Mommybloggerstopic #8

Maar dat je niet snapt dat zij dat niet toen praat toch niet goed dat andere actief het huis opzoeken om vervolgens prive informatie te delen? Die website dient precies hetzelfde deal als waarom hier woningen gedeeld worden: roddelen over de huizen van bekende personen. Waarom ik hem aanhaal: het maakt niet uit. Je kunt je huis snel van funda halen, maar de mensen die echt zoeken vinden altijd wel wat.

6 likes

Het is blijkbaar een collab met PostNL. Als die nou eens hun bezorgers meer betalen in plaats van geld uit te geven aan dit soort tenenkrommend acteerwerk door influencers. Ze heeft er ook zo half een liefdesverklaring van gemaakt. Enorm ongemakkelijk.

87 likes

Nja ze gaan er waarschijnlijk een soort guesthouse/ bnb van maken. Dan zal het adres ook wle bekend worden.
Ik denk dat de meeste forumleden hier meer bezorgd zijn om hun privacy en die van hun kinderen dan zijzelf.

Wel jaloers dat je zoveel budget hebt om zo’n grote woning te kopen + een volledige verbouwing. En het wylde pad avontuur is toch ook nig vrij recent.
Ze doen duidelijk wel iets goed. Started from hun mini huur appartement in amsterdam met willem die nachtdiensten deed in dat hotel. Tot nu ff miljoenen over voor een huis en verbouwing

9 likes

Whoaaaa, ze hebben gewoon een huis gekocht van bijna 1,2 mil. Bizar! Maar dat huis in Den Bosch zal ook wel met enorme winst verkocht worden.

7 likes

Even een zijstap hoor, maar er zijn dus mormoonse bloggers? Fascinerend. Heb je wat namen van blogs?

6 likes

Ben ergens wel jaloers op de energie van Willem en Rachel. Waar haal je met twee peuters/kleuters de energie vandaan om je derde verbouwing in 4 jaar in te gaan. Ik heb niet eens kinderen en dacht ‘dit nooit weer’

38 likes

Waarom niet? Omdat ik denk dat het merendeel van zijn volgers gewoon Nederlands spreekt. En omdat er bij hem altijd een zweem van interessant doen omheen hangt. Vind ik. Tis ook slechts mijn mening. Jij hoeft het niet zo te ervaren.

4 likes

Wat maakt het uit of je dat in een ouder huis doet? Waarom kun je dat beter in een nieuwbouw huis doen dan?

2 likes

Als je het huis van Elise al hysterisch vindt ben je denk ik vooral saai

26 likes

Inderdaad, en niet alleen de fysieke energie maar al dat mentale werk
keuzes keuzes keuzes. Ik zou doordraaien.

Snap niet hoe ze het overzicht houdt en ik vind het knap dat je zo in het begin al zo stellig dingen kan zeggen als “en hier komt een kabelbaan”. Dat je daar al ruimte voor hebt in je hoofd terwijl 100.000 andere dingen eerst moeten en je daar ook heel perfectionistisch in bent.
En wedden dat er aan zo’n kabelbaan weer 1000 haken en ogen aan zitten die ze nu nog niet kan bedenken :rofl: en toch zal het haar lukken. Ja ik heb wel bewondering voor haar eigenlijk, al weet ik dat ze een heel groot deel uit handen geven.

9 likes

Het is ook wel gewoon hun job
 de tijd die jij spendeert aan je job, doen zij zo een dingen

10 likes

Deze mensen werken echt niet van 9 tot 5 en sluiten dan de boel af, hoor. Dat is ook 's avonds, ook in het weekend. Daar mag je best bewondering voor hebben want veel mensen passen daar voor.

6 likes

Als je alles laat doen door ‘de beste mensen’ en geld als water hebt (dus geen stress als iets anders gaat dan gepland of je even in een ander huisje moet of wat dan ook om het jezelf gemakkelijk te maken) dan is het denk ik goed te doen. Ohja en het is haar werk, dus tis niet dat ze fulltime op kantoor zit en in de avond uren nog moet verbouwen zoals de meeste mensen. Ze verdient inmiddels letterlijk haar geld met verbouwingen laten zien

6 likes

Tien heeft een video geplaatst op insta waar ze het geslacht van hun baby bekend maken.
Ze krijgen een

Meisje

7 likes

Ze heeft alvast heel veel humor ook, want Tien voelde dat het een meisje was, maar dan dacht ze dat de foetus haar voor de gek hield en dat ze toch een jongen kreeg. Maar de vrouwenlijn wordt voortgezet :dizzy::dizzy:

11 likes

En als het een jongetje zou zijn zal ze wel weer andere tekenen hebben als “bewijs”. :roll_eyes:Dat het kind zo’n humor heeft want: juist het andere geslacht dan de tekenen die ze kreeg. Ze heeft overal wel een redenatie voor

8 likes

Hebben jullie de nieuwe reels van Elise al gezien? De kinderen hebben 2 autootjes in de koelkast gezet en als caption heeft ze “boys mom” gezet.

Verstoppen meisjes niks dan? Of spelen meisjes niet met auto’s?:smiling_face_with_tear:

9 likes

Maar waarom in een spoiler :sob:

9 likes

Sorry maar dit vind ik echt zeuren om het zeuren hoor. Ze zegt letterlijk “Vertel me dat je kinderen hebt zonder te zeggen dat je kinderen hebt.”

11 likes

Inderdaad
image

20 likes