Erger nog: de moord van Peter R de Vries kwam ook wel goed uit. Ik maak helaas geen grapje. Deze screenshot nam ik vandeweek op insta

1 like

Waaauw heel heftig dit

1 like

Vermoeiend als je zo moet denken/leven lijkt me. O-ve-ral een achterdochtige reden achter zoeken. Je moet er maar zin in hebben

13 likes

Ja dit bedoelde ik! Echt bizar

Edit: sorry, niet bizar. Gestoord. Gewoon gestoord.

Lijkt me ook heel naar om zo wantrouwend in het leven te staan. Deze mensen zijn niet wakker, ze zijn aan het doordraaien.

15 likes

Dark Winter? What the hell moet dat nou weer voorstellen?

4 likes

raw

31 likes