Mommybloggerstopic #8

Kwestie van prioriteiten inderdaad. Een familielid dat in een extreme rijke woonwijk woont, heeft wel eens verteld dat daar relatief veel huizen met enkelglas zijn omdat mensen niet eens kijken naar hun energierekening. Laat staan dat ze zich bekommeren om het milieu blijkbaar.

6 likes

Ik had het huis nog nooit in zijn geheel gezien, maar jeetje wat jammer die boho meets hotel chic inrichting in zo’n huis. Doet het echt absoluut geen recht. Ik vind dat eeuwige visgraatparket en die zwarte kozijnen overal ook zo typisch (echt elk renopand waar alle karakter uit is geslagen heeft dat tegenwoordig).

14 likes

Het is ook zo donker vind ik. En wat al een paar keer gezegd is, geen deur voor de wc, I just can’t
En achtertuin is een groot woord, het is een vrij kleine betegelde binnenplaats.

Maar het is wel veel ruimte en de locatie is top!

1 like

Ah dat is jammer! Ik heb het niet gekeken, vond haar altijd wel leuk om te volgen maar dit is wel heel jammer

4 likes

Ik was even nieuwsgierig en kijk nu ook maar noemt ze zichzelf nou moeders???

En wow, dit vooral. ā€œals jij daar rust van krijgt moet je gewoon lekker werken maar ik krijg daar geen rust vanā€.
Hahaha de meeste mensen krijgen ook geen RUST van werken maar GELD

72 likes

Ik vind het vooral zo raar dat ze zelf met opgespoten lippen loopt maar dan zeuren dat vaccinaties niet natuurlijk/vergif zijn.

Ik kan niet naar haar stem luisteren dus ik heb niet de hele video gekeken, misschien zegt ze wat anders.

En ze moet toch wel negatieve comments verwijderen? Want alles wat eronder staat lijkt positief. Brr.

51 likes

Dit vat het wel samen. Zolang ons kindje gelukkig en gezond is, doet iedereen het goed. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.

41 likes

Ik heb bij haar altijd het idee dat ze niet zo heel erg slim is dus ik zou alles wat ze zegt maar niet te serieus nemen.:sweat_smile:

26 likes

Ik zit in de trein en moest aan dit topic denken. Een moeder maakt een selfie met dr 8jarige zoon en hij roept gelijk ā€œZet hem niet op instagram!ā€

13 likes

Dit soort types. I just can’t. Ja echt heel fijn dat borstvoeding bij jou goed liep, maar dat geldt niet voor iedereen en je kunt gewoon niet overal goed kolven op het werk, dus is het logisch dat je dan stopt he (sowieso wat is er mis met kolven??). Ik kende haar niet, herinnerde me wel dat het hier ooit over de naam van het kindje ging (Lala Lovie). Keek net eens op haar Insta, maar zij woont nu met haar man in de VS (Ohio). Zijn vaccinaties daar niet verplicht voor opvang en op school?

6 likes

Nou dan kan ze het vast ook niet aan om te zien hoe haar kind op de echte ziekte zal reageren als ze die krijgt.
Wat een non argument. :woman_facepalming:t3: Wat een doos. :woman_facepalming:t3:

16 likes

Waarom wachten wil en tien niet tot de geboorte van Tiens humoristische baby om een shoot te doen met alle kinders voor het verhalenboek dat ze nog moeten schrijven…

6 likes

Omdat de foto’s voor de vernieuwde druk van hun 12 maanden zwanger boek zijn? En daar zijn ze nu klaar mee.

4 likes

Aaaah okƩ i missed that part! Wellicht zitten ze dan met een deadline. Ik dacht dat dit voor hun nieuwe boek was en ik dacht het is toch zonde dat de kroost er dan niet volledig op staat

3 likes

Afgrijselijk. De man van Mathilde Beverloo is overleden. 2 jaar terug hun zoontje al verloren en nu haar man.
Onvoostelbaar. Wat enorm verdrietig.

4 likes

Ik las het ook net … echt verschrikkelijk!

3 likes

Wat vreselijk… stil van.

10 likes

Neee…wat verschrikkelijk :cry: echt ongelooflijk dat zij dit nu moet meemaken. Mijn hart huilt echt voor haar. Hoe komt ze hier ooit bovenop? Dat van haar zoontje is ook nog maar net 1,5 jaar geleden. Oh wat verschrikkelijk en niet te bevatten :cry: ben hier echt ontdaan van.

3 likes

Jeetje… wat een verschrikking. Hoe moet iemand dit dragen…?

2 likes

Oh jemig wat afschuwelijk :sob:

Jeetje dit vind ik echt zo erg voor haar. Hoe moet je dit dragen?

4 likes