Ik dacht dat hun Amsterdamse huur was?
Daar is de overbruggingshypotheek voor. Je leent dan alvast je overwaarde. Zoveel % van taxatiewaarde min je huidige hypotheekschuld. Dat leen je tijdelijk en los je af vij verkoop. Je hebt dan wel dubbele lasten, maar zodra het oude huis weg is, is je hypotheekschuld heel veel lager. Dat is waarom tegenwoordig doorstromers zoân mega budget hebben.
Ja je kunt gelukkig altijd op dit forum rekenen om de privacy van een ander op straat te flikkeren voor 15 minutes of fame Heel triest @Gigi.
Oh oeps ik dacht dat huis van Co huur en waar ze daarna zaten koop. Nou ja dan nog.
Volgens mij ook, was geen koopwoning
Volgens mij bedoelt ze dus letterlijk: in vergelijking met oorlog. Echt heel raar om dat zo te verwoorden alsnog.
Godallemachtig. Zeg dan niks zeg.
Whut
Deze meid is helemaal gestoord
Edit: ik zit wel elke keer te genieten van ouders met jonge kinderen die de woningmarkt zo wel prima vinden. Over twintig jaar betaalt je kind 1500 euro voor een bezemkast in Amsterdam. Echt een zegenđ
Hoe geprivilegieerd ben je dat je zoiets uit je strot krijgt nu
Tja Ras kennende is hebben daklozen gewoon niet hard genoeg gemanifesteerd
How can I make this about me
Haha ja want het draait hier om fame. Meine gute iedereen en zn moeder kan het zo vinden met alle details en beelden die ze zelf delen. Privavy lijken ze zelf niet zoveel om te geven. Heb geen link of straatnaam gedeeld
Lekker in je schimmelende huurhuis moeten blijven wonen blessed
Het feit dat je het uberhaupt opzoektâŠ
Dat vul jij in. Wie zegt dat ik er niet naast woon. Denk dat je dit forum kan opdoeken als iedereen weg moet die het heeft opgezocht.
Ik voel me altijd zoân Funda sukkel bij dit soort opmerkingen. Want ik ben zoân doos die wel gaat zoeken op Funda maar het dan nooit kan vinden haha.
Met alle respect, ik snap ĂŒberhaupt niet dat je fotoâs deelt van je gekochte woonhuis als influencer voordat de fotoâs van funda gehaald zijn. Je gaat daar wonen met je kinderen en je bent inmiddels bijna verheven tot een BNâer. Dan wil je dat toch niet dat het voor de gemiddelde hobbyrechercheur binnen 5 minuten is gevonden?
Waarschijnlijk nu het hele forum over dit bericht heen dat je het dan ook niet mag opzoeken. Neem aan dat de meeste mensen dat toch wel zouden doen uit nieuwsgierigheid.
Je kunt dit bnâers echt niet aanrekenen. De goede zoeker vindt altijd wat. Ook als je het wel van funda haalt. Op een rioolwebsite als bekende buren kun je zelfs lezen wat voor hypotheek er op een huis gevestigd is. Is dat dan allemaal de schuld van de bnâer zelf
Nee, dat laatste uiteraard niet met die hypotheek etc. Maar die website (ken die niet moet ik zeggen) zal dan op een andere functie gestoeld zijn dan een Funda bijvoorbeeld, welke als hoofdfunctie heeft om beschikbare huizen te tonen voor verkoop.
Het is meer dat de fotoâs/info snel via de verkopende partij van Funda gehaald kan worden door dit bij Funda aan te vragen. In ieder geval de fotoâs waar de meeste mensen sterke herkenningspunten uit halen en je dus liever niet wil delen. Dan zou ik dat als BNâer zeker doen in het kader van je privacy. Vrienden die het huis willen zien kun je altijd zelf inlichten door de fotoâs van te voren te downloaden. Snap dat gewoon nietz Was zelfs blij toen dat met ons huis ook gebeurde en ben geen BNâer haha.