Mommybloggerstopic #8

Ik herinner me ook de excitement als dat de laatste dag voor de vakantie mocht! Moet nog even slikken dat dat tegenwoordig elke pauze gebeurt :rofl: en dat gaat ook nog eens van mama’s eigen pedagogisch nog net verantwoorde maar oh zo nodige schermtijd af, verdorie :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik denk dat het hier wel past maar ik geniet echt van knullige genderreveals. Zo’n vrouw die dan heeft bedacht: ik ga het ook gewoon doen, ik word instagrammer.
En dan de kinderen en niet influencer man opgetrommeld, zelf een zwierige jurk aangetrokken en dan gaan ze ~iets doen~. Bijvoorbeeld zo’n knalkoker opendraaien. Dat moeten dan die kinderen doen, gaat eerst niet goed. Dan gaat papa helpen en zodra die naar voren buigt PLOF lukte het toch wel! De moeder springt een of twee keer en dan staan ze daar… Moeder lacht heel geforceerd blij spontaan maar wel naar de camera, en papa kijkt naar mama “deed ik het goed? Is dit wat je wilde?”

Dit soort filmpjes krijg ik altijd in mijn vergrootglas op insta

Edit:

27 likes

Ja of de ballon en dat ze dan prikken en die ballon alleen een stukje naar achter gaat. En dat dan 6 keer.

10 likes

JA HAHA deze, ik had het niet meer zó ongemakkelijk

44 likes

En dat ze ook helemaal verbaasd zijn??! In shock!!! Blauw!!

Het is toch altijd 1 vd 2 hé

35 likes

Je zou het nie zeggen hè

7 likes

Jaaaa dit is die ik bedoelde haha! Whyyy

6 likes

Nou eerlijk voor de ouders zelf is het natuurlijk hartstikke spannend. Ik snap alleen niet waarom er zo’n toestand van gemaakt moet worden met taart/confetti of nu zelfs een bruisbal en dan dat overdreven gedoe erbij. Hou dit soort momenten lekker prive. De buitenwereld interesseert het toch echt niks of jij nou een zoon of dochter krijgt.
Trouwens zou er op zo’n gender reveal nou ooit is iemand zijn die zegt oh wat jammer zeg! Ik had eigenlijk het andere geslacht gehoopt?:see_no_evil:

10 likes

Eerlijk, ik zou ook al de hele ellende meedoen haha! Zo ben ik ook, maar idd niet zo openbaar en overdreven.

6 likes

Haha prachtige voorbeelden! En inderdaad, zonder zwierige jurk mag je niet meedoen!

10 likes

Bohhhhh en dat liedje daaronder kan ik ook echt niet meer horen joh

7 likes

Ja hoor ik zie genoeg filmpjes op IG en TikTok waarbij een van de twee of zelfs een heel team uitermate teleurstellend reageert als het bv een meisje wordt. Of als de derde kind na twee jongens weer een jongen is.

4 likes

haha zoals die derde in die filmpjes van @Yzile, echt smiling through the pain van die moeder

1 like

Misschien ben ik een ramptourist, maar heb je toevallig voorbeelden?

3 likes

Haha nee dat niet ik zie ze gewoon op me IG feed voorbij komen. En dat blijft dan tot in den trieste voorbij komen als je daar 1 keer op klikt.

6 likes

Oh wacht deze is ook “leuk” …

@Keroppi

8 likes

Oh dit is erg hier hadden ze de foute kleur oopsss

10 likes

Je ziet je eigen ongemakkelijke reactie terug en nog denk je: Prima plan om dit de interwebz op te slingeren! :thinking:

Hier zie je gewoon de teleurstelling op het gezicht van de man. Gênant idd ik dit zo terug te zien.

1 like

Bij deze zie je de teleurstelling vd man

Mag hopen dat het geacteerd is voor de views

8 likes