Mommybloggerstopic #8

Toch vreemd dat ze van het ene op het andere moment niets meer post.

Schijnt ook dat die mormoonse families worden aangemoedigd om hun leven te laten zien op Instagram om het soort leven te promoten.

4 likes

Dit zou zomaar kunnen inderdaad. Lijkt me ook heftig een verbouwing, vijf kinderen (!) en dan ook nog het hele continent over naar een staat waar je volgens mij niemand kent. Bijzondere move was het wel.

En wow Hey Nathalie Jean!! die volgde ik ook. Lang geleden dit allemaal.

6 likes

Wauw… dit klinkt echt afschuwelijk. :pensive: Arme kinderen. Ongelooflijk dat dit soort dingen gewoon maar mag allemaal. Ik vind het abuse.

7 likes

Toch hebben we vaak genoeg gezien dat kinderen zich heel anders gaan gedragen als die camera op ze gericht is. Je weet natuurlijk niet of dat “happy” overkomen ook daadwerkelijk oprecht is.

4 likes

Elise Joanne heeft ineens interesse voor van die inbouwkasten die ook een soort deur zijn (zoals demammavan laatst gespond kreeg).

Tagt 2 bedrijven die ‘veel genoemd worden’ in haar DM.

Spon incoming in 3…2…1…

7 likes

Zucht. Hier moet echt een andere constructie voor komen. We hebben het wel gezien zo.

9 likes

Die nieuwe reels van Willemijn, cringe!

7 likes

Ook echt zo geforceerd grappig en geacteerd ugh

4 likes

Oh nee

6 likes

Mijn hemel, ook zo slecht gelipsynct :face_with_spiral_eyes:

8 likes

Ze hebben zich vermenigvuldigd en kunnen dus inmiddels vier kinderen uitmelken. Dat is er gebeurd. :weary:

25 likes

Wat een baan he, contentcreator!

4 likes

Ik vind het trouwens vreemd dat zoveel mensen dat handig lijkt.
Lijkt mij alleen maar irritant dat ik dan met zo’n ding moet schuiven om aan de echte kast te kunnen. En dat in die dan “mooie” opslagdingen moeten komen. Het zit al achter een deur dusja dan moet het toch niet meer “mooi” zijn.

4 likes

Lijkt mij wel handig dat je dan een extra kast kwijt kan in die ruimte, maar ik zou het niet mooi inrichten inderdaad, gewoon net als keukenkastjes.

2 likes

weggehaald bericht

Wow echt allemaal dingen waar ik me, voor een persoon die niet dichtbij me staat, echt niet druk om kan maken

23 likes

Sorry maar dit vind ik zulke zotte reacties haha. Zit je dan nu oprecht in de rats over of hun huis onder water komt te staan en of ze een halfuur eerder uit bed moeten om hun kinderen naar school te brengen? Of is het eigenlijk gewoon kritiek geven omdat ze in jouw ogen niet zulke doordachte keuzes maken? Want als het het laatste is dan kan je beter gewoon zeggen dat je het een stel dommies vindt dat ze een huis kopen in een overstromingsgebied en dat je zelf alles in je leven graag op orde hebt en het er bij jou niet ingaat dat er mensen zijn die geen drol geven om de afstand tot een school. Dat is dan niet echt aardig, maar tenminste wel oprecht.

12 likes

en daarnaast had ze het over een huis tussen heusden en den bosch in, dus niet eens in heusden.

3 likes

Geen idee wie dit is. Maar genoeg kinderen die bv naar de andere Kant vd stad naar school gaan omdat het een betere school is of er een wachtlijst is voor de dichtgelegen school. Is echt niet ongewoon om eventjes te reizen hoor.

2 likes

Ho je deelt hier de (toekomstige) woonplaats van iemand, niet oke

6 likes