Mommybloggerstopic #8

Haha sorry maar de geloofwaardigheid is toch ook weer ver zoek. Ik geloof nooit dat ze voor een niet-gesponsorde trip ook een ander huis zouden aanbieden. En hoezo zaten die andere huizen niet volboekt? Vreemd

Ging efkes mis met reageren, maar ik wilde alleen maar zeggen dat als mijn baby niet in de kamer past ik haar naast me leg, of ik maak een geimproviseerd bedje op de grond, of man slaapt op de bank. #pauperlife

12 likes

Denk dat dit enorm verschilt per kind. Die van mij hechten heel veel waarde aan hun eigen plekje en als we ze eens bij ziekte ofzo bij ons in bed leggen doen ze al helemaal geen oog dicht. Dus als dit bij mij zou gebeuren kan ik net zo goed linea recta rechtsomkeert naar huis.

7 likes

ff random, maar ik heb een tijdje als jobstudent gewerkt bij de klantendienst van het bedrijf waar de blogger een samenwerking mee heeft.

Neem het van mij aan, boek daar beter geen verblijf mee in geval van een bezoek aan de Belgische kust.

4 likes

oja ok, dat is een goed punt.

3 likes

is het echt ruim een uur er vandaan? Ik heb Westende en Jappeke opgezocht en volgens Google Maps is dat 24 minuten.

Niet dat het uitmaakt, en niet alsof ik geen betere dingen te doen heb met mijn leven. Ik vind Jappeke overigens wel echt een TOP naam voor een dorp, dat doen die Belgen toch wel net een stukkie beter dan wij met Ugchelen of Putten.

5 likes

Jabbeke is er idd maar een klein halfuurtje vandaan. Overigens is er letterlijk niks te doen in dat dorp dus moet je met kids wel de wagen nemen naar bijv. Oostende of Brugge.

5 likes

Haha inderdaad. Jabbeke vind ik echt een gekke bestemming.

3 likes

Dan kan je beter naar De Haan! Daar heb je sunparcs (als het weer dan tegenzit kan je tenminste nog indoor zwemmen), plus in De Haan heb je veel voor kinderen: een groot park/speeltuin, een piraten boot op het strand,… en helemaal niet zo toeristisch als bijvoorbeeld Oostende

2 likes

Heeft ze dan niet van der moeder.

6 likes

Dat vind ik ook. En ze is er totaal NIET geschikt voor. Ze kan het niet goed.

12 likes

Welke Sanne?

6 likes

Laviesanne

2 likes

Hoe leuk ik Sanne ook vind, zij is ook zeker niet de enige/eerste die dit doet.

19 likes

Nee, dat kan, dat weet ik niet, maar zij heeft er op een of andere manier wel talent voor. En Wil niet, ik weet niet waarom maar ik vind het echt nadoen wat zij doet, en het voelt heel erg nep en ongemakkelijk om te zien.

15 likes

Nee, maar dat is sowieso werkelijk met alles haha

3 likes

Oh God word nu alweer helemaal gek van M. Bollen met haar ā€˜echt de allerlaatste keer dat we dit gaan meemaken’ over haar zwangerschap. Zei ze dat bij Olivia ook niet? :sweat_smile: straks over een jaar weer zwanger :grimacing:

En blijf me ook verbazen hoeveel ze is veranderd ten opzichte van toen ze zwanger was van M. en B. Voornamelijk meer :tangerine: geworden.

11 likes

Tenenkrommend hoe Willemijn het doet.

Sarah Rebecca is ook echt m’n BEC. Continu die stories van de bewegende buik. Ja meid, we get it, je bent zwanger en je baby beweegt in je buik. Dat doet letterlijk iedere baby in de buik?

28 likes

Mooie sepia filter :joy:

Hebben ze überhaupt nog een babykamer over in dat huis? Wat is er ook mis met Olivia haar spullen hergebruiken.

8 likes

Ze is meer een perzik geworden?

14 likes