Nog een mooi voorbeeld van een bruisbal die nét iets te lang duurt:
Of als je zoontje de genderreveal verpest:
Nog een mooi voorbeeld van een bruisbal die nét iets te lang duurt:
Of als je zoontje de genderreveal verpest:
Hahaha dat zoontje!
Verklaart wel die grote glimlach op zijn gezicht.
Ja ik stel voor om het ‘sex reveal’ te noemen vanaf nu. Als je het dan toch per se moet doen, doe het dan correct.
Die Iris Zeilstra zet haar kinderen ook echt in alsof het een stel volwassenen zijn op die laatste foto’s.
Dat oudste meisje doet ook echt al haar pruilmond na en lijkt veel ouder dan ze is.
Vind haar echt te hard proberen en way too much.
Ik kende haar nog niet echt, maar ik vind haar Instagram pagina echt bizar eigenlijk. Die kinderen zijn echt volledig gestyled als een soort perfecte Instagram modellen. Echt heel ongemakkelijk om te zien.
Wat vinden jullie van de reels van Kelly Caresse? Ik zie nu dat haar man ook allemaal reels plaatst. Is toch echt totaal niet grappig of ligt het aan mij😜
dat ligt zeker niet aan jou
Ik zou tegen haar willen zeggen: doe normaal. Ga zelf lekker op de foto en laat je kinderen erbuiten.
Lol en dan zo’n dertien in een dozijn man erbij, die mocht ze zeker niet afstylen
Gaat Michelle nu alweer op vakantie terwijl de jongens nog geen schoolvakantie hebben? Hoe krijgt ze dat toch steeds voor elkaar?
Opzich hoeft mijn kind ook nog maar 1 dag naar school. Wie weet hebben ze wel een studiedag en juffendag en koningsspelen achter elkaar, dat kunnen ze best missen toch?
Volgens mij is het meivakantie toch?
Nee, dat is 30 april t/m 8 mei.
Sommige scholen kiezen ervoor om een week extra aan de vakantie te plakken, dit kan zowel een week ervoor of erna.
Dit gaat ons toch niets aan… Alsof het kind doodgaat door een week school te missen ook.
Jawel wij zijn van de inspectie.