Same.
Hier hoef je inderdaad geen naam bij te vermelden
Nou ik vind persoonlijk wel dat er verschillen zitten in morele verwerpelijkheid. Ik snap je gedachtengang, maar de manier waarop en mate waarin zit een fors verschil in vind ik in dit specifieke geval. Voor mij zijn de Bellingaâs wel het Nederlandse horrorvoorbeeld en dan heb ik er nog nooit een video van gekeken.
Ik hoop eigenlijk dat ze hier meeleest en misschien iets mindert met die buikfotoâs/filmpjes. Fijn dat je blij bent met je zwangerschap, maar dat hoef je niet 24/7 te delen met je volgers. Die zijn je niet gaan volgen voor 100 keer een actieve baby in je buik zien
Ook haar âoppaskindjeâ (The Ollies⊠) wordt echt flink gedeeld op stories. Lijkt me dat haar beste vriendin daar toestemming voor heeft gegeven, maar ik zou het echt niet chill vinden als degene die op mân kind past heel haar insta volspamt met mijn kind. Vrienden van me mogen gerust een story posten met mijn kind, maar dat gebeurd eigenlijk alsnog zelden.
Het hele schijnveiligheid idee dat ze iedereen blokkeert die haar stories bekijkt maar niet volgt, gaat ook niet op. Via piciku kun je gewoon alle posts en stories van de afgelopen 24u zien en zelfs opslaan. Ze kan beter haar insta op privé zetten maar ja he: dan kunnen de tripjes naar Mallorca/Dubai en de Chanel tassen niet meer betaald worden.
Nou ik kijk best vaak haar stories en volg haar niet maar nog niet geblokt hoor!
Het ding is dus dat ik het wel leuk vind om haar te volgen, omdat ze een kind heeft dat ongeveer even oud is. Het is de frequentie waar ik moeite mee heb. Prima dat je trots bent op je zwangere buik, snap ik helemaal. Is ook een belangrijk deel van je leven op dit moment dus logisch dat je dat deelt. Maar ze deelt zooo vaak buikfotoâs en -filmpjes, dat vind ik gewoon saai worden. En ik heb dat hier al vaker mensen zien zeggen dus lijkt me niet dat ik daar de enige in ben. Maar uiteindelijk is zij uiteraard de enige die bepaalt wat ze deelt en moet ze vooral doen wat zij goed acht, en kan ik haar gewoon ieder moment ontvolgen.
Dit zou ik dus juist totaal niet snappen. Als je haar volgt zit je toch per definitie op een suffige mama baby kinderfeed te wachten. Dat is letterlijk alles wat zij te bieden heeft. (Waarbij ik suf niet echt als belediging bedoel, er is verder gewoon niks spannends)
Ik vind haar feed wel suf en dat is los van het baby en kindergedoe, maar dat mag ik vast niet zeggen zonder een lading shit over me heen te krijgen
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom merken haar uitkiezen om mee te werken? Haar fotoâs zijn altijd zo net-niet ofzo?
Zo kleurloos en saai op een bed in een rommelige slaapkamer.
Ze heeft veel volgers maar dat is ook echt het enige.
Ik snap ook niet dat ze zo een aantal volgers heeft. ( nee ik volg haar zelf niet)
Plus mega inspirerende hello fresh recepten wohoo. Sorry ik ben ook een beetje zuur. Ik vind het ook maar inspiratieloos. Het lijkt me vooral een saai leven, de hele dag met je peuter binnen zitten beetje editen en hello fresh koken. Lijkt me ook fijn als je je eigen ding hebt naast dat? Maargoed, ieder zn ding.
Goh dit is een manier voor haar om met het verlies om te gaan, laat maar doen denk ik dan. Als anderen hier steun uit halen des te beter
Ik vind het wel mooi, leuk dat ze dat doet
Niet zoveel mis mee toch? Ieder rouwt op zijn eigen manier
De foetus van Tien is weer een hilarisch kind en zegt tegen Tien in haar hoofd dat ze aan haar kamertje moet beginnen want ze heeft haar eigen plek nodig
Dan was het een grapje, want ze heeft zo veel humor!!
Ik lig nu al dubbel om dit kind, bestaat er ook een award voor nog ongeboren cabaretiers?
Toch jammer dat de foetus niet âmam, laat je vaccinerenâ kan doorgeven aan dat hoofd van haar
Nee maar even serieus, hoe ver ben je van de realiteit verwijderd als je zulke dingen gaat zeggen? Ik begrijp dat je connectie wil maken met je kindje, ik deed dat vooral als de baby schopte, maar dit is toch een brug te ver. Is er dan niemand in haar omgeving die zegt âWhaattt??â