En dat valt weg bij een epi? Lijkt me toch niet
Ik was echt besef van tijd kwijt ook door bevallen. Ik heb bij alle drie de bevallingen als eerste gevraagd; ‘hoe laat is het?’
Haha ja dit is wel een betere omschrijving inderdaad! Een soort trance.
Haha ja, maar toch vooral omdat die extreme pijn dan weg is waardoor je weer een beetje bij zinnen komt? Niet dat je door die ruggenprik uit je ‘diepe ontspanning’ komt?
ik zit dit ook met een combinatie van afschuw en verwondering te kijken
Zucht als ik dit allemaal zo lees durf ik nooit zwanger te raken
+1
Ik zou juist echt direct tekenen om zo’n bevalling te mogen hebben haha
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die omschrijving van ‘trance’ etc echt niet herken, ook niet van voordat de ruggenprik gezet was. Ik was nog gewoon aan het praten met ziekenhuispersoneel en mijn vriend, ik had ook geen behoefte om alleen te zijn/me af te zonderen ofzo. Het gaat bij iedereen anders dus zou niet je beeld van een bevalling van 1 vlog af laten hangen.
Ah hell no ik word vanavond ingeleid had dit even niet moeten lezen allemaal
(Bevalling nr 3 dus ik weet waar ik aan begin)
Succes!
Ik was dit ook als kind en mijn ouders waren geen influencers.
Hier precies zo. Wij waren drie weken geleden in een grote kerk met een podium, waar onze peuter zich ook helemaal thuis voelde Is hij echt niet gewend, haha. En meestal juist erg verlegen.
Kunnen we meteen starten met de hashtag #mamavanvier #meisjesmamatothemax.
Wel mooie naam!
Zorgwekkend ook meteen?
ah ik heb echt niets met Kelly maar hoe trots kijken haar dochters op die foto, echt heel schattig!
Ik ga echt stuk om die tweede naam ‘Rosa Willy’. Ik denk meteen aan onze koning Willy. Voor mijn gevoel matcht het ook niet met elkaar.
Edit: alles beter dan die standaard ‘Mae’ overigens.
Ik denk/geloof dat in dit gezin een tweede naam geldt als een klassieke/‘gewone’ tweede naam waarin sommige mensen (ikzelf ook) kiezen voor een vernoeming naar familie, oma’s ed. Zijn vaak wat oubollige namen, maar de tweede naam wordt dan praktisch niet gebruikt maar staat alleen officieel vastgelegd in paspoorten ed, vaak ook op geboortekaartje/aankondiging.
De ‘Mae’- achtige toevoegen aan namen zijn meestal bedoeld om icm de eerste naam te gebruiken, dus dan is het gebruikelijk om beide namen uit te spreken.
Ik vind gewoon vernoemen naar de echte naam van de persoon naar wie je vernoemt in ieder geval een stuk logischer dan ‘ze heet Rosa Olivia vernoemd naar oma die Maria heette’. Soms is die hele vernoeming niet logisch omdat er zo’n eigen draai aan gegeven wordt dat het een heel andere naam wordt.
Die MichelleBollen moet toch echt super gelukkig zijn als je instagram moet geloven? Een liefdevolle affectie tonende man, kinderen die goed slapen en er steeds perfect uit zien, een super mooi slank gebruind lichaam, geld in overvloed,…
ik weet echt dat niets is wat het lijkt, en dat ze haar struggles ook heeft gehad, maar ik ben dan iemand die zich begint te vergelijken en beseft dat het bij mij heel anders is en dan voel ik mij echt crap door m’n overgewicht, relatiestruggles, weinig inkomsten,…
en dan denk ik aan die moeders die een kindje of partner moeten missen en zeg ik tegen mezelf hou je kop je moet niet zo zeuren…