Mommybloggerstopic #8

Misschien wel ja. Maar in de caption staat toch “boys mom”?

6 likes

Mijn oog viel vooral op de ingeblikte tomaat en kikkererwten die ze blijkbaar random in de koelkast bewaren en sowieso de algehele indeling. (Dit is vast mijn versie van ‘Vertel me dat je neurotisch bent, zonder te vertellen dat je neurotisch bent.)

8 likes

Chill als je zoveel ruimte in de koelkast hebt dat je gewoon je hele hello fresh bestelling er in kan pleuren!

11 likes
  • ijskast!!!
21 likes

Opzich krijgen de meeste mensen een meisje… of een jongetje… hoe ‘bizar’ en voorbestemd kan dit zijn!? :confounded:

34 likes

Ik vind dat nou niet bepaald bewonderenswaardig, dat is iets wat ik eerder aan andere kwaliteiten in een mens zou toeschrijven dan structureel overwerken om maar zoveel mogelijk geld binnen te harken.

8 likes

Maar is het bedoeld om zoveel mogelijk geld binnen te harken? Ik denk oprecht dat zij het leuk vinden wat ze doen, en daar werken ze hard voor. Dat was alles wat ik probeerde te zeggen, in ieder geval. Een doel nastreven, ervoor gaan. Daar ben ik bewondering voor :relaxed:

4 likes

Ja misschien vinden ze het ook gewoon leuk, dat kan natuurlijk. Maar elke paar jaar je huis flippen met zieke overwaarde én ook heel veel geld hebben om het leeuwendeel van het werk uit te besteden aan anderen vind ik niet heel erg de schijn mee hebben iig. Maar ik ben een cynische trut hoor

4 likes

En vervolgens de deur open laten staan en weglopen. Dat doen die van mij dan weer.

5 likes

Ze is vaak m’n BEC maar dit mag ook gezegd. Ik ga stuk om mamalotje :joy:tafel schuren met ondertussen de robotstofzuifer erop, echt geniaal bedacht. Maar het ziet er dus heel gek uit in zo’n timelapse

13 likes

Oké ik was een beetje sceptisch over de zoon van 5 jaar van Michelle bollen die insta-waardige foto’s kan maken, maar blijkbaar zegt hij ook allerlei wijsheden dus het zal wel een wonderkind zijn

7 likes

Als hij dat in zijn familie geregeld hoort kan zo’n kind dat best zeggen hoor. Sommige kleine kinderen zeggen alles na.

9 likes

Mijn zoontje van 6 zegt ook van die dingen zoals “beter vriendschappen hebben dan rijk zijn” maar ze praten dus in school al over deze thema’s

10 likes

Ja en ik herinner me van mijn eigen bassischool nog dat kinderen met elkaar ruzie maakten, er eentje toegebeten werd dat ie zooo verwend was, diegene dan terugriep “beter verrrrrwend dan verwaarrrrloooosd” met zo’n kak-R ook. Vermoed eigenlijk dat ze dat volwassenen hebben horen zeggen eerst idd :stuck_out_tongue:

9 likes

Haha, leuk, die kinderen die hun ouders napraten. Dat geeft wel een mooi kijkje achter de voordeur.

In groep 8 kwam een basisschoolgenootje bij mij thuis.

‘Zoooo, aardige optrekje hoor! Hoeveel kuub?’

110 likes

Vast het kind van een makelaar :joy:

5 likes

Ik moet duidelijk op mijn woorden gaan letten als ik straks kids heb :joy:

3 likes

Ik volg een mommyvlogger met een kind van serieus nét 2 die gezegd zou hebben:
‘Mama, geloof in jezelf. Geef je hart gehoor’

Wel een beetje gegniffeld.

23 likes

Kinderen zeggen echt gekke dingen :joy: Er was een leerling van 5 die mij door de dag heen hielp met alle routines en liedjes toen ik heel plots moest invallen. Ook echt 1 min voordat het opruimtijd was “ga je nog het liedje zingen, ik zing wel mee hoor”. En het kind dat glutenintoleratie heeft had ze aan een apart tafeltje gezet, ik wist dat niet eens. Echt wat een dag maar had veel aan haar… Incl bijdehande opmerkingen zoals “graag gedaan hoor”.
Daarna zag ik haar weer een week later zei ze “zo, wat fijn dat je er weer bent”

53 likes

Al die pochende moeders over hun bijzondere kinderen. Ze zijn allemaal uitzonderlijk begaafd, creatief, sensitief, intelligent etc. Tot je een kind hebt dat dat echt is en vastloopt in het onderwijssysteem… Dan is dat echt niet om te lachen of trots op te zijn, maar een grote zorg en gedoe om het kind weer op de rit te krijgen.

19 likes