Mommybloggerstopic #8

Ik zit in de trein en moest aan dit topic denken. Een moeder maakt een selfie met dr 8jarige zoon en hij roept gelijk “Zet hem niet op instagram!”

13 likes

Dit soort types. I just can’t. Ja echt heel fijn dat borstvoeding bij jou goed liep, maar dat geldt niet voor iedereen en je kunt gewoon niet overal goed kolven op het werk, dus is het logisch dat je dan stopt he (sowieso wat is er mis met kolven??). Ik kende haar niet, herinnerde me wel dat het hier ooit over de naam van het kindje ging (Lala Lovie). Keek net eens op haar Insta, maar zij woont nu met haar man in de VS (Ohio). Zijn vaccinaties daar niet verplicht voor opvang en op school?

6 likes

Nou dan kan ze het vast ook niet aan om te zien hoe haar kind op de echte ziekte zal reageren als ze die krijgt.
Wat een non argument. :woman_facepalming:t3: Wat een doos. :woman_facepalming:t3:

16 likes

Waarom wachten wil en tien niet tot de geboorte van Tiens humoristische baby om een shoot te doen met alle kinders voor het verhalenboek dat ze nog moeten schrijven…

6 likes

Omdat de foto’s voor de vernieuwde druk van hun 12 maanden zwanger boek zijn? En daar zijn ze nu klaar mee.

4 likes

Aaaah oké i missed that part! Wellicht zitten ze dan met een deadline. Ik dacht dat dit voor hun nieuwe boek was en ik dacht het is toch zonde dat de kroost er dan niet volledig op staat

3 likes

Afgrijselijk. De man van Mathilde Beverloo is overleden. 2 jaar terug hun zoontje al verloren en nu haar man.
Onvoostelbaar. Wat enorm verdrietig.

4 likes

Ik las het ook net … echt verschrikkelijk!

3 likes

Wat vreselijk… stil van.

10 likes

Neee…wat verschrikkelijk :cry: echt ongelooflijk dat zij dit nu moet meemaken. Mijn hart huilt echt voor haar. Hoe komt ze hier ooit bovenop? Dat van haar zoontje is ook nog maar net 1,5 jaar geleden. Oh wat verschrikkelijk en niet te bevatten :cry: ben hier echt ontdaan van.

3 likes

Echt verschrikkelijk, keihard janken, wat een pijn en verdriet. Zo oneerlijk :broken_heart:

3 likes

Jeetje… wat een verschrikking. Hoe moet iemand dit dragen…?

2 likes

Oh jemig wat afschuwelijk :sob:

Jeetje dit vind ik echt zo erg voor haar. Hoe moet je dit dragen?

4 likes

Geen woorden voor. Kreeg helemaal kippenvel bij het bericht. Wat zij allemaal moet meemaken.

5 likes

Zo erg… het leed is niet eerlijk verdeeld zeg

5 likes

Zit nog eens terug te lezen en mijn hart breekt echt bij dat ze schrijft dat ze een gezin van 4 zijn maar nooit met zn vieren bij elkaar zijn geweest.
En nu kan ze niet eens meer met z’n drieën zijn…

Zolang de baby maar niet “zeurt of jankt” :roll_eyes:

6 likes

De heks bedoel je?

19 likes

Ergens vind ik het wel een geruststelling dat het kindje hier ook niet zo vrolijk kijkt … ik schrok toen ik een tijdje geleden op haar insta foto’s van het meisje zag op vakantie en toen dacht ik: ach dat meisje is doodop en heeft het niet naar haar zin. Maar nu denk ik: misschien kijkt ze gewoon zo?

Ik bedenk me nu dat dit misschien niet heel aardig klinkt, maar zo bedoel ik het niet …

2 likes

@Moon86 Je bericht is verwijderd. We vinden het niet wenselijk om oproepen tot doneren te plaatsen.

8 likes