Mommybloggerstopic #8

ja voor een storie hè? Stel je hebt 30k aan volgers, is 500 euro dan veel gevraagd?
Heb werkelijk geen idee qua prijzen maar nieuwschierig ben ik wel :laughing:

3 likes

Hebben ze verder in hun Armed Angels al Hello Fresh bereid?

14 likes

Ja hoor, na het fotograferen van hun Bloomon bos of na een rondje te hebben gereden op een elektrische bakfiets.

8 likes

Wel met de Desenio poster op de achtergrond en de Daniel Wellington horloge om hun pols.

10 likes

Wat is er met haar lippen

11 likes

De filter in de video, de spelfouten en argumentatie in het bericht. :cry:

9 likes

Niet zo veel volgens mij? Lijkt alsof ze haar lippen tuit.

3 likes

Wat is er met… haar?

19 likes

Heb jij wel eens iets gekocht nadat een influencer hier reclame voor maakte?

• Ja, bij Hello Fresh.
  • Ja, bij Albelli.
  • Ja, bij Waterdrop.
  • Ja, bij Bloomon.
  • Ja, bij Armed Angels.
  • Ja, bij iets anders.
  • Nee, maar sluit het niet uit.
  • Nee, uitgesloten.

0 stemmers

4 likes

Ik blijf een Hollander geef mij kortingscode

3 likes

10 jaar geleden een paar zilveren Nikes gekocht omdat een graphic designer ze droeg en ik ze ook leuk vond. Maar zij maakte geen reclame voor de schoenen, sterker nog ik moest behoorlijk goed zoeken om datzelfde paar online te kunnen vinden. Maar ik vind FF’ers soms wel influencers zoals sokkeninfluencer @Soy.peor . :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik koop uit principe niet waarvoor reclame wordt gemaakt door influencers en ik vind het doorgaans ook alleen maar troep die ze aanprijzen.

10 likes

Deze is bijna beter dan het bekende dansfilmpje van Doutzen. :hushed::hushed:

3 likes

Ik ontvang met regelmaat offertes voor één post en één story vanaf €3.000 :money_with_wings:

8 likes

Nou het voelt als een soort biecht maar ik was echt al jaren niet bij Hunkemöller geweest en nu zag ik in een vlog van Monica dat zij naar de Hunkemöller ging en zij heeft dezelfde maat als ik (70f en soms 70g) dus toen dacht ik vandaag nou weet je wat ik stap de Hunkemöller eens binnen. Waren ze helemaal in de war want ik was al de derde jonge vrouw die daar vandaag kwam en vroeg om die maat :smiling_face_with_tear: ze snapten er niks van. Ik heb niks gezegd haha en uiteindelijk hadden ze nog maar 2 bh’s in mijn maat maar 1 zat toevallig wel echt fantastisch (oprecht niet verwacht)

50 likes

Sjemig nou ik snap wel waarom Michelle B. Zoveel dure spullen heeft en vaak op vakantie is. Die heeft wel 4 keer per week een insta story ad.

5 likes

Ik koop zelf altijd een nieuwe voorraad waterdrop met influencer code’s.

4 likes

Valt me nog mee dat ze die maat hadden, volgensmij gaan ze in de meeste winkels maar tot 70D. Vond het dan ook niet zo’n goeie spon aangezien Monica een niet veelvoorkomende maat draagt en Hunkemöller daar echt niet de winkel voor is.

8 likes

Ik zat even door Monica’s feed te scrollen, maar sinds Sophia Mae hoor je ook niets meer over haar merk met vitaminepillen.

4 likes

Ik was er ook al in geen jaren geweest omdat ik dacht dat ze mijn maat niet hadden, dus voor mij en die twee andere dames vandaag een goede spon :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes