Mommybloggerstopic #7

Is het weer Martine haar week, dat er geen vlog is?

1 like

Schermafbeelding 2021-07-26 om 19.07.59

Wil?
Die zag ik niet aankomen.
Thanx for the reminder.

(En excuseer, Martine, dat ik je verdacht van laksheid.)

1 like

Moest nog bijkomen van het beige mondkapje uit de ballenautomaat.

6 likes

My godddd ik weet niet of zij nu echt mommyblogger is maargoed, die Jolielot, zon schaamteloze “closetsale” op insta van allemaal gekregen troep van o.a sezane, nakd en loavies. En er dan nog flink geld voor vragen ook.

:face_vomiting: Dat mensen het kopen begrijp ik ook niet.
Lekker dubbel verdienen op die gesponsorde rotzooi.

4 likes

M.arjon van m.a.m.a. 2 t.h.e. m.a.x. vind ik steeds dwingender en agressiever overkomen in haar berichtgeving. Sinds ze met haar etherische oliën business is gestart (met haar eigen kaboutertjes die haar helpen haar oliën imperium uit te breiden), lijkt ze wel een gezondheidsgoeroe geworden. Blijkbaar heeft ze alle wijsheid in pacht en verklaart ze andersdenkenden (ook omtrent het corona-beleid) voor ontzettend naïef en totaal verkeerd bezig. Ondertussen vult ze wel lekker haar zakken met haar business (ze heeft zelfs de diamond status bereikt binnen het netwerk … ja ja) en vindt ze effe vliegen voor een ‘kijk mij hip zijn’ tripje naar Ibiza totaal niet slecht voor het milieu. Vind de wereld steeds een stukje enger worden door dit soort mensen …

1 like

Ik kan haar niet serieus nemen zie ik al :confused: #Marjonheefteenhobby

5 likes

Ik walg sowieso van die gekke olie-mensen en de manier waarop ze alleen maar roepen; krijg je kanker van!!! Je kinderen gaan dood!!!

Ook al die groepjes die dan ontstaan en die dan reels maken waarin ze die vrouw bedanken omdat zij ze bij elkaar heeft gebracht…. Ja daar zal ze zelf ook heel blij mee zijn omdat dat in dit piramidespel een hoop centen oplevert maar geloof vooral dat dit het lot is en jij straks ook 35k per maand verdient.

12 likes

Piramidespel, is het heus? Als ons Marjonneke dat zou weten dan zou ze dit toch noooooooit doen?!? #eerlijkondernemerschap :joy:

2 likes

Wat een vermoeiende vlog van Willemijn, zo onrustig. En eigenlijk zie je alleen haar vertellen over de vakantie, ze had haast net zo goed vier foto’s kunnen maken en dan daarna thuis op de bank kunnen vertellen hoe de vakantie was

6 likes

Verschrikkelijk saaie vlog idd. Dit is geen eens vloggen meer vind ik.

5 likes

Agreed. Vind die hele essential oils business en dan vooral young.living echt een sekte. Heel kwalijk dat vrouwen die geen enkele studie gevolgd hebben op dit gebied die olie aan anderen + hun gezin aanraden. En ze mogen geen medisch advies geven, maar ik heb van een kennis die in die business zit als meermaals op insta gelezen: *via vraagsticker komt vraag binnen of je de oils kan inzetten bij aandoening X’ en dan ‘wij mogen geen medisch advies geven MAAR er zijn wel meerdere mensen in ons team die de olie inzetten bij deze aandoening dus DM me en ik breng je in contact’. Doodeng.

5 likes

Dat meen je toch niet? Is dit serieus??!

1 like

Check dan de recente vlog van Marlieke K.oks, die laat wel veel zien van een vakantie met (haar) kids. Heel eerlijk is ze (en ik ben maar weer eens bevestigd in mijn keuze waarom ik geen kinderen wil 🥲)

5 likes
  1. Ze heeft die hond totaal niet onder controle zo te zien.
  2. De bench die ze voor hem heeft is veel te klein voor het formaat hond.
  3. Zielig :pensive:
3 likes

Ochgos wat zielig. Dat getrek aan de riem ook… ik volg haar verder niet maar dit geeft weer een reden waarom ik haar niet volg

1 like

Die Kelly is misschien wel de irritantste, dufste en saaiste van al de beige blondies in de NL influencer ‘scene’. Alles aan haar irriteert. Het prototype “Ik koop deco met quotes erop bij de Xenos”.

67 likes

Ja daarom wordt er ook zelden over haar gepost want wat moet je in godsnaam zeggen?

5 likes

Die hond is geloof ik nog niet zo oud dan is springen nog (extra) slecht voor de gewrichten! Maar dan kan ze beter een loopplank of opstapje kopen!

3 likes

Ja, haar spannendste moment was niet eens in haar eigen vlogs maar in die van Mascha. En dat was al verschrikkelijke cringe.

4 likes