Mommybloggerstopic #8

Ik heb dit met wilvantien op insta. Sinds 1 april tien posts waarvan vijf spon waarvan de laatste drie kleding. En daar zit Arme dangels nog niet eens tussen.

3 likes

Die Ter Stal spon ziet er ook zo cheap uit allemaal. Dat had ze nooit gedragen als ze er niet voor betaald zou worden

8 likes

Laviesanne. Zij is echt grappig en neemt zichzelf niet zo serieus zoals de meeste influencers.

12 likes

Ik vind het knap dat ze nog iets redelijks kan maken van die spon. Ik was nog nooit bij een Terstal geweest en liep deze week toevallig langs zo’n winkel. Uit nieuwsgierigheid binnen gekeken en het zag er zo oudbollig en goedkoop uit.

Maar het past inderdaad niet bij de merken die ze draagt wanneer ze het zelf betaalt.

4 likes

Ik vind Terstal bij de Willemijn spon er nog wel okƩ uit zien, bij Kelly caresse is deze vreselijk

6 likes

N.av. jouw post even bij Kelly gekeken. Wat vreselijk! Nou vind ik haar sowieso al geen fashionista hoor, maar wie gaat er nou zo’n spon doen als je net bent bevallen. Kan me niet voorstellen dat Ter Stal hier blij mee ie. Ziet er toch niet uit!

4 likes

Ik was anders enorm onder de indruk van hoe snel ze alweer op de been is! Ik heb hierdoor dus juist dingen besteld daar (wijde shirts/jurken) voor na m’n bevalling. Je mag je ook dan mooi voelen

12 likes

Huh hoezo zou je geen kleding kunnen showen als je een aantal weken geleden bevallen bent? Heb je juist vaak nieuwe kleding nodig toch.

12 likes

Misschien moet ik naar het impopulaire mening topic maar ik vind dit gepraat over kleding eigenlijk een beetje middelbare school vibes hebben. Daar werd ook gezegd; ā€˜de kleding van X ziet er echt niet uit’ ā€˜de kleding van Y ziet er zo goedkoop uit’. Als anderen zich er wel okĆ© of fijn in voelen… Want nu zijn het influencers die het voor het geld doen, maar er zijn ook genoeg mensen die daar wel gewoon hun kleding kopen. Niet iedereen kan/wil dure kleding betalen.

12 likes

De pasvorm van de kleding vind ik niet flatteren. Niets ten nadele van haar lichaam hoor.

Als je net bevallen bent, dan is je lichaam nog helemaal aan het herstellen. Baarmoeder is bijv. nog heel groot, vocht vasthouden etc. Ik zou dan niet meteen een hele nieuwe garderobe kopen want de kans is groot dat je figuur na een paar weken/maanden weer heel anders is en je dus een heel andere maat nodig hebt.

4 likes

Je spreekt jezelf tegen. En daar is ie weer, het mooie woordje ā€œflatterenā€.

22 likes

Wat een kutopmerkingen. Ze is er duidelijk zelf blij mee. Dan ga je iemand toch niet de grond intrappen omdat het niet ā€˜flatterend’ is. Fuck flatterend. Ze is net bevallen.

9 likes

Ik had na mijn bevallingen net wƩl nood aan nieuwe kledij, je loopt al 9 maanden in van die tenten. Ik vind enkel de kledij in haar spon van Terstal gewoon niet mooi. Maar dit is mijn persoonlijke mening en als zij hier wel blij mee is moet ze dat vooral doen.

11 likes

Denk dat ze vooral blij is met het geld wat ze eraan over houdt

9 likes

Je kan prima die kleding niet mooi vinden maar dingen zeggen als ā€˜wie doet dit nou als je net bevallen bent’, ā€˜ziet er niet uit’, ā€˜Ter Stal zal hier niet blij mee zijn’, ā€˜onflatteuze pasvorm’ en een betoog over je grote baarmoeder en vochtvasthoudende lichaam na bevalling zijn wel heel andere dingen dan ā€˜lelijke kleding’.

42 likes

Ik vind de kleren persoonlijk afzichtelijk omdat het niet mijn smaak is maar ze staan haar prima , ik zie niks vreemds en iedereen zal toch kleren aan moeten na een bevalling dus beter dan iets nieuws en leuks toch :woman_shrugging:

9 likes

dat zei IK niet

3 likes

Nee I know, bedoelde het niet als aanval op jou. Reageerde alleen op jouw post als contrast tussen jouw ā€˜ik vind de kleding niet mooi’ met de dingen die @Lady90 zei

2 likes

Ik denk dat Ter Stal zich beter druk kan maken over de kwaliteit van de kleding dan over een influencer die net bevallen is…

Was van de week toevallig ff in een winkel van hun (leg nu pas de link tussen al die spons en de winkel bij mij in het winkelcentrum) en vond de kwaliteit echt om te janken en ben dus ook zo weer die winkel uitgelopen.

2 likes

Het gaat toch puur om gesponsorde kleding van merken waardoor ze benaderd zijn en waar je ze normaal nooit over hoort? Vind dat heel wat anders dan het over iemands persoonlijke smaak hebben.

1 like