Joh misschien werkt ze wel ergens anders.
Misschien kunnen we een FF event houden en haar als spreker boeken. Dan kan ze 1 keer vertellen hoe het nu met haar gaat en hoeven we niet elke maand weer deze conversatie te voeren of lezen
âOja hoe zou het eigenlijk met Annic gaan?â
âBizar he, ze is helemaal van de radar verdwenenâ
âZe is ook nooit meer teruggekomen na haar sabbatical heâ
âEr is online echt helemaal niets meer te vindenâ
âNee ik kan haar insta ook niet meer vindenâ
âWat een oplichter was zij zegâ.
Ojee ik typ nu mijn mans naam om te checken of ie vreemd gaat en de eerste suggestie is âoverledenâ
Google kent ons beter dan wij zelf!!!
Sorry guys, wilde geen discussie starten over Annic haar verdiensten.
Tja piloten, grote kans
Are you
Dyantha?
Dat je het laagdunkend acht zegt meer over jou dan mij. Dan lees je toch echt over een heel stuk tekst heen. Laten we het inderdaad hierbij laten.
Bakt annic geen stroopwafels meer dan?
Wow ik dacht altijd dat het laagdunkend was maar het is wel met een t
Tnx
Nee die werden telkens opgevreten door muizen.
Dat was toch haar broertje?
Late to the party, maar ik volgde Naomi Davis een tijdje (Taza op Instagram/blog: lovetaza), een mormon mommy blogger. Zij woonde met haar man en hun vijf kinderen in een appartement in New York, kwamen heel hip over en deden veel leuke dingen met het gezin (museum, speeltuin, uit eten, reizen etc). Soms ging het over hun kerk en dat gaf me door het beeld van modern gezin dan vaak een error in mijn hoofd. Ik ben daarnaast waarschijnlijk bevooroordeeld, want als ik aan mormonen denk dan denk je toch vaak aan inderdaad de sisterwives of mensen die wat geĂŻsoleerd leven ofzo? Ze hebben overigens hun woning in de eerste lockdown op stel en sprong verlaten. Ze wonen nu in Arizona waar ze een huis hebben gerenoveerd. Dat ze hun huis hebben verlaten leidde trouwens nog tot discussie. Dit viel namelijk samen met het verzoek vanuit de lokale New Yorkse overheid om ivm verspreiding van COVID-19 niet uit de stad weg te gaan. Het liep zo ver op dat spon van een vitaminepillenmerk werd teruggehaald. Ze is de laatste tijd niet meer zo actief, weet niet wat er aan de hand is. Haar man hielp haar een tijdje met haar blog, maar heeft volgens mij een baan in Phoenix en zorgt dan neem ik aan voor het inkomen. Wel heeft ze vorig jaar een boek uitgebracht A coat of yellow paint, maar het boek wordt afgekraakt omdat het niet zoveel diepgang geeft (altijd bijzonder dat men bloggers daar op af gaat zitten rekenen haha Ja ehâŚwat verwacht je dan?? Het zijn toch geen auteurs van literatuur ). Edit: Of misschien stopt ze ermee om de kinderen in beeld te brengen?
Zij is echt helemaal verdwenen hè? Van het 1 op andere moment niets meer.
Ik vraag me echt af waarom ze zo plotseling besloten heeft te stoppen met instagrammen/bloggen! Ze heeft nu al ruim een half jaar denk ik niks van zich laten horen/zien terwijl ze daarvoor nog gewoon actief was. Best wel een heftige stap om te maken als je leven voor een groot deel daaruit bestaat
Ja klopt, zonder aankondiging is ze ineens gestopt. Ik heb toevallig vandaag wat gegoogeld, omdat ik zo nieuwsgierig was hoe dit nou zit. Kwam op een Engelstalig/Amerikaans forum terecht waar dit werd besproken, maar niemand die het weet. Blijkbaar heeft ze wel eerder al een blog/instapauze gehad. Misschien stopt ze met bloggen/haar kinderen in beeld brengen?
Kan ook nog meespelen dat ze veel kritiek heeft gehad op die verhuizing naar Arizona tijdens de eerste lockdown. Misschien dalend aantal volgers? Daardoor steeds minder spon? Of hoe dan ook minder spon ivm pandemie en minder werk/mogelijkheden op dat vlak (geen idee, dit is speculeren want ik weet het verder ook niet. De meesten kondigen het toch vaak wel aan toch?).
Zooooveel OG bloggers die ik vroeger volgde zijn Mormon.
Viel me wel op dat de New York Mormon Mummies (o.a Taza en Hey Natalie Jean) zijn verdwenen/gestopt terwijl lifestyle/beauty Mormon bloggers (Amber Fillerup (Barefoot Blond) en Rachel Parcell (Pink Peonies) een re-brand hebben gedaan en naast influencers ook een bedrijf hebben
Kritiek, maar ook opeens alleen voor 5 kinderen zorgen, de hele verbouwing erbij. Daarvoor deed ze alles met Josh, kan me voorstellen dat ze een hele andere routine heeft nu.