Mommybloggerstopic #7

Mijn kind zou zo’n mondkapje geweldig vinden. Het is ook maar wat je je kinderen meegeeft over die mondkapjes…

2 likes

Maar dat geldt ook voor de rest van wat er in zo’n automaat zit.

Whaha inderdaad: “ik heb zelfs 2x een test gedaan bij de GGD omdat ik niet kon geloven dat het geen Corona was”
Mensen gaan ook los in de comments omdat al die supplementen die ze door dr yoghurt mikt blijkbaar niet echt werken voor dr weerstand :joy:

11 likes

Ohjaa god die muesli ook vandaag.
“Ik gebruik altijd Your Super, die hebben jullie vast wel eens voorbij zien komen in de vlog”
No shit bitch, je hebt er elke week 10 minuten aan spon van in je vlog zitten

7 likes

Nou, ze deden een beiden een uitspraak over dat 90% van de supermarkt slecht en ongezond eten is en toen zeiden ze hardop (in mijn eigen woorden( iets in de trant van: waarom is dat zoveel? Waarom wordt zoveel slechte dingen aangeboden, willen ze de maatschappij/bevolking niet juist sterk en gezond maken?

1 like

Oooo :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

1 like

Haha ja hier ook. Zo lief

1 like

Ahhh, ik zat ook met tranen in mijn ogen bij Teske’s video. Echt heel lief gedaan zo, prachtige beelden!

1 like

Echt een lieve vlog, Mert de hele tijd met die grote grijns, echt mooi!

1 like

Is het weer Martine haar week, dat er geen vlog is?

1 like

Schermafbeelding 2021-07-26 om 19.07.59

Wil?
Die zag ik niet aankomen.
Thanx for the reminder.

(En excuseer, Martine, dat ik je verdacht van laksheid.)

1 like

Moest nog bijkomen van het beige mondkapje uit de ballenautomaat.

6 likes

My godddd ik weet niet of zij nu echt mommyblogger is maargoed, die Jolielot, zon schaamteloze “closetsale” op insta van allemaal gekregen troep van o.a sezane, nakd en loavies. En er dan nog flink geld voor vragen ook.

:face_vomiting: Dat mensen het kopen begrijp ik ook niet.
Lekker dubbel verdienen op die gesponsorde rotzooi.

4 likes

M.arjon van m.a.m.a. 2 t.h.e. m.a.x. vind ik steeds dwingender en agressiever overkomen in haar berichtgeving. Sinds ze met haar etherische oliën business is gestart (met haar eigen kaboutertjes die haar helpen haar oliën imperium uit te breiden), lijkt ze wel een gezondheidsgoeroe geworden. Blijkbaar heeft ze alle wijsheid in pacht en verklaart ze andersdenkenden (ook omtrent het corona-beleid) voor ontzettend naïef en totaal verkeerd bezig. Ondertussen vult ze wel lekker haar zakken met haar business (ze heeft zelfs de diamond status bereikt binnen het netwerk … ja ja) en vindt ze effe vliegen voor een ‘kijk mij hip zijn’ tripje naar Ibiza totaal niet slecht voor het milieu. Vind de wereld steeds een stukje enger worden door dit soort mensen …

1 like

Ik kan haar niet serieus nemen zie ik al :confused: #Marjonheefteenhobby

5 likes

Ik walg sowieso van die gekke olie-mensen en de manier waarop ze alleen maar roepen; krijg je kanker van!!! Je kinderen gaan dood!!!

Ook al die groepjes die dan ontstaan en die dan reels maken waarin ze die vrouw bedanken omdat zij ze bij elkaar heeft gebracht…. Ja daar zal ze zelf ook heel blij mee zijn omdat dat in dit piramidespel een hoop centen oplevert maar geloof vooral dat dit het lot is en jij straks ook 35k per maand verdient.

12 likes

Piramidespel, is het heus? Als ons Marjonneke dat zou weten dan zou ze dit toch noooooooit doen?!? #eerlijkondernemerschap :joy:

2 likes

Wat een vermoeiende vlog van Willemijn, zo onrustig. En eigenlijk zie je alleen haar vertellen over de vakantie, ze had haast net zo goed vier foto’s kunnen maken en dan daarna thuis op de bank kunnen vertellen hoe de vakantie was

6 likes

Verschrikkelijk saaie vlog idd. Dit is geen eens vloggen meer vind ik.

5 likes