Hahaha ik had ruzie met mān telefoon maar wilde inderdaad zoiets invoegen.
De huizenmarkt als Dark Winter bestempelen, man man man
Oh my⦠ik hoor die Isa Kriens toch een hoop lariekoek vertellen inderdaad op haar stories!
Inderdaad dat ze haar huis nu verkoopt omdat ze een dark winter verwacht en geen 5G straling in de stad wil. Oja maar klimaatprobleem is bullshit?
Volgens mij moet ze gewoon haar huis verkopen omdat ze geen baan meer heeft (vanwege haar wappie uitlatingen) en de hypotheek niet meer kan betalen
Ahh wat ontzettend lief om te zien! Lekker low-key trouwen
āHeb niet zoān zin in 5Gā.
Mens, stop dan bij voorkeur als eerste met de hele freaking dag je bulshit via je telefoon het internet op te slingeren.
En verhuis daarna naar Alaska. Joe!
āDe Vries neergeschoten de dag dat Corona op de A-lijst wordt gezetā ik weet niet in welke realiteit deze mensen leven maar Corona staat al sinds maart 2020 op de A-lijst? Komen ze erg laat mee voor een groep ~wakkere~ mensen hoor!
Cute, die outfit van roosmarijn geeft me wel echt de vibes alsof ze nog niet klaar was met omkleden en halverwege naar buiten is gegaan voor een snelle foto
Hahah ja dit precies! Zoān kamerjas.
Snap wat jullie bedoelen, maar vond het alsnog wel echt een mooi totaal plaatje met die knipoog naar de sixties. En passend bij beiden; zij in kimono en hij met zān shorts. Ook grappig dat zelfs haar vader bijpassend gestyled was in zān korte broek/pak.
Ik ken haar zelf alleen van haar YouTube-kanaal (gaat veel over kringloop en vintage) maar ze werkte voorheen als mode-ontwerper en stylist. Dat laatste doet ze nu ook nog wel eens voor televisieprogrammaās geloof ik. Niet echt een mommyvlogger eigenlijk. Al kijkt ze nu ze een dochtertje heeft ook wel op dezelfde manier naar kinderkleding.
Vorige week ontbeet elise nog aaalfijd met mymuesli en nu opeens standaard met yoursuperfoods
Ook hoe ze alles zo verkondigd op zoān ongeĆÆnteresseerde cool gurl toon. Zo van: ik weet het allemaal en hoe het leven in elkaar zit. Verschrikkelijk irritant. En hoe ze het ene statement maakt na de ander, en dat ze daarbij soms even nadenkt en met haar ogen knippert om even te vertellen dat feiten geĆÆnterpreteerd kunnen worden?! Ok meid
Maar als je zo bang bent voor de economie is zoveel geld uit de verkoop van je huis toch veel enger dan je geld in de stenen?
Sowieso wordt die winst ook enorm belast als je het niet opnieuw in stenen stopt. Door de Roverheid.
Haha echt heā¦zo onnodig en onromantisch ook. Lekker boeiend.
Edit: bedoel niet dat gratis trouwen onromantisch is, maar het benoemen ervan. Het doet er gewoon niet toe vind ik.
Haha ergens vind ik dat het juist nuchterder en leuker maken ofzo. Ik vind trouwen en bruiloften in het algemeen gewoon zo onnodig, gratis en er dus āniet zoān groot ding van makenā heeft nog wat meer mān sympathie
Het zou me niks verbazen als zij naar ibiza ofzo gaat, ik zag dat alex malone (reis influencer) daar een villa verhuurt voor 5000 eu per week
Dit is helemaal niet waar, hoe kom je hierbij?
Idd niet echt waar. Zo lang je geen nieuw huis koopt betaal je alleen belasting over je spaargeld boven bedrag x. Pas als je een nieuw huis koopt en de overwaarde niet in het nieuwe huis stopt, krijg je geen hypotheekrenteaftrek over dat bedrag. Maar dat vind ik ook logisch want anders kun je elke keer weer volle bak hypotheekrenteaftrek krijgen
En āvolle bak hypotheekrenteaftrekā valt ook wel mee nu de rente <1% is
Ik heb het idee dat in complot theorieen geloven besmettelijk is ofzo, want men gelooft nooit in 1 complottheorie, maar altijd meteen het hele lijstje:
- 5G is slecht
- klimaatverandering bestaat niet
- Van vaccinaties krijg je autisme
- the great reset
- corona bestaat niet/komt uit een lab/is gewoon griep oid.
- de maanlanding was nep
Etc.