Ik vind echt ALLES aan haar zo niet-relatable (hoeft natuurlijk ook niet, ik vind dat juist lachen). Misschien nog wel het meest haar relatie/man. Vanavond lekker gezellig samen op de bank al die lieve berichtjes van haar volgers lezen in de DM #woensdagavondbesteding! Ik zal wel een zeer onromantische relatie hebben maar ik kan soms bijna niet geloven dat hij echt is.
Hoe doe je dat überhaupt met een auto
Wij gingen van 1 naar 3 (2 jaar verschil tussen) en dat was naar mijn gevoel echt next level, maar chapeau dat Michelle dan wel voor een 4e gaat. Hopelijk deze keer wel zonder dat beige haarspeldje iedere dag Just kidding
Edit: haar lichaam is echt wel goals man! Dit speel ik van mijn leven niet klaar zo een killerbody, maar ik heb ook helemaal geen discipline
Haha precies wat ik ook dacht?! Soccer mom mini van.
Hahaha ik denk dat mān vriend nog liever 10 rondjes rond de stad rent dan dat dat onze #woensdagavondbesteding is.
Daar komt gewoon zoān BMW X7 hoor
Ja dan kunnen ze allemaal zitten maar waar doe je dan je (duo)wagen en alle andere teringzooi die je nodig hebt als je weg gaat met kinderen?
Haha dit idd. Wij hebben ook een 7-zits want lekker veel ruimte met tweeling, maar als die extra stoelen zijn uitgeklapt is er niet eens genoeg ruimte voor de benen van die extra mensen laat staan nog spullen erbijš
Ja volgens mij krijgt zij sowieso wel veel hulp van haar moeder, haar man is geloof ik 2 dagen thuis en tsja full time Instagram kun je prima doen aangezien die baby zoveel slaapt. Ze doet alsof ze altijd zooooveel werkt maar volgens mij valt dat wel mee
Overigens kan ik haar berichten niet meer zien want ik ben geblokkeerd omdat ik haar ontvolgd had toen ik net was bevallen. Echt alles zó perfect bij haar dat ik me zo onzeker voelde als moeder. Nu weet ik dat iedereen maar wat doet.
Haha, mijn ex noemde deze auto altijd āhet lelijke eendje van de auto-industrieā, zoān hekel aan die auto .
Waarom zou dat voorste kind een helm ophebben? Hij kijkt er ook nog eens heel chagarijnig bij! Misschien moet deze post maar naar het wat is dit voor verkoop plaatje topic haha
Is toch een pet? Maar misschien draagt hij een āhelmā omdat daar geen airbag zit en heeft die toch een beetje kans om te overleven bij een ongeluk? Gok ik.
Dat kind zit op de pook?
Zij een X7 en Koen een X7 dan past het vast wel
Dat, maar dan heb je zoveel werk te doen als influencer en 3 jonge kinderen. Knap dat je de energie voor hebt om al die ballen in de lucht te houden.
Nee pook zit op het dashboard
Het idee van 4 kinderen lijkt mij fantastisch, heb at the moment dus ook mega rammelende eierstokken door dit bericht van MB haha.
Maar:
De was!
4 verjaardagsfeestjes organiseren (traktaties, cadeautjes, kinderfeestjes)
4 keer naar sport of muziekles
4 keer studies betalen
Etc etc
Echt diep respect voor mensen die 4 kinderen hebben en geestelijk gezond blijven. Oh en inderdaad nog tijd voor hun relatie/seks vinden hahaš
Ik ben ook een van 4 en wij hadden en fort transit busje . 1 mocht voorin tussen pap en mam en de rest zat achterin. Schaamde me daar altijd een beetje voor.
Wij hadden een fiat uno, met 4 achterin