Geen woorden voor. Kreeg helemaal kippenvel bij het bericht. Wat zij allemaal moet meemaken.
Zo erg… het leed is niet eerlijk verdeeld zeg
Zit nog eens terug te lezen en mijn hart breekt echt bij dat ze schrijft dat ze een gezin van 4 zijn maar nooit met zn vieren bij elkaar zijn geweest.
En nu kan ze niet eens meer met z’n drieën zijn…
Zolang de baby maar niet “zeurt of jankt” ![]()
De heks bedoel je?
Ergens vind ik het wel een geruststelling dat het kindje hier ook niet zo vrolijk kijkt … ik schrok toen ik een tijdje geleden op haar insta foto’s van het meisje zag op vakantie en toen dacht ik: ach dat meisje is doodop en heeft het niet naar haar zin. Maar nu denk ik: misschien kijkt ze gewoon zo?
Ik bedenk me nu dat dit misschien niet heel aardig klinkt, maar zo bedoel ik het niet …
@Moon86 Je bericht is verwijderd. We vinden het niet wenselijk om oproepen tot doneren te plaatsen.
25 jaar en dit allemaal voor je kiezen krijgen… ongelofelijk. Ik krijg er echt pijn in mijn buik van, wens haar (en kindje, familie, vrienden uiteraard) echt al het geluk van de wereld toe maar voor nu vooral heel veel sterkte en kracht.
Er is een doneeractie. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen, maar als je op de stories van Terdege kijkt zie je de link.
Lisa Room deelt in haar stories screenshots van dit forum van de opmerkingen die hier gemaakt werden over haar q&a video mbt hun opvoeding.
En een post:
Na aanleiding van ![]()
Haha ik kreeg gelijk een error van je berichtje, 10x checken… ging het helemaal niet over mij😅
Tsjaaa iemand die “ik wordt” schrijft gaan we toch niet serieus nemen met dr EiGeN oNdErZoEk ![]()
Ze heeft wel op meer pagina’s dan alleen van google gekeken hoor!!1!!!11!! ![]()
Boeieeeeee hoe iemand schrijft. Je begrijpt toch wat er staat.
Zij is gewoon een en al privilege… heb niks tegen dr ofzo maar zou er ook niks van aannemen.
Ik wens ze het beste.
Meer dan terecht dat hier over haar standpunt mbt vaccinaties gediscussieerd werd. Ze beseft niet dat ze als influencer ongeacht of ze dat wilt of niet invloed heeft op de keuze mbt wel of niet vaccineren van kinderen door andere ouders die haar IG lezen. Uiteraard blijft 100 % van de verantwoordelijkheid bij de ouder zelf om niet te vaccineren, maar iedereen kan beïnvloed raken op een negatieve manier en de kans is buiten deze forum om wel groter.
Maar wel of niet vaccineren is toch gewoon een meningsverschil zoals van roze of van blauw houden?
Heet haar kind echt Lala of is dat een koosnaampje? ![]()
Lala Lovie