Ik vraag me vooral af hoe ze zo bruin kan zijn altijd… Zonnebank of non stop in de weer met de zelfbruiner ofzo?
Ik vind het altijd heel fascinerend om te zien wat voor invloed social media heeft op mensen en wie mensen als voorbeeld zien, ook als ze weten dat je eigenlijk gewoon je eigen curator bent op Instagram en je grid je collectie is. Ik heb net Michelles Instagram opgespoord, maar dit is voor mij echt geen goals, eerder een grote nachtmerrie.
Alles moet matchen, is voor mij geen match.
?
Ik zei normaal haar ipv perfect gestyled.
Ik dacht we ondertussen allemaal wel wisten dat social media fake is.
Dit is niet echt joh, ze hebben thuis wel ruzie, rommel, etc… het past gewoon niet in haar feed en zal het dus daardoor niet tonen.
Ik last gisteren toevallig op een IG pagina dat Kylie Jenner haar eigen paparazzi fotograaf inhuurt, ze die foto’s dan Photoshopt en dan zo de wereld instuurt.
Ik heb een vriendin die influencer is, en als je haar foto’s zie denk je echt “wow zo wil ik er ook uitzien”. Ze Photoshopt echt elke foto. Ze is in het echt prachtig maar alles behalve zoals op haar foto’s.
Ik vind het ook best jammer dat dit het rolmodel is. Niet de vrouw die zich inzet voor emancipatie, voor wetenschap, voor black lives matter, die vrijwilligerswerk doet, of die met een goede baan in een door mannen gedomineerde wereld. Niet mijn alleenstaande buurvrouw van 70 die haar buurman van 82 elke week mee uit wandelen neemt. Niet de vrouwen die 40 uur per week in de zorg werken en hun gezin draaiende houden. Nee, perfect is een matching insta-feed, een slank figuur en 8 keer per jaar op vakantie.
Ik zou andere rolmodellen opzoeken.
Maar wie zegt dat dit constant zo is en niet alleen voor de foto? Serieus ik sna niet dat zo veel mensen dit aannemen.
Ja ik, zoals ik omschreef.
En ja ik word daar zelf onzeker van, maar zoals ik eerder schreef dat is omdat het bij mij zelf dingen oproept waar ik elke dag enorm hard aan werk.
Ook al besef ik dat dit niet alles is van haar leven wat we te zien krijgen,en haar instagram haar job is, mag ik hier niet te lang naar kijken want ik word er zelf niet beter van.
En ik vind haar niet een rolmodel in mijn ogen, het geeft me gewoon geen lekker gevoel (net zoals heel veel sociale media, ik zit nu ook al een jaar zonder Facebook om die reden)
Ik geef eerlijk toe dat ik hier blijkbaar door getriggerd wordt, maar dat hangt dan weer 100% van mezelf af. (Ik volg haar trouwens niet, ik ben gaan kijken door die post die hier werd gedeeld)
Yes ze had een keer in een vlog aangegeven dat een vriendinnengroep van haar een nachtje naar Amsterdam ging en haar al een paar jaar probeerde ‘mee te slepen’ en dat ze daar echt niet aan moest denken.
Een etentje met vriendinnen vond ze net aan kunnen maar zag ze ook wel echt tegenop. Langer zonder Koen/de kids wil ze niet.
Ja, maar wat maakt dat uit?
Omdat ze ook dagelijks stories maakt en als ze in een trainingspak is benoemt ze dat ook altijd alsof het iets bijzonders is.
Ik heb haar niet als rolmodel hoor, moet er niet aan denken om met haar van plek te ruilen. Ben meer gefascineerd.
Ik denk op zich wel dat er alsnog een verschil zit in Michelle style en “normaal” (wtf dat ook mag zijn) style en dan dus ook comfortabel.
Wat ik vind is dat Michelle gewoon bovengemiddeld goed verzorgd erbij loopt; nagels mooi, haren mooi gefohnd, qua uiterlijk om door een ringetje te halen. Ik zie er letterlijk nooit zo uit, simpelweg omdat ik het niet kan haha (treurig maar waar). Neemt niet weg dat ik mijzelf op de dagen waarop ik dingen te doen heb wel goed kleed en mn haren doe, alleen is dat wel een paar tandjes minder dan Michelle, dat is niet direct comfortabel of zwerver style
Oke ik kan mijzelf heus mooi aankleden en opmaken en mn haren fohnen, maar ik zal er dan alsnog niet zo perfect bijlopen
Ik vind Michelle bollen een veel te lage lat om onzeker van te worden. Je vindt 8 Michelle’s op elke brasserie. Vind mezelf veel leuker dan dat eigenlijk.
Van Rihanna of Anitta of misschien een supermodel ofzo zou ik dat eerder hebben dan. Maar daar is de lat weer onrealistisch hoog dus dan heeft het eigenlijk ook weer niet dat effect, meer dat je denkt oh ik ben nooit cool, maar dat vind ik ook geen issue.
Ik ben niet knap, maar ik word er niet onzeker van. Ik vind uiterlijk gewoon niet zo belangrijk.
Alleen die van moeders met super goed slapende kinderen
Dat is gewoon een kwestie van je arm optillen
Nee, nooit. Voorheen wel maar al jaren niet meer. Misschien dat je vanaf een bepaalde leeftijd zekerder wordt waardoor dit niet meer zo speelt.
Joh als je Josh V volgt heeft zij ook 2 jaar lang ofzo slapeloze nachten gehad omdat haar dochtertje super slecht sliep en haar vriend werd er niet echt wakker van ofzoiets. Zij heeft daar ook vaak over geklaagd, dusse het gras is echt niet groener in het gooi.
Ik ben niet knap hoor, maar ik vind mezelf wel leuk
Volgens mij was dat ook ooit een post van jou (haha 20% van alle forum posts zijn van jou en mij lbr) dat in ‘het mooiste meisje van de klas’ dat altijd is, dat ze dan Nadia het model volgen die vervolgens (zeldzame ziekte) kreeg en haar vriend op jonge leeftijd verloor tijdens een motorongeluk. En dat dan de toon van de uitzending altijd een beetje is van “zie je wel niemand heeft alles!!!” Maar het komt vooral over als “oh gelukkig heeft het knappe meisje achteraf echt een moeilijk en zwaar leven gehad ookal was ze dus heel knap”.
Ik zeg niet dat het uitmaakt maar daardoor besefte ik wel dat mijn ‘momlife’ heel erg verschilt ten opzichte van die van haar en dat dat helemaal prima is, maar dat ik mezelf ook niet moet vergelijken.
Overigens heb ik 6 weken nadat ik was bevallen verplicht alle mommybloggers en baby accounts van mijn insta verwijderd omdat dit moest van een vriendin beste keuze ooit haha.