Mommybloggerstopic #8

In de comments staat gelukkig dat ze inmiddels ook niet bij elkaar zijn. Volgens mij zelfs tijdens dit filmpje al niet meer.

4 likes

Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar deze Masterclass nou echt over gaat, ik lees vooral dat je betaalt voor eten, drinken, een goodiebag en als je geluk hebt een foto met Iris (dit laatste heb ik erbij verzonnen, maar het lijkt meer op een fandag dan een masterclass)

12 likes

Hahaha doet me echt denken aan die achterlijke intro nummers van LiveLifeGorgeous

2 likes

Haha ah nee LiveLifeGorgeous was toch leuk? :joy: papadapadapada ha ha papadapadapada

2WMN was wat meer twijfelachtig qua muziek. This is de laifstaaail
 laifstaaaail! Of toooo woooomehen. Tooohooohooo women

Nostalgie :face_holding_back_tears:

29 likes

Vraag me af of ze wel nog doorgaan met de betaalde content die ze ook eerst hadden. Al las ik daar ook dat mensen al maanden betalen maar we geen extra content verschijnt.

3 likes

Mijn brein leest dit zo:

16 likes

Hahaha je hebt dit wel perfect muzikaal opgeschreven, hoor het meteen weer in m’n hoofd!

5 likes

Omg deze gender reveal :scream:

https://www.instagram.com/reel/Cbse4oshTYi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Die vrouw toch nog het beste er van maken😅

15 likes

Ik ben ook een zure trut dan hoor, babyshowers vind ik echt zĂł overrated. Waarom ook?!
Gender reveal? Hetzelfde, waarom? Na 9 maanden komt er een kind uit en dan is het toch ook bekend? Of maken ze dan bekend wat voor geslacht dat ze denken dat t is?

11 likes

Geloof het of niet: er zijn ook mensen die zelf vragen om een gender reveal. Ik ben zwanger, en er werd vrij snel (door broers/zussen, dus wel dichtbij ons) gevraagd of we ook een gender reveal gingen doen straks. Toen ik zei dat ik wel een appje zou sturen, werd ik aangekeken alsof ze water zagen branden :sweat_smile: Maar ik ga nog steeds een appje sturen.

15 likes

Ik heb mijn kindjes gekregen van voor de tijd van de gender reveals (Jezus wat voel ik me oud nu ik dit zeg). Ik zie er ook het nut niet van in? Wat maakt het ook uit? Ik was al dankbaar dat ik mijn kinderen gezond op de wereld heb gezet

13 likes

Volgens mij gaat het inderdaad vooral over haarzelf. Ze noemt het ook Iris Inc. Masterclass. Je moet er maar op komen, een masterclass over jezelf. :laughing:

2 likes

Feestje is altijd leuk maar ergens vind ik het toch raar om precies het geslacht te vieren. Zoals ik eerder postte, wat moet je ermee als gast: sowieso zeg je gefeliciteerd wat leuk. De meesten zal het toch echt niks uitmaken wat het geslacht is.

En als zwangere zou ik eerder willen vieren dat ik zwanger ben of dat je weet dat je een gezond kind draagt maar ergens voelt dat ook als jinxen ofzo dus dan maar niks tenzij iemand anders wat organiseert.

3 likes

Ik denk dat ze dit eerder vragen om zich mentaal voor te bereiden op een dag baby ellende

5 likes

Bedankt voor deze optimistische kijk op de zaak maar nee, dat is niet wat er aan de hand was want deze broers/zussen hebben zelf wel allemaal gender reveals gedaan.

7 likes

Misschien. Maar dat is wel echt zowat het eerste dat mensen altijd vragen als ze horen dat je zwanger bent. “En? Weten jullie ook al wat het wordt?!”

Ik heb zelf ook niks met babyshowers en genderreveals, maar mijn schoonmoeder vroeg zélf aan mij of ik haar wilde verrassen met het geslacht :crazy_face: dus of ik een soort gender reveal wilde doen speciaal voor haar omdat ze dat zo leuk vindt. Nou hou ik niet van poespas en feestjes dus heb haar na wat tips hier, wat ik hier in godsnaam mee moest, een kaart gestuurd met een kraskaartje erin en daarop het geslacht. Ze ging me meteen bellen hoe blij ze was met de verrassing. Blijkbaar worden mensen er echt blij van.

14 likes

Ik zei heel vaak: ik hoop op een baby, maar een nieuwe televisie is ook leuk.

81 likes

Ik heb ook steeds de neiging te zeggen Een baby/mens. Haha maar ja
 adem in

5 likes

Ik wilde geen gender reveal omdat ik ZO nieuwsgierig was dat ik echt niet langer kon wachten haha.

Oh en het was Corona dus het kon sowieso niet met veel mensen enzo. Het was rond Pasen (omg jaar geleden) dus ik had een foto gemaakt van blauwe paaseitjes en die naar mensen gestuurd met ‘Fijne Pasen’. Sommige snapte de hint, sommige niet haha.

9 likes

Dit is wel de reden dat ik zoiets die niet hardop zeg. Ik denk het 1 seconde omdat, ik weet niet, het komt gewoon in mn hoofd op. Maar omdat ik dat zelf ook geen leuk antwoord, of iig heel cliché antwoord zou vinden, zeg ik gewoon het geslacht.
Net zoals toen ik nog in een winkel werkte en iets niet scande ofzo, dan kan altijd die klant met bijdehante “dan is het zeker gratis hi ha ho”.

2 likes