hij heeft ook een post op insta ‘jagger voelde zich niet lekker, en dan voel ik me schuldig dat we haar meeslepen. Maar ja dit soort tijd momenten realiseer je je dat het het waard is.’ Wat is het waard om een ziek kind mee te zeulen?? Een zonsondergang die je elke dag kan bekijken?
Je kunt zo’n video ook rapporteren. Heb kort het stukje gezien waarin dat zo gezegd word. Ontzettend sneu. Dit blijft anders voor eeuwig op internet …
Ach wat sneu. Ze doen alsof dat kind chagrijnig is om ze te pesten terwijl het een duidelijk signaal is dat ze gewoon behoefte heeft aan rust.
Het kind lijkt meer een accessoire dat je mee kunt slepen dan een mens met eigen behoeften. En heel veel behoeften op die leeftijd, vooral rust en regelmaat.
Disclaimer: niet alle kinderen zijn zo natuurlijk.
Viel me een paar weken geleden al op op insta. Toen had ze een post met ‘Jagger loves Mexico’ en op bijna alle foto’s vond ik het kindje sip/ziek/vermoeid eruit zien. Is nu inmiddels >10 post geleden
En toen kreeg (uiteraard) een andere vrouw in het programma de kritiek want zij liet als moeder haar jonge kind achter. Maar die was toen lang niet zo jong als het kind van Yuki. Zo typisch. Weet trouwens even niet meer over wie dat ging, goed verhaal – sorry.
Ja zij ja! Vond dat toen zo typisch. Terwijl haar kindje toen net 1 was of zo? Kijk, had ik zelf ook niet gedaan (maar dat ligt aan mij, ik vind 1 nachtje weg nog steeds moeilijk en mn kind is 1,5), maar ik vind dat ze dat echt helemaal zelf moet weten. En dan over zo’n Yuki wordt niks gezegd. Had een vrouw moeten doen.
Vlog niet gezien, zie ze af en toe wel op insta voorbij komen en heeeel schattig kindje maar omg dit meen je toch niet snap sowieso niet waarom je eerst naar Mexico, dan naar NL en dan weer naar Aruba gaat, kun je beter in 1x doorgaan
is voor een volwassene al niet chill, laat staan voor een baby.
Ik zag haar net in de aankondiging van &C baby special als inspirerende ouder. Nou lekker inspirerend zo met je kind omgaan.
Als ze dit al filmen en online zetten vraag ik me af wat ze allemaal tegen haar zeggen off-camera…
Ze lijken zich ook helemaal niet te realiseren hoe makkelijk hun kind is? Volgens mij is het volkomen normaal dat een kind van die leeftijd rust en regelmaat nodig heeft. Dat hun kind pas na enkele dagen mopperig en tegendraads wordt van al dat reizen, nieuwe indrukken, slapen in de kinderwagen etc vind ik persoonlijk al een klein wonder. Je kind is niet iets om mee te slepen als een handtas.
En doordat ze ook zo vreselijk haar speeksel tussen haar tanden door slurpt. Net als Mascha. Wat een lelijke gewoonte is dat toch. Bah
Ik vond het ook shocking dat Jagger geen zwemvest aan heeft op dat bootje!
Wat een stomme mensen zijn dit! Met een hele aura van 'hoe durft ze te janken na 2x achter elkaar de halve wereld te zijn overgevlogen en terwijl mama en papa lekker wodka zuipen aan het strand met jayjay fucking boske. Wáálgelijk
Vind het ook zo schadelijk dat een kind in haar luier wordt gefilmd en zo het internet op gaat. Te bizar dat dit zo wordt gedoogd.
Tjeetje mina, wij mopperden ook heus wel eens tegen elkaar maar dit is echt shocking
Wow ik krijg echt mega nare vibes van die twee.
Hehehehe…moest even aan Wil of was het Tien denken.
Nou jeetje zeg, maar dat ís het ook gewoon: bullying. Ik vind het echt shockerend. Zeker in combinatie met dat walgelijk zelfingenomen gedrag van hunzelf erbij, echt heel naar om te zien. Hoop dat rapporteren wel iets uithaalt. Zou als opdrachtgevers (in het begin worden ze als happy family door Rivièra Maison ingehuurd) hier ook absoluut niet mee geassocieerd willen worden.
Yes, gaat dat doen. Ik heb ‘m gemeld onder kindermishandeling.
Vind het niet netjes om zo online en openbaar over je kind te praten (maargoed sws het online plaatsen van je kind is natuurlijk al discutabel), maar vind het kindermishandeling noemen ook wel weer heel ver gaan
Hoe zou je het dan labelen van de dingen die je kan kiezen als je een video op YouTube rapporteert?