Welk account is dit? Ben nieuwsgierig maar als ik op familyfit zoek zie ik alleen een of ander indoor survival iets en buitenlandse accounts
_familiefit heet het!
omg wat erg
Ook lekker om een zwangere vrouw in de comments te adviseren wat ze al dan niet kan doen. Echt een hekel aan influencers die zonder enige kennis van zaken zo’n sportaccount beginnen
Heb de neiging er op te reageren, maar dan zal ik wel een block krijgen
Maar voor dit soort verdrietige situaties biedt de overheid toch ook hulp?
Toen mijn moeder overleed toen ik heel jong was, kwam er een lieve thuiszorgmedewerker full time in huis (niet slapen hoor, maar gewoon van ‘s ochtends tot etenstijd, zij kookte dan zodat wij konden eten, soort kraamzorg). Toen dat op een gegeven moment niet meer kon, want dat is noodhulp en niet eindeloos, kwam er een oppas voor overdag. Afgewisseld met familie.
Ik weet niet hoe goed jij de man kent, maar attendeer hem anders hier eens op mbt hulp. Echt een nachtmerrie waarin hij is terecht gekomen, het klinkt ook alsof dat vrij plots is
Wat is dit ook?! Alsof er niet al 10000 (kwalitatief betere) fit accounts zijn. En dan ook familie fit? Super awkward om naar te kijken ook ofzo…
En idd die vormfouten van praktisch álle oefeningen ( halloo holle rug).
Ik voorzie straks een FamilieFit X Walk&Co sportkledinglijn met je naam achterop je (holle) rug ( mét klittenband voor die originele knipoog).
En die gaan natuurlijk als warme worstenbroodjes over de online toonbank.
Het recept ziet er ook fantastisch uit
Ik schrik echt van hoe slecht ze allebei de oefeningen uitvoeren. Mocht Michelle nog niet weten waarom ze veel harde buiken heeft zie hier alvast een mogelijke oorzaak. Als je dan de arrogantie hebt om te denken dat je dit kan doen zonder de juiste vooropleiding en ervaring zorg dan op z’n minst dat een professional met je mee kijkt tijdens de opnames.
Sterkher
Veel van dit soort zorgzaken zijn overgeheveld naar gemeentelijke instanties. Ik zou er niet vanuit gaan dat dit (nog) vanzelfsprekend is… Of dat iemand z’n weg weet te vinden in de administratieve rompslomp die ermee gepaard gaat.
Die rouwdagen die je krijgt zijn echt vreselijk. Toen ik 20 was verongelukte mijn vriend en het bedrijf waar ik werkte zetten mijn gemiste uren in de min. Heel vervelend en vooral wanneer mijn manager me bij mijn arm pakte met zijn vinger naar mijn min uren wees en zei: uurtje extra maar vandaag. Word er nog misselijk van als ik daaraan denk.
Sterkher, Nourishmovelove ( deze laatste laat zowel oefeningen tijdens zwangerschap, post- partum als normaal zien.
Haha dat begin shot waarbij die boontjes over de rauwe kip liggen
Ik ben sowieso sceptisch als mensen zeggen dat een saus lekker is zowel over pasta als over rijst.
Thuiszorg is heel erg uitgekleed helaas. Toen mijn vader op de IC lag en mijn moeder tegelijkertijd thuis lag en ernstig ziek was, konden ze alleen 's ochtends en 's avonds een halfuurtje komen. Dat was het. We hebben het met familie opgelost want no way dat ze de hele dag alleen kon zijn zonder hulp.
Bij mijn moeder kwam ook maar een halfuur per dag thuiszorg toen ze op sterven lag en mijn vader al overleden was en verder moesten we het zelf maar uitzoeken qua kinderen want geen familie in NL/Europa. De zorg is helaas flink uitgekleed en kun je echt niet meer vergelijken met 15-20 jaar geleden.
Willen jullie weer on-topic gaan?
Ik kijk soms op haar Insta-account en zag dat Jacobien Schumacher naar Italië gaat emigreren. Ze zijn nu aan het inpakken en vertrekken neem ik aan heel binnenkort. Een tijd geleden vertelde ze dat haar partner, die kapper is, nog een poosje heen en weer gaat reizen tussen Italië en Nederland vanwege zijn klanten. Zij wil heel graag een bed and breakfast beginnen. Ben best benieuwd hoe ze dit allemaal gaan doen. Weet niet of haar kinderen naar de crèche/opvang gaan daar, in Nederland deed ze de zorg zelf en ze heeft nu een derde kindje erbij. Lijkt me best pittig om dus in je eentje uit het niets een b&b in een ander land op te zetten met drie kinderen waaronder een baby en peuter, terwijl je partner dus nog half in Nederland is. Maar misschien komt die b&b pas als hij stopt met heen en weer vliegen?
Ben ik ook benieuwd naar! Volgens mij gaan haar kinderen in NL ook niet naar de creche, maar gaat/moet de oudste inmiddels wel gewoon naar school. Ik heb altijd het idee dat zij het leven in Italie veel te rooskleurig voorstellen, dus ben heeel benieuwd!
Ideale ik vertrek scenario