Ik snap echt niet waarom je zo’n badkamer met wc zonder deur zou willen bij je slaapkamer. Dan kun je toch nooit ongegeneerd ff naar de wc daar
875000 euro : 140 vierkante meter = 6250 euro per vierkante meter, dat is in het centrum niet onrealistisch hoor. Ik vind het ook veel geld, maar het is wel in lijn met wat huizen per vierkante meter waard zijn op zo’n locatie
Ik vind de inrichting toch zo lelijk smaken verschillen
“De woning is recentelijk compleeet gerenoveerd…” Oh nee: “…bijzonder smaakvol gemoderniseerd”. Jeetje had er op z’n minst vloerverwarming in gedaan.
In deze markt gaat deze echt wel snel verkocht worden. Dubbel glas en een nieuwe ketel is niet zo moeilijk en verder is alles aan leidingwerk en elektra nieuw
Misschien krijg je vloerisolatie net iets minder makkelijk gesponsord dan behang Ik zou er zelf wel echt een huis om laten lopen + dat de inrichting ook echt niet mn smaak is dus bijna alles weer eruit zou moeten. Maar denk dat het alsnog wel snel verkocht zal zijn.
Wij hebben net ons oude huis van binnenuit geïsoleerd (wilden geen extra gevel over e authentieke oude heen, wat ook kan), en het valt me alles mee hoeveel ruimte dat heeft gekost. Helemaal omdat je eerst veel cm’s wint door oude schrootjes, behangsels en stuclagen te verwijderen. Maar zij hadden isoleren blijkbaar niet als prioriteitqua werk en investering.
Ik ben echt verpest door de Amsterdamse huizenmarkt want vind 6.118 per m2 niet absurt veel. Neemt niet weg dat het verder een hoog bedrag is dat ik totaal niet zo kunnen betalen.
Woninge uit dit tijdvak hebben geen spouwmuur. Maar dat ze de vloer niet hebben geïsoleerd is wel kwalijk. Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen dubbelglas is geïnstalleerd.
Die badkamer boven heeft geen deur volgens mij. Dus bij de wc is het ook open op de slaapkamer. Zoiets heb ik nooit begrepen. Sowieso is badkamer echt mijn me time moment met deur op slot even weg van de man en kinderen.
In mijn wijk (jaren '30) heeft nog niet de helft van de woningen dubbelglas. Heb hier de offerte liggen: 18.000 euro (veel ramen + voorzetramen om het glas-in-lood te behouden). Wij gaan het wel doen, maar ik snap dat niet iedereen het geld heeft of het ervoor over heeft.
Kwestie van prioriteiten inderdaad. Een familielid dat in een extreme rijke woonwijk woont, heeft wel eens verteld dat daar relatief veel huizen met enkelglas zijn omdat mensen niet eens kijken naar hun energierekening. Laat staan dat ze zich bekommeren om het milieu blijkbaar.
Ik had het huis nog nooit in zijn geheel gezien, maar jeetje wat jammer die boho meets hotel chic inrichting in zo’n huis. Doet het echt absoluut geen recht. Ik vind dat eeuwige visgraatparket en die zwarte kozijnen overal ook zo typisch (echt elk renopand waar alle karakter uit is geslagen heeft dat tegenwoordig).
Het is ook zo donker vind ik. En wat al een paar keer gezegd is, geen deur voor de wc, I just can’t
En achtertuin is een groot woord, het is een vrij kleine betegelde binnenplaats.
Maar het is wel veel ruimte en de locatie is top!
ik zou echt kapot gaan
Ah dat is jammer! Ik heb het niet gekeken, vond haar altijd wel leuk om te volgen maar dit is wel heel jammer
Ik was even nieuwsgierig en kijk nu ook maar noemt ze zichzelf nou moeders???
En wow, dit vooral. “als jij daar rust van krijgt moet je gewoon lekker werken maar ik krijg daar geen rust van”.
Hahaha de meeste mensen krijgen ook geen RUST van werken maar GELD
Ik vind het vooral zo raar dat ze zelf met opgespoten lippen loopt maar dan zeuren dat vaccinaties niet natuurlijk/vergif zijn.
Ik kan niet naar haar stem luisteren dus ik heb niet de hele video gekeken, misschien zegt ze wat anders.
En ze moet toch wel negatieve comments verwijderen? Want alles wat eronder staat lijkt positief. Brr.
Dit vat het wel samen. Zolang ons kindje gelukkig en gezond is, doet iedereen het goed. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Ik heb bij haar altijd het idee dat ze niet zo heel erg slim is dus ik zou alles wat ze zegt maar niet te serieus nemen.