Mommybloggerstopic #8

Begrijp je wel hoor, denk ik hoe flikt ze dat allemaal. Waar haalt ze de tijd en energie vandaan er altijd zo gelikt uit te zien, die kinderen om door een ringetje te halen.

En not done om te zeggen “waar doen ze het van”, maar toch denk ik dat wel eens. Vanaf het begin al hoor, dure kleding, dure auto’s, verbouwen. En toen was ze nog niet zo groot op insta en hadden ze volgens allebei niet heel bijzondere banen. Nu lijkt het allemaal nog extremer te worden met nog meer dure spullen, auto’s en vakanties. Heb, zoals meerderen denk ik, beetje haat liefde verhouding met haar😅

Overigens zie ik die foto met Koen niet zozeer als ongepast na Mathilde haar ellende. Het is niet dat het om haar zus gaat ofzo.

Edit: er stond “niet not done” haha

6 likes

Denk dat het om de tekst gaat. Net zoals na het overlijden van Guusje en daar ff aandacht aan besteden een foto plaatsen van haar complete gezin met #thefiveofus #blessed #ntb #vooraltijdsamen ofzoiets. Mensen gaan ook gewoon verder met hun eigen leven. Dat voelt hard maar is logisch. Neem de situatie in Oekraïne als voorbeeld. We vinden het verschrikkelijk, besteden er aandacht aan maar gaan ook door

9 likes

Klopt, zo kreeg ik ooit het verwijt van iemand die helaas 2 miskramen had gehad dat ik maar blij moest zijn dat ik kinderen had (ik vertelde toen hoe zwaar het was zonder slaap met 3 kids op 2 jaar). Ik vond dit trouwens echt heel erg voor haar hoor

2 likes

En ik gun het haar, ik bedoel dit niet vanuit jaloezie maar het brengt duidelijk mijn eigen tekorten naar boven als ik teveel naar haar kijk :see_no_evil: ik moet gewoon van instagram blijven en gratitude video’s kijken ofzo

7 likes

Ik denk dat al snel vergeten wordt dat het haar (misschien, geen idee) ook niet aan is komen waaien. Ze deelt ook dat haar relatie hard werken is en dat ze vroeger struggles met haar gewicht heeft gehad en dat ze heel veel sport om dit lichaam te hebben/behouden.

10 likes

@Pinky Je ziet maar zo’n klein deel van iemands leven, zelfs van iemand die veel vlogt etc. Misschien gaat het bij haar allemaal vanzelf, misschien kost het heel veel moeite, geen idee.
Als ik merk dat ik van bepaalde vloggers jaloers of onzeker word, dan stop ik gewoon met naar die vlogs/insta te kijken. Beter voor mijn mentale gezondheid :grin:

2 likes

Elke keer als het hier gaat over hoe perfect Michelles leven eruit ziet vraag ik me af wat de maatstaaf van perfect hier is. Ben bijna even oud als Michelle en dat leven lijkt me een regelrechte nachtmerrie.

Maar okay als ik lees mooi slank gebruind lichaam moet ik al lachen (as in: ze is knap hoor, maar die teint is toch gewoon te koop). Permanent zongebruind is echt niet iets om na te streven.

Als je je echt onzeker voelt door Michelle Bollen moet je je realiseren dat haar baan het zo perfect mogelijk in beeld brengen van haar, haar man en kinderen, hun dagelijks leven is. Alles wat die maatstaaf niet haalt, haalt de gram niet. 80% van de foto’s bestaat uit duidelijk geënsceneerde fotoshoots. Waarmee ik niet zeg dat zij niet echt gelukkig is zo, maar wel wil zeggen dat het heel logisch is dat jouw leven daar niet op lijkt.

De ultieme tip tegen dat onzekere gevoel: ontvolg iedereen die een irrealistisch beeld schetst.

109 likes

Dat ook ja, ik ben erg wit van mezelf en dat is ok. Ik hoef niet het hele jaar bruin te zijn (heb ik wel lang over gedaan, al die opmerkingen over hoe wit ik wel niet was vond ik toen ik jonger was echt vervelend)

8 likes

Ik lees #thetwoofus echt als: the woof us :sweat_smile::joy:

Edit: ik heb Michelle ook ontvolgd omdat ik zooo onzeker werd van haar, zeker toen ik zelf moeder was geworden.

Nu als ik dan wel eens lees dat zij eigenlijk niet eens met vriendinnen uit eten wil en zeker geen nachtje weg omdat ze niet zonder haar gezin kan dan denk ik: oké we staan gewoon heel anders in het leven.

30 likes

Ik ken haar helemaal niet dus keek net voor de allereerste keer op haar IG. Zijn er echt mensen die aan zichzelf gaan twijfelen door die uber perfecte feed? Je ziet toch in één oogopslag dat dat niet realistisch is :smile:

22 likes

Ja, die zijn er zoals hier net boven wordt besproken. Vrij onnodig sneertje dit imo.

65 likes

Ze heeft meerdere miskramen gehad en zoals al gezegd werd insomnia zo heftig dat ze soms medicatie moet slikken, ze deelt wel eens iets wat in haar jeugd gebeurd is op het gebied van seksueel misbruik waarbij ze niet in details wil treden, ze zit/zat in therapie vanwege angsten etc, haar relatie met Koen is niet altijd rozengeur en maneschijn. Ik vind het ergens een beetje bizar om haar (leven) perfect te noemen.

9 likes

Oh ik lees hier altijd heel selectief en over de helft heen. Dus ik heb het niet eens gezien. Vervelend als je je dat zo aantrekt en jezelf daarmee vergelijkt.

5 likes

En ze draagt lelijke kleren dus waar moet je jaloers op zijn

33 likes

Te weinig… panter?

8 likes

Ik vind Michelle echt zo’n basic vrouw. Niks mis mee maar het oogt voor mij totaal niet perfect allemaal, juist heel erg nep en in scène gezet allemaal.

37 likes

@Speedgate Ik begrijp dat de naam niet in het dagelijks leven gebruikt gaat worden! Ik vind Willy gewoon een grappig contrast met Rosa.

2 likes

Ik heb bij Michelle altijd zoiets van: het zal je schoonzus maar zijn

En dan bedoel ik het niet negatief tegenover of vanuit haar echte schoonzusje maar als ik haar schoonzus was zou ik me altijd voelen alsof ik dat ook allemaal moet. Constant op hoge hakken met m’n haar in de krul en al die kindjes aangekleed en gestyled in een schoon huis :hot_face:
Het lijkt me zwaar om in real life met haar vergeleken te worden. Via insta gelukkig geen last van.

20 likes

Michelle ziet er wel altijd netjes aangekleed uit maar dat is dus echt niet realistisch, de moeders en vaders die hun kleuters afleveren op school zien er echt niet zo uit maar gewoon simpeler, gemakkelijkere kleding, normaal haar ipv perfect gestyled.

4 likes

Ik hoop dat mijn (schoon)familie mij waardeert om mijn innerlijk, niet beoordeelt op hoe perfect het plaatje is. Echt who gives a fuck of je op hoge hakken of op Crocs loopt.

13 likes