haha zoals die derde in die filmpjes van @Yzile, echt smiling through the pain van die moeder
Misschien ben ik een ramptourist, maar heb je toevallig voorbeelden?
Haha nee dat niet ik zie ze gewoon op me IG feed voorbij komen. En dat blijft dan tot in den trieste voorbij komen als je daar 1 keer op klikt.
Oh dit is erg hier hadden ze de foute kleur oopsss
Je ziet je eigen ongemakkelijke reactie terug en nog denk je: Prima plan om dit de interwebz op te slingeren!
Hier zie je gewoon de teleurstelling op het gezicht van de man. Gênant idd ik dit zo terug te zien.
Bij deze zie je de teleurstelling vd man
Mag hopen dat het geacteerd is voor de views
Toch te triest voor woorden dat je zelfs als ongeboren foetus al je familie teleurstelt
Jeetje het is toch te hopen dat dit nep is! Die kijkt echt totaal niet blij. Hopelijk is hij na de geboorte toch wel blij met een vierde dochter. En tja anders misschien meteen door voor nummer 5. wie weet wordt dat wel een jongen😜
Bij de school van onze kinderen eten ze de korte pauze in stilte. Al vanaf de kleuterklas, dus ze zijn het allemaal gewend. Tijdens avond eten vraagt 1 van de 2 wel eens of we dat even kunnen doen, want dan kan ze haar eten beter proeven
Maargoed, ze hebben op onze school ook geen digi borden dus even Netflix of klokhuis kijken kan ook niet haha
Zo hebben wij t ook gedaan, samen in ons favoriete café op een briefje gekeken. Echt een top herinnering
Mijn instagram feed gaat vanaf nu sowieso helemaal vol staan meer gender reveals omdat ik alles heb aangeklikt
Ja is dat expres of heeft zij gewoon voor een roze jurk gekozen omdat ze een prinses wil nadoen ofzo
Lol die muziek er ook bij “I’m at an all time low”
ik gil echt om deze video’s fantastisch
Ik dacht bij elk filmpje “huh die zijn veel veranderd in de tussentijd,” kwam er bij de laatste pas achter dat het verschillende gezinnen zijn.
Dit is mijn favoriet. Tabee!
Als gast is dit toch ook eigenlijk een raar fenomeen. Wat moet je zeggen… Joepie gefeliciteerd het is een meisje. En als het een jongen was had je gezegd joepie gefeliciteerd het is een jongen. Typisch een situatie waarvan ik zou denken: ik kom voor de taart.