Hahaha
Hahahahahahahahhahahahha
Als je je kind dit hoort zeggen en dat dan trots deelt. Meine gute.
Maar de ‘wacht maar tot’ houding van veel ouders naar andere ouders is ook niet zo aardig. Kan toch dat haar kind toevallig goed kan praten en daar mag je dan toch ook wel trots op zijn. Kinderen van vijf zijn toch ook al best groot. Er zijn ook kinderen van die leeftijd die zichzelf leren lezen bijv.
Hahahaa nou ze zitten hier ook genoeg.
Klopt! Tot je kind elke dag buikpijn heeft niet meer groeit en niet meer naar school wil.
Offtopic maar dat is juist zo leuk aan dit topic. Bedoel je fysiek groeien, kan dat echt tegen gehouden worden door de psyche?
Beter zekere voor het onzekere nemen en nooit aan kinderen beginnen.
Ja dit kan, emotional dwarfism heet dat (maar dit stond 15+ jaar geleden in mijn studieboek dus weet niet of het inmiddels achterhaald is)
Ja, ons kind is het bewijs. We lopen al sinds hij naar school gaat bij een kinderarts omdat hij letterlijk geen cm meer groeide, alles was nagekeken en we stonden op het punt voor een groeihormoon test en de juf constateerde op dat moment dat er meer aan de hand bleek. Nu we drie jaar verder zijn en hij eindelijk getest is en hij een hoog iq blijkt te hebben mee doet aan een HB klas is hij ineens 8!! cm gegroeid. Hij heeft weer zin in het leven en krijgt hulp die hij nodig heeft. Dus nee, geen gepoch van mij maar een hoop zorgen en spanningen gehad.
Interessant! Dat wist ik niet. Vind de wisselwerking tussen lichaam en geest echt fascinerend. Fijn dat het nu goedgaat!
Maar 1 kind is een anecdote en niet per se bewijs
Oke, prima.
ah eindelijk verklaring waarom ik 8 centimeter korter ben geworden dan m’n schoolarts minimaal voorspelde!!
Ik volg mommybloggers dus niet meer mede om dit soort redenen. Maar zou het wel leuk of interessant vinden om vrouwen te volgen die wat schrijven of filmen over werk, moederschap etc zonder dat de anonimiteit van hun kinderen geschaad wordt. Zeker nu ik zelf moeder word. Heeft iemand daar tips voor?
Moest n.a.v. dat filmpje aan die Shirley van mommytobe denken. Dus ik ging eens kijken op haar blog. Een heel recent artikel over wat negatieve comments en dergelijke de afgelopen jaren met haar gedaan hebben. Hoe kut dat was. En dan totaal geen besef dat je je kleine kinderen ook aan die wereld blootstelt…
Maar ja, de comments staan uit dus alles is oké!!!
Wat je niet kan zien, is er niet!!
Ik vind Rosie the Londoner heel leuk om te volgen.
Vanaf 08:40 gaat het erover
(sorry moest me beetje door de eerste minuten heenworstelen en tijd is kostbaar #momlife #girlsmom #boysmom #metime #selfcare #nooitmeerwarmekoffie #nooitmeeralleenopdewc)
Ik vraag me echt oprecht af wat nu wil en tien van plan zijn buiten de herdruk van hun boek, enkele dansworkshops en een aantal IG posts. Met zulke lange pauzes verlies je toch ook een hoop volgers? Ik mis stiekem de tijd van LLG, tien zo lekker nuchter en met beide benen op de grond,…