Mommybloggerstopic #7

Hallooooo het hangt allemaal samen, open je ogen!! alle Roverheden zitten in dezelfde game plan!! !!!

4 likes

Boven 50.000 en begreep hier dat de vraagprijs 6 ton is en koopprijs destijds 1 ton + ongeveer 1 ton verbouwing.
Nouja ze kan er wel even lekker van leven natuurlijk maar een logische keuze is het niet.

Met het oog op die komende crisis mag ze het wel bij een handjevol verschillende banken gaan stallen. Ben wel benieuwd hoe ze dat ziet want de meeste Great Reset beliebers vertrouwen de bankwereld ook niet.

Edit: we hebben natuurlijk helemaal geen idee verder wat ze ermee gaat doen. Misschien bouwt ze wel een Moederhartschool.

2 likes

Gewoon alles pinnen en tussen je matras stoppen.

5 likes

Heb je niets aan als we eindelijk weer terug naar de gulden gaan.

3 likes

Maar ze koopt er toch een nieuw huis “buiten de stad in het groen” voor terug? Dan is ze die overwaarde kwijt en 0 problemen toch :sweat_smile:

Nee ze wil gaan huren, dat is het juist.
Maar misschien is dat inmiddels weer veranderd hoor. We gaan het zien wat ze uiteindelijk doet. Stiekem best benieuwd.

2 likes

Oh no, wat heeft ze nu weer gedaan?

1 like

Dat wilde ik ook, maar waarschijnlijk schroeit de ozonlaag nog sneller. Ik heb mijn tas gekregen maar die gaat linea recta naar de kringloop (verkopen is het niet waard). Wat een mens. Maar goed, dit gaat haar nog achtervolgen want Kassl heeft wat meer geld en een betere team advocafen dan zij vrees ik.

5 likes

De Kassl-edition tas nagemaakt en nu speelt ze de vermeende onschuld.

1 like

Studio Noos heeft nu zelf ook een reactie op hun stories. De eigenaresse doet een stapje terug qua communicatie. Misschien erg verstandig aangezien ze Lois had beschuldigd van verslaving.

Ik moet wel zeggen dat ik baal dat ik niet eerder wist hoe dit bedrijf in elkaar stak. Heb twee tassen en ik vind ze zo fijn :expressionless:

5 likes

Waar kan ik deze drama volgen?

Yes. Als ik het goed heb onthouden heeft ze gezegd dat Lois uit een afkickkliniek kwam. Ontzettend laag! Wat dus niet waar is natuurlijk.

1 like

Er staat nog een heel klein stukje bij een foto van haar van 4 dagen geleden. Die waarin ze bij het onderschrift zegt dat ze boos is.

Edit: ja echt verschrikkelijk laag. Ze postte toen dus dat het niet waar was en als het wel zo was, was ze juist trots geweest op zichzelf. Heel terecht ook!

Ik vond trouwens wel dat Lois echt goed met die leugen omging. Wat een raar wijf van die tassen. Ik heb ook echt spijt van de mijne.

2 likes
Off-topic

Iemand tips voor vergelijkbare tassen als die van Studio Noos? Alleen die niet meteen de hoofdprijs kosten :joy:.

2 likes

Ik heb deze gister gescreenshot. Ken het bedrijf verder niet.

Bij nader inzien vind ik de site wat Ali achting aandoen.
Liefiess verkoopt ze ook, dat is een wat leuker merkje. (Met gun factor)

2 likes

Waar ik vooral benieuwd naar ben… in een van haar laatste posts heeft Lois het over “vrienden” die na die afkickkliniek-uitspraak Studio Noos bleven promoten.
Ik weet dat ze best goed was met Nathalie Vijfhuizen en die had volgens mij daarna nog een winactie met Studio Noos. Maar Lois liket nog wel de berichten van Nathalie :face_with_monocle:

Superrare acties van die vrouw van Studio Noos maar vind het kopieergedrag verder op zich niet echt schokkend. Echt iedereen verkoopt hetzelfde op instagram. Ik verbaas me er met babykleertjes ook altijd zo over. Iedereen heeft precies dezelfde stofjes. Zo saai.

Edit: zelfs Hema heeft trouwens een teddy totebag (dit woord :nauseated_face:) @Vlek

Ja het enige wat NOOS doet is van elke “bag” een variant maken die over een kinderwagen past :woman_shrugging:t3:… verder niks bijzonders volgens mij

2 likes

Ze claimen indd dat omdat het formaat hetzelfde is als in 2018 ze dus nooit iets namaken. Want het is gewoon die tas maar dan in andere stof of “puffy”. Ja zo kan je alle designs van anderen dus toepassen op dat formaat tas en dan is het ineens geen stelen…
Sowieso weird flex om te zeggen dat die tas zooo uniek is omdat het om de buggy heen past. Het is gewoon een grote totebag.

5 likes

Dat weet ik niet meer. Dus daar durf ik dan ook niks over te zeggen. Nee het is inderdaad echt onbegrijpelijk!

@Vlek ik weet dat Lois toen een aantal goede vervangers heeft getipt op haar instagram. Misschien kun je daar nog tips vinden? Of misschien heeft ze een foto met kinderwagen en luiertas waarin ze een merk heeft getagged?

2 likes