Mommybloggerstopic #8

Ze verkoopt dat huidige huis natuurlijk met zieke overwaarde waardoor ze dit huis kunnen kopen, denk ik.

7 likes

en dan blijven pendelen naar Fryslan?

6 likes

Maar hier moeten ze neem ik aan ook op overbieden dus wat is de meerwaarde dan van een oververhitte huizenmarkt? Of zie ik iets niet goed :sweat_smile:

20 likes

Ja geen idee, misschien door de plek minder geliefd dan midden in de stad?

4 likes

Ah ja, dat lijkt me logischer!

9 likes

Vind het ook echt een paaarel van een huis. Zo mooi!

7 likes

Kinderen blijven ook op dezelfde school, schrijft ze.

8 likes

Krijgen we de komende tijd in ieder geval geen hippe sushi fusion cocktails tent in Den Bosch

2 likes

Knap… Knap… Volgens mij doet zij vrij weinig zelf alleen de ā€˜leuke’ dingen zoals tegeltjes uitzoeken, moodboards maken en met dr vingertje wijzen waar ze de stopcontacten wil hebben. Koffietjes drinken en verre vakanties alsof het niks kost om ā€˜bij te komen’. Ze krijgt alles gespond en laten vrijwel alles door anderen/professionals doen. Zo kan ik het ook en ja, ik ben jaloers. Einde rant.

6 likes

Ik denk dat wij dat zo zien maar alleen al organisatorisch dat allemaal plannen/regelen met je kinderen - even 3 uur telkens op en neer rijden -, alle contacten met sponsers onderhouden & zo’n weekenden organiseren ed lijkt mij al hell.

6 likes

Prachtig huis! Wel jammer dat het een donkerbruin met oranje hol gaat worden.

34 likes

Dus ook thuis ontvangen ze gasten? Als in B&B achtig? Of bedoelt ze met guesthouse voor vrienden/familie die eigen privacy willen

6 likes

Ja dit dacht ik ook al. Ik weet zeker dat ze zo’n prachtig authentiek licht huis weer helemaal gaan verneuken met een hysterisch kleurenpalet.

Vind ik ook van dat huis van Elise en Wouter trouwens. Hang wat extra spiegels op en het is zo zo’n cake-walk of spiegeltent op de kerremis.

Mja smaken verschillen maar doe dat dan in een nieuwbouwhuis denk ik dan.

7 likes

Dit huis stond al best lang te koop en het ligt naast een transportbedrijf dus denk niet dat ze hebben hoeven overbieden maar dan nog gaat het weer over ziek veel geld

5 likes

Lees nu wel dat het huidige huis nog niet verkocht is, maar ze zullen daar idd ook wel overwaarde gaan pakken

5 likes

Dus dit hebben ze al gekocht in nov (ofzoiets?) zonder hun eigen woning te hebben verkocht, dan moet je toch ook wel genoeg moneyz hebbenšŸ¤‘

7 likes

Zij hebben hun huis geflipt he. Was toen ze het kochten al overduidelijk dat dit geen huis was om tien jaar in te wonen. Half gesponsorde renovatie levert vast wat op.

7 likes

OkƩ Grace Charlotte.

5 likes

Wat een prachtig huis zeg, echt goals :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

Precies. Daarbij hebben ze al eerder veel overwaarde gehad op hun Amsterdamse huis. Ik zou het eerder geluk noemen dan een prestatie. Als je 10-20 jaar geleden de kans had om een huis op een populaire plek te kopen, zit het gewoon sneller mee. (Hoewel je er ook vaak iets duurs voor terug moet kopen maar daar helpt al die spon dan weer bij.)
***OMG heb het teruggezocht dit klopt helemaal niet, my bad.

4 likes