Mommybloggerstopic #8

Een foetus zit energetisch te vervelen, wat stáát hier??

61 likes

Veeleisende typetjes, die jeugd van tegenwoordig…

11 likes

Natuurlijk is een tien en wil kind niet zomaar grappig, maar hilarisch ‘insert de meme’

6 likes

Echt heerlijk voor zo’n baby ook dat je al 20 eigenschappen op je ongeboren lijf gestempeld krijgt. Gewoon bestaan en jezelf ontwikkelen is zo van de jaren 2010.

37 likes

Jep. En ik vind Tien haar statements eigenlijk ook weer niet van deze tijd.
Heel Insta staat vol met posts over dat je je kind niet in een hokje moet drukken. Dus niet zeggen: ‘Ach, Pietje is ook altijd zo verlegen.’ Want dan gaat Piet zichzelf vanzelf daarnaar gedragen. Het geeft geen ruimte om gewoon te zijn/ worden wie je bent. (Net als Siep de Sloper :muscle::construction_worker_man::poop: btw.) Laat die kinderen toch eens met rust.

7 likes

Ook net alsof dat zo bijzonder is voor een kind van zijn leeftijd

17 likes

Ik dacht een paar dagen geleden net hetzelfde… ook leuk voor Siep die bijnaam. Dat is toch gewoon de ontdekkingsfase bij een dreumes?

6 likes

De horror ook als er door je beige huis ineens allemaal gekleurd speelgoed ligt. :woozy_face:

2 likes

Haha wat staat hier :sweat_smile::joy:

4 likes

Ik krijg de indruk dat de daddyhox en de huismuts nu echt bewust hun kids en zichzelf ( daddyhox dan) als lokaas gebruiken om dit weekend nog naar het wylde pad te gaan.
Op hun laatste stories vermelden ze duidelijk dat zowel hij als de kids er zullen zijn en er zijn nog plaatsen vrij!!! Dus rep je als de wiedeweerga om met hen een weekend door te brengen…
Beetje vreemd verkoopmodel maar he wie ben ik… Iemand zonder miljoenen om een huis te kopen/verbouwen. Hoef ik alleen mijn kids voor te verhuren voor een weekendje

24 likes

Wiens idee zou dit toch zijn geweest

13 likes

Hahahahahahahahahahhahahahaha oh mijn god

22 likes

Nooo :sob::sob::sob:

5 likes

Lief kind, beter word je een beetje leuk. Groetjesdoei

18 likes

“Lief kind, Hopelijk lijk je niet teveel op je vader aangezien ik je 9 maanden gedragen heb, groetjes.

Ps. Laat me niet uitscheuren aub”

37 likes

Ik denk dat je zelf erg energetisch verveeld moet zijn om aan dit soort activiteiten te willen deelnemen.

24 likes

Hun eerste sliep volgens mij heel lang bij hun in bed! Mede daarom hebben zij ook een heel groot bed. Dus dan zal de ‘humor’ misschien zijn dat deze dat eh niet doet? Idk​:rofl::rofl:

4 likes

Workshopje geven? 50 euro de deelnemer?

2 likes

Ik was Michelle B.ollen weer gaan volgen uit nieuwsgierigheid maar ik ben er al weer helemaal klaar mee hoor. Nu weer die video waarin ze de jongens vertellen dat ze zwanger is, waarom zou je dat op social media zetten?? Ik weet echt veel te veel over dat gezin, wordt er gewoon ongemakkelijk van

4 likes

Zo raar is dat toch niet? Heel yourube staat vol met reacties van families op zwangerschappen. :joy:

5 likes