Mommybloggerstopic #8

Hi @Camper , wil je het gezicht van het kindje blurren? Anders moeten we de afbeelding verwijderen. Dankje!

3 likes

Ik heb echt zitten huilen toen ik het las. Kon alleen maar denken: neeeee niet haar man!! Hoe krijg je dit verwerkt op die leeftijd? En wat doet dit met dat kleine mannetje van haar? Ik vind haar onwijs sterk overkomen dus iets zegt me dat ze dit gaat doorkomen maar wat een verschrikking, ik kan er niet over uit…

9 likes

25 jaar en dit allemaal voor je kiezen krijgen… ongelofelijk. Ik krijg er echt pijn in mijn buik van, wens haar (en kindje, familie, vrienden uiteraard) echt al het geluk van de wereld toe maar voor nu vooral heel veel sterkte en kracht.

5 likes

Er is een doneeractie. Ik weet niet of ik de link mag plaatsen, maar als je op de stories van Terdege kijkt zie je de link.

3 likes

Lisa Room deelt in haar stories screenshots van dit forum van de opmerkingen die hier gemaakt werden over haar q&a video mbt hun opvoeding.

En een post:

13 likes

Na aanleiding van :smiling_face_with_tear:

25 likes

Haha ik kreeg gelijk een error van je berichtje, 10x checken… ging het helemaal niet over mijšŸ˜…

3 likes

Tsjaaa iemand die ā€œik wordtā€ schrijft gaan we toch niet serieus nemen met dr EiGeN oNdErZoEk :nerd_face:

24 likes

Ze heeft wel op meer pagina’s dan alleen van google gekeken hoor!!1!!!11!! :clown_face:

8 likes

Boeieeeeee hoe iemand schrijft. Je begrijpt toch wat er staat.

8 likes

Zij is gewoon een en al privilege… heb niks tegen dr ofzo maar zou er ook niks van aannemen.
Ik wens ze het beste.

12 likes

Meer dan terecht dat hier over haar standpunt mbt vaccinaties gediscussieerd werd. Ze beseft niet dat ze als influencer ongeacht of ze dat wilt of niet invloed heeft op de keuze mbt wel of niet vaccineren van kinderen door andere ouders die haar IG lezen. Uiteraard blijft 100 % van de verantwoordelijkheid bij de ouder zelf om niet te vaccineren, maar iedereen kan beĆÆnvloed raken op een negatieve manier en de kans is buiten deze forum om wel groter.

37 likes

Maar wel of niet vaccineren is toch gewoon een meningsverschil zoals van roze of van blauw houden?

10 likes

Heet haar kind echt Lala of is dat een koosnaampje? :sweat_smile:

6 likes

Lala Lovie

8 likes

Meest irritant is dat ze in haar post telkens lala schrijft zonder hoofdletter. Hoe moeilijk is het om de naam van je kind met hoofdletter te schrijven :weary::weary::weary:

11 likes

Uh waarom zou zij de naam van haar kind met hoofdletter schrijven, alleen omdat iedereen dat doet? Je moet zelf nadenken!!

55 likes

Hoofdletters zijn vergif, na zelf onderzoek te hebben gedaan.

23 likes

Zelfs bij de geboorteaankonding schreef ze ā€˜lala lovie’ :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ze vindt het zonder hoofdletter mooier staan. Namen met hoofdletters schrijven is ook maar een mening blijkbaar.

12 likes