Milieutechnisch gezien vind ik het eigenlijk helemaal niet zo top. Mijn persoonlijke ervaring na drie kinderen is dat je lichaam die eerste weken/maanden na de bevalling nog zo enorm verandert, doodzonde om dan een hele nieuwe garderobe aan te schaffen die je (ik) over niet al te lange tijd niet meer past. Vooral als het gaat om niet duurzaam cheap fashion van Terstal.
Dat is precies niet wat ik zeg. Ik reageer op iemand die zegt dat het helemaal top is dat Kelly gratis cheap ass kleren aanneemt die ze zeer waarschijnlijk maar kort aan kan. Als ze ze überhaupt al gaat dragen.
Doodzonde heb ik ook niet gezegd.
Overigens wel typisch dat vorige week iedereen viel over die man die een au pair in huis nam om voor zijn twee hele kleine kinderen te zorgen omdat zijn vrouw recent overleden is want uitbuiting, maar nu is het ineens je goed recht om een tijdelijke compleet nieuwe cheap ass garderobe aan te schaffen en hoor je niemand over de uitbuiting van de mensen die de kleding maken.
Stop trying to make Ter Stal happen. Wat een treurige winkel is dat zeg.
Hele nieuwe pas bevallen vrouw garderobe kan daarna toch worden weggegeven / verkocht / op marktplaats. Begrijp het probleem niet zo, tenzij het in de kliko wordt gegooid
Een paar kledingstukken kopen die passen is niet echt hetzelfde als een compleet nieuwe garderobe kopen hè?
Het is wel fijn om 1 zachte wijde broek en 1 doorknoopjurk bijv te hebben… afhankelijk van het seizoen heb je misschien wat meer nodig want ja een mens moet kleren aan.
Je kan niet denken van oké ik ga wel even in mijn zwangerschapslegging met een oud shirt van mijn man erop naar werk.
Je kan het wel duurzaam doen, lenen van iemand of tweedehands kopen.
Het zouden ook gewoon kleren voor de lange termijn kunnen zijn, omdat er helemaal geen garantie is dat je lichaam überhaupt weer dezelfde maten krijgt van voor de zwangerschap. Dus ik vind het alleen maar hulde dat KC post partum drie nieuwe setjes rockt, spon of niet. Want dat is een net zo normale situatie als je oude broek weer passen, en alles ertussenin.
Bedrag is ook niet misselijk. 150 Euro per kaartje
Wat een discussie weer voor een opmerking die, tijdelijke kleding of niet, gewoon niet door de beugel kan
Larf geworpen… zat de vijf al in de klok bij jou?
Ik heb het ook nooit zo begrepen. Misschien is het zoals bij wel meer topics echt zo’n overblijfsel van vroeger.
Oké oké dat was geen aardige opmerking. Soms kun je dingen denken, maar beter niet zeggen. Bovendien boeit het niet of ik het wel of niet mooi vind staan. Als zij zich er zelf maar fijn in voelt
Je kunt gewoon CO2-compensatie betalen toch?
Ja want pff, wie heeft er nu spullen nodig??
(snap heus wat je bedoelt hoor en er zijn vast mensen die elke week super veel kopen en dat allemaal laten zien waar je vraagtekens bij kan hebben of dat niet wat overdreven is, maar dat ligt toch niet aan dat topic)
Ik kijk nu naar een concert van Mart Hoogkamer (ja echt why) maar in dat publiek staan allemaal van die Michelle bollen en Kelly Caresse achtige types echt heerlijk
Ik zie dat er nu ook op NPO 3 een concert van hem wordt uitgezonden. Had je dus ook lekker voor thuis kunnen blijven
Edit ooo je zegt al dat je kijkt. Jeetje blinde koe ben ik
Haha ja ik kijk ook vanaf de bank. Heerlijk concertje ook grappig want hij heeft zo weinig hits dat hij aan de hand van een soort rad van fortuin zijn hitje in allerlei muziekgenres gaat zingen. Zo krijg je een avondje wel vol