Ze moet wel hard vechten voor de relatie, schuift ze zeker niet onder stoelen of banken
Hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om naast zwangerschappen en miskramen en kinderen en andere life events, dagelijks knap en fris & fruitig te shinen op insta. Ik shine in mijn beste tijden misschien 3 daagjes op een rij…
Maar voor haar is het ook een baan, dus dan heb je ook wel een andere motivatie. En denk dat je sowieso niet jaloers hoeft te zijn op iemand die meerdere miskramen heeft gehad, ellende zie je niet altijd aan de buitenkant.
Waarom zou je überhaupt jaloers zijn en wat zijn die miskramen voor argument.
Nee haar leven boeit mij verder ook totaal niet dus jaloezie lijkt me sowieso niet nodig, vond de miskramen in het rijtje wat @Molly1 opnoemde er eigenlijk ook een beetje vreemd tussen staan
Of op heels je strijk doen, ik kom niet verder dan op mijn slides propere maar ongestreken kledij uit een wasmand te vissen
Ik bedoel natuurlijk niet dat ik jaloers ben op miskramen… überhaupt heb ik het niet over jaloezie. Meer dat zij het ogenschijnlijk voor elkaar krijgt om door alle hobbels en drukte in haar leven heen, er vrijwel elke dag aangekleed en wel te staan.
Hahah, ja dat
Ik ben de kappersvlog van Wil en Tien aan het kijken en mag ik even zeggen dat ik Wil hier er prachtig vind uitzien?? We zien haar zelden zonder bril maar waauw, mooi hoor!
Ja echt net een model
Is dit een nieuwe video? Vond hun kappersvlogs altijd wel leuk, even kijken.
Ze kijkt op deze screenshot wel alsof ze in shock is
Nee niet sarcastisch, vind haar er echt mooi uitzien daar.
Remember kapper Jasper
Ik vind er knap uitzien bij de kapper echt een prestatie opzich. Ik schiet spontaan in een minderwaardigheidscomplex als ik in zo’n stoel zit en mezelf in de spiegel aankijk
Herkenbaar! Ik haat het om de hele tijd naar mijn eigen kop te zitten kijken, met nat haar ben ik dan nog net geen verzopen kat
Ik heb het idee dat gezin van Michelle zo’n irritante vlogfamilie gaat worden zoals de Bellinga’s ofzo. Ze is er niet vies van om haar kinderen in te zetten voor #spon, haar man is blijkbaar ook best actief op instagram en bij elke post dat #teambollen… brrrr
Volgens mij zitten er nog wel een paar universums tussen de Bellinga’s en de Bollens…
True, ik noemde ook maar een random voorbeeld
Dat sleek haar zou haar ook echt goed staan zo te zien!