Haha ja want het draait hier om fame. Meine gute iedereen en zn moeder kan het zo vinden met alle details en beelden die ze zelf delen. Privavy lijken ze zelf niet zoveel om te geven. Heb geen link of straatnaam gedeeld
Lekker in je schimmelende huurhuis moeten blijven wonen blessed
Dat vul jij in. Wie zegt dat ik er niet naast woon. Denk dat je dit forum kan opdoeken als iedereen weg moet die het heeft opgezocht.
Ik voel me altijd zoân Funda sukkel bij dit soort opmerkingen. Want ik ben zoân doos die wel gaat zoeken op Funda maar het dan nooit kan vinden haha.
Met alle respect, ik snap ĂŒberhaupt niet dat je fotoâs deelt van je gekochte woonhuis als influencer voordat de fotoâs van funda gehaald zijn. Je gaat daar wonen met je kinderen en je bent inmiddels bijna verheven tot een BNâer. Dan wil je dat toch niet dat het voor de gemiddelde hobbyrechercheur binnen 5 minuten is gevonden?
Waarschijnlijk nu het hele forum over dit bericht heen dat je het dan ook niet mag opzoeken. Neem aan dat de meeste mensen dat toch wel zouden doen uit nieuwsgierigheid.
Je kunt dit bnâers echt niet aanrekenen. De goede zoeker vindt altijd wat. Ook als je het wel van funda haalt. Op een rioolwebsite als bekende buren kun je zelfs lezen wat voor hypotheek er op een huis gevestigd is. Is dat dan allemaal de schuld van de bnâer zelf
Nee, dat laatste uiteraard niet met die hypotheek etc. Maar die website (ken die niet moet ik zeggen) zal dan op een andere functie gestoeld zijn dan een Funda bijvoorbeeld, welke als hoofdfunctie heeft om beschikbare huizen te tonen voor verkoop.
Het is meer dat de fotoâs/info snel via de verkopende partij van Funda gehaald kan worden door dit bij Funda aan te vragen. In ieder geval de fotoâs waar de meeste mensen sterke herkenningspunten uit halen en je dus liever niet wil delen. Dan zou ik dat als BNâer zeker doen in het kader van je privacy. Vrienden die het huis willen zien kun je altijd zelf inlichten door de fotoâs van te voren te downloaden. Snap dat gewoon nietz Was zelfs blij toen dat met ons huis ook gebeurde en ben geen BNâer haha.
Maar dat je niet snapt dat zij dat niet toen praat toch niet goed dat andere actief het huis opzoeken om vervolgens prive informatie te delen? Die website dient precies hetzelfde deal als waarom hier woningen gedeeld worden: roddelen over de huizen van bekende personen. Waarom ik hem aanhaal: het maakt niet uit. Je kunt je huis snel van funda halen, maar de mensen die echt zoeken vinden altijd wel wat.
Het is blijkbaar een collab met PostNL. Als die nou eens hun bezorgers meer betalen in plaats van geld uit te geven aan dit soort tenenkrommend acteerwerk door influencers. Ze heeft er ook zo half een liefdesverklaring van gemaakt. Enorm ongemakkelijk.
Nja ze gaan er waarschijnlijk een soort guesthouse/ bnb van maken. Dan zal het adres ook wle bekend worden.
Ik denk dat de meeste forumleden hier meer bezorgd zijn om hun privacy en die van hun kinderen dan zijzelf.
Wel jaloers dat je zoveel budget hebt om zoân grote woning te kopen + een volledige verbouwing. En het wylde pad avontuur is toch ook nig vrij recent.
Ze doen duidelijk wel iets goed. Started from hun mini huur appartement in amsterdam met willem die nachtdiensten deed in dat hotel. Tot nu ff miljoenen over voor een huis en verbouwing
Whoaaaa, ze hebben gewoon een huis gekocht van bijna 1,2 mil. Bizar! Maar dat huis in Den Bosch zal ook wel met enorme winst verkocht worden.
Even een zijstap hoor, maar er zijn dus mormoonse bloggers? Fascinerend. Heb je wat namen van blogs?
Ben ergens wel jaloers op de energie van Willem en Rachel. Waar haal je met twee peuters/kleuters de energie vandaan om je derde verbouwing in 4 jaar in te gaan. Ik heb niet eens kinderen en dacht âdit nooit weerâ
Waarom niet? Omdat ik denk dat het merendeel van zijn volgers gewoon Nederlands spreekt. En omdat er bij hem altijd een zweem van interessant doen omheen hangt. Vind ik. Tis ook slechts mijn mening. Jij hoeft het niet zo te ervaren.
Wat maakt het uit of je dat in een ouder huis doet? Waarom kun je dat beter in een nieuwbouw huis doen dan?
Als je het huis van Elise al hysterisch vindt ben je denk ik vooral saai
Inderdaad, en niet alleen de fysieke energie maar al dat mentale werkâŠkeuzes keuzes keuzes. Ik zou doordraaien.
Snap niet hoe ze het overzicht houdt en ik vind het knap dat je zo in het begin al zo stellig dingen kan zeggen als âen hier komt een kabelbaanâ. Dat je daar al ruimte voor hebt in je hoofd terwijl 100.000 andere dingen eerst moeten en je daar ook heel perfectionistisch in bent.
En wedden dat er aan zoân kabelbaan weer 1000 haken en ogen aan zitten die ze nu nog niet kan bedenken en toch zal het haar lukken. Ja ik heb wel bewondering voor haar eigenlijk, al weet ik dat ze een heel groot deel uit handen geven.
Het is ook wel gewoon hun job⊠de tijd die jij spendeert aan je job, doen zij zo een dingenâŠ
Deze mensen werken echt niet van 9 tot 5 en sluiten dan de boel af, hoor. Dat is ook 's avonds, ook in het weekend. Daar mag je best bewondering voor hebben want veel mensen passen daar voor.
Als je alles laat doen door âde beste mensenâ en geld als water hebt (dus geen stress als iets anders gaat dan gepland of je even in een ander huisje moet of wat dan ook om het jezelf gemakkelijk te maken) dan is het denk ik goed te doen. Ohja en het is haar werk, dus tis niet dat ze fulltime op kantoor zit en in de avond uren nog moet verbouwen zoals de meeste mensen. Ze verdient inmiddels letterlijk haar geld met verbouwingen laten zien