Mommybloggerstopic #8

Wat vinden jullie van de reels van Kelly Caresse? Ik zie nu dat haar man ook allemaal reels plaatst. Is toch echt totaal niet grappig of ligt het aan mij😜

4 likes

dat ligt zeker niet aan jou

40 likes

Ik zou tegen haar willen zeggen: doe normaal. Ga zelf lekker op de foto en laat je kinderen erbuiten.

8 likes

Lol en dan zo’n dertien in een dozijn man erbij, die mocht ze zeker niet afstylen :sweat_smile:

7 likes

Gaat Michelle nu alweer op vakantie terwijl de jongens nog geen schoolvakantie hebben? Hoe krijgt ze dat toch steeds voor elkaar?

5 likes

Opzich hoeft mijn kind ook nog maar 1 dag naar school. Wie weet hebben ze wel een studiedag en juffendag en koningsspelen achter elkaar, dat kunnen ze best missen toch?

9 likes

Volgens mij is het meivakantie toch?

4 likes

Nee, dat is 30 april t/m 8 mei.

4 likes

Sommige scholen kiezen ervoor om een week extra aan de vakantie te plakken, dit kan zowel een week ervoor of erna.

6 likes

Dit gaat ons toch niets aan… Alsof het kind doodgaat door een week school te missen ook.

8 likes

Jawel wij zijn van de inspectie.

83 likes

Nee hoor. Ik heb twee weken vakantie. Volgende week ook al.

5 likes

Oeh die manier van Brunello uitspreken. Of krijg alleen ik daar de rillingen van haha

7 likes

Wij (aka; mijn kids) hebben morgen laatste dag hoor, en dan twee weken schoolvakantie.

4 likes

Een paar stories verder zegt ze het wel gewoon op zn Nederlands

9 likes

Haha omg verder in die stories hoor je die man nog meer Engels praten met een Italiaans accent. Goed ingeburgerde Hollander I guess maar ik krijg er erge Hilaria Baldwin vibes van :sob::joy:

6 likes

Oh echt, geen koningsspelen dan? Of een dag eerder? Bij ons op school is het bijna onmogelijk om vrij te krijgen voor je leerplichtige kind. Dat moet je officieel aanvragen met een goede gegronde reden…Vandaar dat ik het me afvroeg…

8 likes

Zag in Rotterdam vandaag allemaal kindjes met oranje kroontjes en capes lopen. Koningsspelen denk ik!

4 likes

Ja zij wel, alleen hij zegt het zo bijzonder

2 likes

Zit ze nou ook gewoon random een meisje te filmen op een van die laatste stories?

3 likes