Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het belachelijk lopen maken van de naam van haar dochter voelt wel aan als pesten. Misschien moeten we niet die kant op gaan.
Niemand maakt toch de naam belachelijk? Alleen het feit dat ze het zonder hoofdletter schrijft. Echo vroeg alleen of het haar naam was of een koosnaampje
Ze is bell hooks niet
Ik wilde ook de drama lezen maar ik ben geblokkeerd blijkbaar . Ik heb ooit een kritische reactie achtergelaten over het niet vaccineren. Foei.
Ik vind het zĂł erg. Denk er de hele dag al aan. Wat een verdriet.
De reacties over niet-vaccineren zijn ook om te huilen. Over een prachtige gezonde prinses dat nooit ziek is. En niet gevaccineerd uiteraard want die ziektes komen niet meer voor.
Aaaaaah maar dan heet dat kind dus eigenlijk gewoon iala iovie
Maar ze woont in Ohio in de VS en daar is het blijkbaar verplicht om je kind te laten vaccineren als het naar school gaat (met dank aan de bron van @Echo). Dus tenzij ze weer verhuizen omdat haar man (voetballer) door een andere club in en ander land wordt overgenomen, zal haar kind als het vier wordt en naar school gaat alsnog moeten worden gevaccineerd Tenzij ze gaat homeschoolen. Natuurlijk is het beter voor de omgeving en het kind zelf als het kindje eerder wordt gevaccineerd, maar uiteindelijk zal ze zich dus over haar principes heen moeten zetten omdat haar kind anders niet naar school kan.
Zou me idd niks verbazen dat ze L.L. gaat homeschoolen als ze anders verplicht moet vaccineren.
Ik ben ook heel blij met de opvang
Please laat deze vrouw het kind niet homeschoolen. Ze kan al geen Nederlands, kan me haast niet voorstellen dat haar Engels ook maar een haar beter is
he ja waarom delen die mensen die âzelf onderzoek hebben gedaanâ nooit hun bronnen waar ze zo wijs van zijn geworden goh ja waarom toch hmmmmmm
Das ook wel de oksel van de VS zeg.
Google.
Of dat ene âonderzoekâ van die ene dude die daarna uit zijn functie als arts is gezet en die resultaten zijn al vierhonderd keer onderuit gehaald door 3000 andere wetenschappers
Liebe Leute ons Mies was weer een paar dagen offline omdat er heel veel van heel veel was wat ze niet kan vertellen en ze geen zin had in een poppenkast. Gelukkig mogen we toch nog even alles zien nadat ze het leed van een ander heeft gedeeld. Was er niet een vergelijkbare situatie na overlijden van Guusje
Weet niet of het toevallig FFâers zijn die nu reageren op haar Insta, maar er wordt daar gezegd wat hier ook wordt besproken en een antwoord van Lisa op de opmerking dat niet gevaccineerde kinderen babyâs kunnen besmetten is âmaar hoe kan je bang zijn als je kindje beschermd isâ. Ja dat is nou juist het hele ding, je kind heeft nog niet alle vaccinaties gehad als het met een paar maanden naar de crèche gaat. Zucht! En ze reageert op een arts die zijn zorgen uit omdat hij veel ongevacineerde ernstig zieke kinderen op de SEH heeft gezien en dat hij het dus ook frustrerend vindt dat influencers met zoân groot bereik onwaarheden verpreiden. En haar reactie is dat er twee kanten zijn en dat ze een verhaal heeft gehoord van een kind dat doof is geworden na een bmr-prikâŚEn ook gewoon iemand die zegt dat die arts zich maar wat beter moet verdiepen in anti-vaxxers en hij zijn mening maar lekker voor zich moet houden
Tim Hofman had dit eens geplaatst ook, nav een vraag waarom hij geen hoofdletters gebruikt. Vond hij discriminerend (was een grapje)
Omdat dat iedere idioot wel snapt dat een willekeurige zelfonderzoekdoen.org geen goede bron is voor wetenschappelijk onderzoek
Ja walgelijk he? even delen hoe kut andere mensen het hebben en dan jezelf weer filmen met al je kinderen en man op de bank. En wat is ze toch medelevend. Bah bah
Tot vandaag âkendeâ ze Mathilde helemaal niet. (edit: blijkt niet te kloppen excuus)
Mathilde heeft er vandaag meer dan 10.000 nieuwe volgers bijgekregen waaronder ook grote influencers die met hun condoleances bovenaan staan doordat die reacties zoveel geliked worden.
Ik vond Instagram weer een raar wereldje vandaag.