Niet zo heel moeilijk wat ter opvulling betekent Wat mij betreft zit heel showniews vol met net niet figuren. In vergelijking met Tim is ze helemaal peanuts maar ok. Op wie doel je met obsessie voor Annic?
Volgens mij slaag je niet per definitie als je bij Shownieuws gaat werken. Zo blijkt ook wel uit het verleden. Het is en blijft een ordinair roddelprogramma, dus je bepaalt daarmee wel je image naar het publiek toe. Dat blijft wel kleven. Dus van daar uit naar iets serieus overstappen zoals bijvoorbeeld een jeugdjournaal of regulier journaal overstappen wordt behoorlijk moeilijk. Maar goed, misschien is deze showbizz-kant wel precies wat ze wil.
Ik gun het haar trouwens van harte. Ken haar niet, dus zou niet op haar willen haten. Ik vond je conclusie alleen een beetje voorbarig.
Op Annic kan ik wel gerust haten. Als je mensen probeerty op te lichten voor je eigen gewin, dan verdien je het ook. De meid is helemaal niet doorgegaan met haar leven, want ze is compleet van de radar verdwenen. Ze is hierin alleen maar de verliezer in geweest.
Vriendin van mij is stewardess bij KLM en had een tijdje terug met Robert gevlogen en toen vertelde hij dat hij twee kindjes heeft.
Waar leeft zij nu van dan? Of heeft hij een goede baan waar ze van leven? Fascinerend dat er echt niets recents meer over haar te vinden is
Hij is piloot
Zou me niets verbazen wanneer ze nu in het vastgoed o.i.d. zit. In een van de laatste vlogs gingen ze ook weer huizen bekijken terwijl ze net in dat nieuwe huis woonden. Zij flippen en verkopen dan weer. Ze had denk ik ook al veel geld door verkoop van haar website.
Zal de laatste twee jaar dan niet echt veel hebben verdiend.
Dat valt wel mee.
Minder dan hun normaal toch? Zal vast wel meer zijn dan wat wij verdienen ja.
Overigens plaats vereniging tegen kwakzalverij wel eens wat over haar en met name over de Linda waar ze mee heeft samengewerkt.
Zoals men zei moeten iedereen in het bedrijf inleveren, maar breedste schouders de zwaarste lasten. Dus maximaal 20% inleveren. Dus zeker heel pittig als je aanbhet salaris gewend bent e.d.
Maar het is niet dat er 20% van een hongerloon af gaat.
Behalve de bonussen voor de topmannen toch?
En nu deel jij deze info online over iemand die bewust niet meer online is.
Je kunt Annic nog steeds als spreker boeken, ze biedt dus nog wel diensten aan. Wellicht ook daaruit inkomen?
Volgens mij heeft ze ook een flinke erfenis gekregen toen haar vader overleed
Kan wel kloppen ja. CEO heeft wel flonk ingeleverd.
Ze is vrij abrupt gestopt met haar werk en dat betekent dan ook dat haar inkomsten vrij abrupt zijn gestopt. Is toch niet gek dat mensen zich dan afvragen hoe ze rond komt?
Sorry met Annic geen medelijden ābewust niet meer onlineā omdat ze gevlucht is uit de schijnwerpers omdat ze betrapt is.
Je hoeft toch geen medelijden met haar te hebben om haar keuze om offline te blijven te respecteren? Dit is een topic over influencers, dat is zij niet meer.
Aangezien haar man piloot is, hebben ze vast genoeg inkomen. Bovendien: wie weet heeft Annic wel een andere business - buiten de spotlights - opgebouwd. We hoeven ons vast geen zorgen om haar te maken.
Speculeren over waar iemand het van doet is zooo burgerlijk