Ik volg mommybloggers dus niet meer mede om dit soort redenen. Maar zou het wel leuk of interessant vinden om vrouwen te volgen die wat schrijven of filmen over werk, moederschap etc zonder dat de anonimiteit van hun kinderen geschaad wordt. Zeker nu ik zelf moeder word. Heeft iemand daar tips voor?
Wat je niet kan zien, is er niet!!
Ik vind Rosie the Londoner heel leuk om te volgen.
Vanaf 08:40 gaat het erover
(sorry moest me beetje door de eerste minuten heenworstelen en tijd is kostbaar #momlife #girlsmom #boysmom #metime #selfcare #nooitmeerwarmekoffie #nooitmeeralleenopdewc)
Ik vraag me echt oprecht af wat nu wil en tien van plan zijn buiten de herdruk van hun boek, enkele dansworkshops en een aantal IG posts. Met zulke lange pauzes verlies je toch ook een hoop volgers? Ik mis stiekem de tijd van LLG, tien zo lekker nuchter en met beide benen op de grond,…
Zeker sinds ze moeder is ja.
Geld binnenharken met spondeals via insta en teren op het (waarschijnlijk ruime) geld dat ze al hebben. Het feit dat ze zomaar konden stoppen met YT zegt genoeg.
Yuyan, de manager van Annic, zei destijds iets dat Tim niemand was, of iets in die trant. Tim wordt nu de meest invloedrijke persoon in de media genoemd. Daar heeft ze vast niet van terug
Waar is Annic gebleven trouwens?
Annic noemde Tim toen ’ een youtuber’ in haar statement
Zoiets schreef Dyantha Brooks ook over hem op Instagram. De meid is zelf een C ster en staat ter opvulling bij shownieuws👍🏽
Volgens mij is haar website nu offline. En op Insta is ze ook niet meer te vinden. Ze zou terugkomen van een sabbatical, maar ik denk dat ze zich heeft bedacht. Misschien werkt ze wel aan een leuk project met haar zus.
Onze grote vriendin M. Bollen zat weer heerlijk op Gran Canaria met de fam. Blijf me verbazen hoeveel geld die mensen wel niet hebben
Als ik het geld had en schijt had aan het klimaat zou ik dat ook doen. Heerlijk.
Mijn vliegschaamte is groter dan mijn spaarrekening.
Ja ik zou het ook prima doen haha. Ik verbaas me er gewoon over
“ Je moet jezelf niet belangrijker maken dan dat je bent” en ook nog met een super minachtende toon.
Hahaha. Little did she know.
Ik ben ook wel echt super benieuwd naar het leven en werk van Annic nu. Je valt toch ook in een gat als je niet meer je voormalige werkzaamheden doet? Even los van financiële consequenties.
Ja echt een hele ommekeer van alles online, samenwerkingen tot aan volledig verdwenen. Begreep wel dat ze inmiddels een tweede kindje heeft.
Oh echt? Hoe weet je dat?
Jaaa ik ben ook heel nieuwsgierig!