Mommybloggerstopic #8

Orange bedoelt ze

9 likes

Ik dacht gelijk: dit wordt een meisje! Was eigenlijk verbaasd dat ze deze foto’s deelde omdat ze het geslacht niet wilde delen. Of zie ik nu teveel in de foto’s :grin:? Vond het wel leuke bedjes van de foto’s.

6 likes

Op basis van deze foto’s kun je zien dat het een meisje wordt? Ik ben wel benieuwd waar je dat dan aan ziet want ik kan amper kleur ontdekken hier :grimacing:

38 likes

Stoere jongensbaby’s willen geen vlaggen!!

13 likes

En ‘uitslapen’ tot half 12?

Hoe laat gaat ze d’r ‘s avonds in dan? Vast niet om 19:00

5 likes

Oeh wat hatelijk

15 likes

Stel je voor dat je kind kleur in z’n kamer heeft…

13 likes

Dat arme kindje denkt straks kleurenblind te zijn…

39 likes

Geef die kinderen een geweldige kamer Michelle! Kan jij weer lekker geld uitgeven.

Ne grapje, heb zelf een jungle kamer voor onze zoon en nog altijd als ik zijn kamer binnen loop denk ik; waaaauwww wat is het toch een geweldige kinderkamer.

Maarja das mijn smaak

3 likes

Alles in die kamer is zo beige als dat haarspeldje van Olivia.
Ik begrijp trouwens die keuze voor een vierde wel als je alles op een rijtje zet: Koen en zij zijn fulltime thuis, Olivia is een heel gemakkelijke baby die ze zelfs moeten wekken omdat ze anders te lang slaapt, financiële overvloed,… dit is al een heel andere situatie dan wanneer je bijvoorbeeld met 2 uit huis werkt en je moet elke maand opletten dat je toekomt met je budget. Of je hebt een huilbaby gehad…
On the other side, het is wel meer organiseren en er komt toch wel meer bij kijken dan je misschien denkt. En er is ook geen garantie dat deze baby even gemakkelijk als Olivia zal zijn.
Maar bij ten huize Bollen lijkt alles altijd zo gemakkelijk te gaan als je ze moet geloven dus ze zal zich hier ook wel moeiteloos door slaan

18 likes

Dit is toch al Olivia’s kamer? Zelfde bed, zelfde kleuren, zelfde accessoires

5 likes

https://bijzonderkleinwonder.nl/onze-weg-naar-een-derde-kindje/ Ze schreef hier ook al dat ze graag drie of vier kinderen wilden.

4 likes

Haha 19:00 uur hoeft toch ook helemaal niet. En er staat duidelijk bij dat ze niet fit is EN dat dit alle records flink overstijgt. Dus niet zo spannend allemaal.

5 likes

Hatelijk?

Als ze pas ‘savonds om 22:00 in bed wordt gelegd vind ik half 12 niet heel gek, zelf ook gezegend met goede slapers die zo 14 uur aan 1 stuk slapen.

6 likes

Vind het alsnog absurd lang😂
Zou al 10 x hebben gedacht dat ze dood was en haar dr bed uit hebben gesleurd denk ik :grimacing:
Zou me ook best zorgen maken als mn kind zo bizar veel sliep eigenlijk.

3 likes

Volgens mij zijn alle drie haar kinderen goede slapers, dus ze zijn dit ook wel gewend.

2 likes

Fucking chill toch als je kinderen zo goed slapen. Zou er heel wat voor over hebben :smiling_face_with_tear:

30 likes

‘Het mee hebben’ versterkt zichzelf in het algemeen ook wel denk ik. Bv als je kind goed slaapt, ben je zelf uitgeruster en heb je meer ruimte (alleen al in je hoofd) om je op andere dingen te richten, waardoor je je werk makkelijker in kunt richten zoals jij dat wilt in plaats van het gevoel te hebben dat je de hele dag moe achter de feiten aanloopt, waardoor je minder stress hebt, wat invloed heeft op de situatie thuis, waardoor je kind beter slaapt etc.

Ik zie dat in ieder geval wel om me heen, dat mensen die bv veel geld en een familie die veel steun geeft/opvangt gewoon heel veel invloed heeft en dat dat invloed heeft op allerlei andere zaken, waardoor dingen vanzelf ook meer mee zitten (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

9 likes

Ze deelde laatst dat ze lijdt aan slapeloosheid dus dan heb je helaas nog weinig aan goed slapende kinderen.

20 likes

Oh oops! Dan neem ik m’n woorden terug.

5 likes