Mommybloggerstopic #8

Lukte op zich prima tot deze post

16 likes

Best bijzonder dat bij Ikvrouwvanjou het kindje gewoon op schoot zit in de auto als de rijden. Ze gaan skiën. Ik snap dat het een heel eind is maar mijn zoontje zat toch echt als we reden netjes in zijn stoeltje. Ik neem aan dat hij het meeste van de rit wel in de stoel zat.

8 likes

Ze zitten zelf achterin ook zonder gordel. Dus dat het kind op schoot gaat verbaasd mij niks.

4 likes

Klopt ze had zelf ook niks om volgens mij :rofl:

7 likes

Willemijn gaat aan de slag met een hoekje in haar slaapkamer met jawel: Desenio :roll_eyes: en die lelijke gebroken spiegel in haar woonkamer blijft maar hangen

13 likes

Die blonde (ik vergeet altijd wie wie is) lag ook gewoon op de achterbank te slapen… horizontaal zeg maar.

3 likes

Want jij hebt dit nooit gedaan?

4 likes

Uh nee.

20 likes

Oké. Ik dacht dat bijna iedereen wel eens op de achterbank heeft geslapen (liggend)

9 likes

Als kind wel. Maar nu gordels gewoon verplicht zijn niet nee.

11 likes

Laat me raden: fotos van pampaspluimen, abstracte zwarte strepen en een quote?

11 likes

Ik vond het vooral typisch dat ze de rommelhoek in de slaapkamer gaat aanpakken. En dat dat gewoon een kast is waar 4 dingen op staan.

Mijn rommelhoeken zien er helaas anders uit.

13 likes

5 likes

Kan dit in een spoiler :joy::joy::joy:

8 likes

nee sperma blijft sperma, er zitten nu alleen geen zaadcellen meer in :sweat_drops: de zaadleiders zijn onklaar gemaakt dus nu is het een nutteloos goedje geworden haha

11 likes

Foto’s van een quote, dan van die triestige gedroogde bloemetjes waar ze nog 1 van stuk doet, een klein mini blaadje van een varen, en nog een foto van een of ander blad

6 likes

De baby van Laura Ponticorvo is volgens haar laatste Instagram post heel temperamentvol, filosofisch en leergierig. Die eerste en laatste kan ik begrijpen maar filosófisch? Hoe dan??

38 likes

Omdat babys heel geconcentreerd naar het grote niets kunnen staren?

23 likes

Net zoals de foetus van Martine die humor heeft

21 likes

Hier zal ik vaak aan denken na de vasectomie van mijn man :pensive::pensive::pensive: daar gaat mijn seksleven

2 likes