Mommybloggerstopic #8

Door de naam van de jongste (Barolo) zie ik nu pas dat al hun kinderen een naam met een wijnthema hebben. Ik vind het stiekem nog wel grappig gevonden ook.

4 likes

Eens. Ultieme irritainment dat mens. Ik baseer me voornamelijk op haar optreden in The Bachelor zo ongeveer een eeuwigheid geleden, dus dat is niet helemaal fair. Maar goed. Het hele leven js niet fair :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dat wijnthema is opzich wel grappig maar ā€˜Barolo’ klinkt niet eens als een mensennaam

8 likes

Hahah ik ben door jouw post even gaan kijken. Haar kinderen heten dus Brunello, Barolo en Fleuri :joy:

9 likes

Ik hoop bijna dat er nog een Chianti en Amarone volgen.

9 likes

Ze hebben contact met Ik vertrek las ik in een van haar recente posts!

9 likes

Interview voor meer Irritainment. Vooral het stuk over hoe ze een gesprek eiste met meneertje de basisschool directeur.

5 likes

Ik ging even kijken wie deze vrouw was en las dat haar overleden zusje Fleur heette. Dus ik denk dat Fleuri vernoemd is? Dat vind ik wel mooi :heart:

6 likes

Maar nodig die cameraploeg dan ook niet uit :sweat_smile: en natuurlijk maak je je zorgen over je kind dat niet eet op school, maar schrijf het niet zo op/ laat het niet zo opschrijven.

3 likes

Bij mijn bonuskinderen die een continurooster hebben gaat ook t digibord met netflix aan tijdens de lunchpauze. Daarna nog wel even buiten spelen.
Ik heb me daar ook over verbaasd maar hoor t inmiddels over heel veel scholen.

4 likes

Dat snap ik niet. Er zijn toch ook gewoon Digibords met educatieve spellen of ouderwets hup naar buiten. Bij ons komen in de pauze sporters van Feyenoord en wordt elke grote pauze extra gesport. Lekker fit school.

10 likes

Hahaha, lekker onrealistisch beeld van een klas met 30 kinderen en een leerkracht die ook wel even rustig zn boterham wil opeten :rofl:

7 likes

Bij mij op school lukt het, eerst zingen dan 15 min stil eten (ja fluisteren tussendoor maar geen feest) dan wordt een boekje voorgelezen.

8 likes

Maar het Digibord / filmpje staat toch aan tijdens het eten? Of begrijp ik dat verkeerd? Tijdens het broodje eten kan je niet sporten toch :crazy_face:?

Bij ons was vroeger ook half uur eten, half uur spelen als je overbleef…

3 likes

Uiteraard kun je niet sporten en eten tegelijk. Bedoelde te zeggen dat een film of überhaupt een Digibord niet nodig is om een pauze door te komen. Overigens zijn de pauzes hier 15- en vervolgens 30 minuten maar.

7 likes

Ah zo. Ja ik heb r minder problemen mee als ze tijdens het eten even HBB opzetten en daarna dan naar buiten gaan oid, dan dat ze een uur of drie kwartier lang achter de tv hangen haha.
Want eerlijk: thuis kijken ze ook wel eens een half uurtje tv haha :see_no_evil:

6 likes

Ja echt dit. Nog nooit van gehoord. Op de school van mijn zoontje is dat niet en ben er zeker wel blij om. Beetje praten met je vriendjes tijdens het eten en dan lekker buiten spelen.
Thuis kijkt hij al genoeg tv :see_no_evil: :woman_shrugging:

1 like

Als de tv hier aanstaat tijdens het eten doet mijn kind minimaal 1 uur over z’n brood. Dus ben blij dat dat op school niet gebeurt!

5 likes

Alle namen wennen. Zelfs Beautyschooldropout.

1 like

Op onze school is er tot groep 3 niet eens een digibord. Lekker ouderwets, ik vind t prima. Ik heb dat als kind toch ook niet gehad/gemist.

9 likes

Ik heb automatisch dit in mijn hoofd als ik die naam lees haha

image

34 likes