Ja deze zag ik maar mweh . Thanks!
Het probleem met die studio is toch ook dat ze zelf iedereen bedreigt en aanklaagt die een soort Teddy tas maakt en ondertussen dus ontwerpen van anderen jat?
Over die kliniek was volgens mij dat Lois een berichtje van iemand kreeg (nep profiel) die haar sterkte wenste met de opname en er zogenaamd over gepraat zou worden in bepaalde kringen oid. Heel naar en vreselijk kinderachtig!
Ik ben trouwens niet tegen mondkapjes ofzo, maar om ze nou in een speelgoed automaat te stoppen (wil dr stories). Zou ik ook stom vinden haha
Van de nieuwe Q&A video van Martine met een gast (Sarah Kingma - never heared of her maar misschien leef ik onder een steen?!) krijg ik ook Isa Greens vibes vanâŠ
Ja maar vind dan zo overdreven met dr âjelle was zooooo teleurgesteldâ. Mens gooi er gewoon nog een keer twee euro in en maak geen drama
En dan waarschuwden je ouders je daar van tevoren al voor maar je wilde er toch één en de eerste minuten probeerde je nog enthousiast te zijn over je speeltje om het tegendeel te bewijzen maar daarna kon je je teleurstelling niet meer verbergen. Elke keer weer.
Nanami heeft een mooie teddy tas! In verschillende kleuren, en fijn want nog 2 vakjes voorop.
Elise die er weer van lijkt te balen dat ze geen corona heeft
Huh serieus? Waar?
Ja dat is gewoon een hele goede voorbereiding op de rest van je leven
Denk dat je niet de enige bent, die video scoort lage views in vergelijking met de rest van hun kanaal
Mijn kind zou zoân mondkapje geweldig vinden. Het is ook maar wat je je kinderen meegeeft over die mondkapjesâŠ
Maar dat geldt ook voor de rest van wat er in zoân automaat zit.
Whaha inderdaad: âik heb zelfs 2x een test gedaan bij de GGD omdat ik niet kon geloven dat het geen Corona wasâ
Mensen gaan ook los in de comments omdat al die supplementen die ze door dr yoghurt mikt blijkbaar niet echt werken voor dr weerstand
Ohjaa god die muesli ook vandaag.
âIk gebruik altijd Your Super, die hebben jullie vast wel eens voorbij zien komen in de vlogâ
No shit bitch, je hebt er elke week 10 minuten aan spon van in je vlog zitten
Nou, ze deden een beiden een uitspraak over dat 90% van de supermarkt slecht en ongezond eten is en toen zeiden ze hardop (in mijn eigen woorden( iets in de trant van: waarom is dat zoveel? Waarom wordt zoveel slechte dingen aangeboden, willen ze de maatschappij/bevolking niet juist sterk en gezond maken?
Oooo
Haha ja hier ook. Zo lief
Ahhh, ik zat ook met tranen in mijn ogen bij Teskeâs video. Echt heel lief gedaan zo, prachtige beelden!
Echt een lieve vlog, Mert de hele tijd met die grote grijns, echt mooi!