Lukte op zich prima tot deze post
Best bijzonder dat bij Ikvrouwvanjou het kindje gewoon op schoot zit in de auto als de rijden. Ze gaan skiën. Ik snap dat het een heel eind is maar mijn zoontje zat toch echt als we reden netjes in zijn stoeltje. Ik neem aan dat hij het meeste van de rit wel in de stoel zat.
Ze zitten zelf achterin ook zonder gordel. Dus dat het kind op schoot gaat verbaasd mij niks.
Klopt ze had zelf ook niks om volgens mij
Willemijn gaat aan de slag met een hoekje in haar slaapkamer met jawel: Desenio en die lelijke gebroken spiegel in haar woonkamer blijft maar hangen
Die blonde (ik vergeet altijd wie wie is) lag ook gewoon op de achterbank te slapen… horizontaal zeg maar.
Want jij hebt dit nooit gedaan?
Uh nee.
Oké. Ik dacht dat bijna iedereen wel eens op de achterbank heeft geslapen (liggend)
Als kind wel. Maar nu gordels gewoon verplicht zijn niet nee.
Laat me raden: fotos van pampaspluimen, abstracte zwarte strepen en een quote?
Ik vond het vooral typisch dat ze de rommelhoek in de slaapkamer gaat aanpakken. En dat dat gewoon een kast is waar 4 dingen op staan.
Mijn rommelhoeken zien er helaas anders uit.
Kan dit in een spoiler
nee sperma blijft sperma, er zitten nu alleen geen zaadcellen meer in de zaadleiders zijn onklaar gemaakt dus nu is het een nutteloos goedje geworden haha
Foto’s van een quote, dan van die triestige gedroogde bloemetjes waar ze nog 1 van stuk doet, een klein mini blaadje van een varen, en nog een foto van een of ander blad
De baby van Laura Ponticorvo is volgens haar laatste Instagram post heel temperamentvol, filosofisch en leergierig. Die eerste en laatste kan ik begrijpen maar filosófisch? Hoe dan??
Omdat babys heel geconcentreerd naar het grote niets kunnen staren?
Net zoals de foetus van Martine die humor heeft
Hier zal ik vaak aan denken na de vasectomie van mijn man daar gaat mijn seksleven