Mommybloggerstopic #8

Tien heeft een video geplaatst op insta waar ze het geslacht van hun baby bekend maken.
Ze krijgen een

Meisje

7 likes

Ze heeft alvast heel veel humor ook, want Tien voelde dat het een meisje was, maar dan dacht ze dat de foetus haar voor de gek hield en dat ze toch een jongen kreeg. Maar de vrouwenlijn wordt voortgezet :dizzy::dizzy:

11 likes

En als het een jongetje zou zijn zal ze wel weer andere tekenen hebben als “bewijs”. :roll_eyes:Dat het kind zo’n humor heeft want: juist het andere geslacht dan de tekenen die ze kreeg. Ze heeft overal wel een redenatie voor

8 likes

Hebben jullie de nieuwe reels van Elise al gezien? De kinderen hebben 2 autootjes in de koelkast gezet en als caption heeft ze “boys mom” gezet.

Verstoppen meisjes niks dan? Of spelen meisjes niet met auto’s?:smiling_face_with_tear:

9 likes

Maar waarom in een spoiler :sob:

9 likes

Sorry maar dit vind ik echt zeuren om het zeuren hoor. Ze zegt letterlijk “Vertel me dat je kinderen hebt zonder te zeggen dat je kinderen hebt.”

11 likes

Inderdaad
image

20 likes

Misschien wel ja. Maar in de caption staat toch “boys mom”?

6 likes

Mijn oog viel vooral op de ingeblikte tomaat en kikkererwten die ze blijkbaar random in de koelkast bewaren en sowieso de algehele indeling. (Dit is vast mijn versie van ‘Vertel me dat je neurotisch bent, zonder te vertellen dat je neurotisch bent.)

8 likes

Chill als je zoveel ruimte in de koelkast hebt dat je gewoon je hele hello fresh bestelling er in kan pleuren!

11 likes
  • ijskast!!!
21 likes

Opzich krijgen de meeste mensen een meisje… of een jongetje… hoe ‘bizar’ en voorbestemd kan dit zijn!? :confounded:

34 likes

Ik vind dat nou niet bepaald bewonderenswaardig, dat is iets wat ik eerder aan andere kwaliteiten in een mens zou toeschrijven dan structureel overwerken om maar zoveel mogelijk geld binnen te harken.

8 likes

Maar is het bedoeld om zoveel mogelijk geld binnen te harken? Ik denk oprecht dat zij het leuk vinden wat ze doen, en daar werken ze hard voor. Dat was alles wat ik probeerde te zeggen, in ieder geval. Een doel nastreven, ervoor gaan. Daar ben ik bewondering voor :relaxed:

4 likes

Ja misschien vinden ze het ook gewoon leuk, dat kan natuurlijk. Maar elke paar jaar je huis flippen met zieke overwaarde én ook heel veel geld hebben om het leeuwendeel van het werk uit te besteden aan anderen vind ik niet heel erg de schijn mee hebben iig. Maar ik ben een cynische trut hoor

4 likes

En vervolgens de deur open laten staan en weglopen. Dat doen die van mij dan weer.

5 likes

Ze is vaak m’n BEC maar dit mag ook gezegd. Ik ga stuk om mamalotje :joy:tafel schuren met ondertussen de robotstofzuifer erop, echt geniaal bedacht. Maar het ziet er dus heel gek uit in zo’n timelapse

13 likes

Oké ik was een beetje sceptisch over de zoon van 5 jaar van Michelle bollen die insta-waardige foto’s kan maken, maar blijkbaar zegt hij ook allerlei wijsheden dus het zal wel een wonderkind zijn

7 likes

Als hij dat in zijn familie geregeld hoort kan zo’n kind dat best zeggen hoor. Sommige kleine kinderen zeggen alles na.

9 likes

Mijn zoontje van 6 zegt ook van die dingen zoals “beter vriendschappen hebben dan rijk zijn” maar ze praten dus in school al over deze thema’s

10 likes