Mommybloggerstopic #8

Ik zit er niet over in de rats en ik vind het helemaal geen domme mensen (?), maar ik vroeg het me gewoon af? Sorry als dat zo overkwam, want zo was het niet bedoeld.

1 like

Oke, ze deelde het zelf op Insta, maar anders haal ik het weg. Sorry!

3 likes

dat moet ze zelf weten, maar naar mijn weten is het hier plaatsen tegen de huisregels.

3 likes

Ik heb het bericht weggehaald!

2 likes

Misschien handig om de plaats dan ook hier even weg te halen?

3 likes

Je hebt helemaal gelijk. Ik woon in een plaats waar je min of meer verplicht bent om in een bepaalde afstand van je huis een school te kiezen. Maar dit is denk ik een uitzondering op de regel. In haar bericht stond dat ze school wilden aanhouden zodat ze met ‘een been in de stad en een been in het gras konden staan’. Ik snap dat dus zelf niet zo goed, maar zij hebben het er duidelijk voor over. Nou goed, het was een wat veroordelende reactie van mij, die niet zoveel bijdraagt aan een inhoudelijk gesprek dus ik heb het weggehaald.

5 likes

Wat kan het je uberhaupt schelen? Moet je je eens indenken dat er een heleboel mensen zich zo over jouw woonplaats en schoolkeuze zouden druk maken? Gek idee hĂš!

6 likes

Ik wilde dit net komen posten, 19 weken ook al!

8 likes

sjemig en Olivia is nog zo klein, knap hoor.

4 likes

Wow omg respect hoor. Ik ben zwanger van de eerste en ik zie mezelf dit al niet makkelijk een 2e keer doen, laat staan een 4e :hushed:

8 likes

Poe heftig hoor. Ik krijg binnenkort nummer 3 en ben al behoorlijk in paniek aan het raken :sweat_smile: hopelijk blijft het haar zo makkelijk afgaan (zo komt het iig over).

12 likes

Zij liever dan ik hoor. Vind drie echt meeeer dan genoeg

4 likes

Omg :fearful: zag ook inderdaad al geen bikini foto’s voorbij komen tijdens haar vakantie haha.

7 likes

4 is het nieuwe 3. :money_mouth_face::money_mouth_face::moneybag::moneybag:

32 likes

Haha wow inderdaad respect. Ik vind eentje al intens. Heb wel de indruk dat het haar makkelijk afgaat, 3 kinderen. Maar goed, instagram is natuurlijk maar een mini fractie van iemands leven. Maar leuk voor hen! :heart:

1 like

Ik heb zelf ook 4 kinderen en dat valt mij echt heel erg mee. Van 1 naar 2 kinderen vond ik echt veel meer impact hebben dan 3 naar 4. Je bent al gewend aandacht te verdelen. Je weet hoe alles werkt en hoe jij het wil.
Maar goed, dat zal voor iedereen anders zijn!
Ik vind het leuk voor ze! Ze heeft altijd al wel gezegd dat de wens voor een groot gezin er was.

13 likes

Haha knap dat ze zwanger is? Dat ze met drie kinderen tijd heeft om te nöken bedoel je?

37 likes

Ik ben al blij als ik de kleuters bij de juiste ouders aflever

23 likes

Ik kom ook uit een gezin van 4 en net daarom dat ik er zelf absoluut geen 4 wil. Zoooooo druk haha. En vechten om aandacht (bijna letterlijk). Thanks but no thanks.

8 likes

Dat kind slaapt de godganse dag😂

10 likes