Mommybloggerstopic #8

Oke maar je ziet een tijd op je telefoon en dat telt op tot een bepaald getal en de cirkel is rond. Eh maar wat is er rond dan? Omdat je een tijd oo je telefoon gezien hebt is er nu iets meer ‘compleet’ in je leven dan als je die tijd niet op je telefoon gezien had? Ik mis geloof ik even de diepere laag van deze ‘tijd op je telefoon zien’ ervaring :grimacing:

4 likes

Nee nee ze zag dat niet zomaar op haar telefoon, ze zag het heel duidelijk op haar telefoon. 12.32 was ineens veel onduidelijk te zien.

4 likes

…en welke cirkel is er nu rond? Huh?!

3 likes

Dat heet toch tinnitus? Een fluittoon in je oor? :joy:

31 likes

Dit beloofd iig genoeg spiritainment van Tien de komende maanden!

7 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #13

Mamalotje heeft spon voor onderbroeken van de kruidvat.

Ik vind dit dus echt een struggle hoor, in mijn eigen gedachten. Zij schijft imo echt goeie posts over acceptatie van je lijf zoals het is. En ben all here voor vrouwen die ondernemer willen worden en daarin succes hebben.

Maar dat het dan uitmondt in jezelf op de foto zetten, en een tekstjen schrijven als reclame voor onderbroeken. I dunno, vind het ongemakkelijk.

2 likes

Maar een lijf zoals het is heeft toch een onderbroek nodig? Ik snap het niet.

13 likes

Uuh ja, uiteraard. Gaat me niet om de onderbroek zelf, maar om dat dit soort mooie posts schrijven je uiteindelijk brengen tot het schrijven van posts òver en voor onderbroeken. Als reclame. Zodat mensen onderbroeken kopen van dit specifieke merk.

Nouja, ik kan het ook niet echt goed precies omschrijven waarom ik het ongemakkelijk vindt.

2 likes

Noemt deze persoon zichzelf zo?

5 likes

Ik denk het niet! :rofl: Het is haar account naam

5 likes

K wou nog zeggen, die toon hoor ik al jaren, maar dat blijken dus klankschalen te zijn. Haha! Geweldig! :crazy_face:

6 likes

Haha Tiennitus

54 likes

Proficiat, je kan nu LOA coach worden en hier veel geld voor vragen

1 like

Waarom zie ik bij Michelle Bollen in de vlogs alleen maar kleffiebeffie vibes met Koen, maar plaatst ze op Instagram zo vaak (niet zo) stille hints dat ze beide heel hard moeten werken voor hun relatie, het niet vanzelf gaat, enz enz. Ik vind deze dingen zo haaks op elkaar staan dat het wel 2 verschillende relaties lijken op de verschillende social media :sweat_smile::exploding_head:

15 likes

Haha nou op Insta komen de ‘hepie&hepie’, ‘klef&bef’ en handjes vasthouden tijdens het autorijden voor mij ook echt iets te vaak voorbij hoor :wink:

12 likes

Stellen met zo’n enorme bewijsdrang, ik zal het nooit snappen. Hoe mooier je het wil laten doen lijken hoe kutter het is denk ik dan🤷‍♀️

36 likes

Ik heb nog nooit een vlog van haar gezien maar vind ze op insta al zo onbegrijpelijk klef dat ik dus ik me niet kan voorstellen hoe klef het op YT wel niet is :thinking:

4 likes

Ik cringe vooral van het feit dat Koen nu zo obvious onderdeel is van het verdienmodel en hij daar ook heel lekker op gaat. Is wachten op het moment dat hij z’n baan opzegt en ze allebei fulltime influencer zijn. Papa Sjenkie 2

21 likes

Hmm ja dat is ook wel weer zo. Maar ze plaatst de laatste tijd zo vaak van die posts met dan een heeeel verhaal over hun relatie waar dan heel veel wordt gezegd maar in the end ook eigenlijk precies niets. En dat heeft dan vaak de strekking ‘hard werken ladiela’.

11 likes