Ik erger me altijd zo erg aan deze serotonin memes. Het is dopamine!!! Niet serotonine.
Anyway daarnaast ook:
Ik erger me altijd zo erg aan deze serotonin memes. Het is dopamine!!! Niet serotonine.
Anyway daarnaast ook:
Hoe kan iemand een Michelle Bollen slash Kelly Caresse type zijn? Die twee lijken helemaaaaal niet op elkaar.
Misschien staan ze daar allemaal met hun 4 kinderen.
Eeeh ze lijken toch extreem op elkaar? Van die jong getrouwde Brabantse moeders van veel kinderen die ‘stiekem toch heel stoer zijn, aka net een bootwerker’ of hoe omschrijft die Michelle zichzelf?
4 kinderen, zelfde accent, kinderen als verdienmodel.
Maar nee inderdaad, zo op het oog vind ik het wel twee verschillende types.
Takko versus Gucci.
Edit; oh sorry Ter Stal bedoel ik.
Weet niet of het hier al geplaatst was. Maar vorige week zag ik een story voorbij komen bij een influencer (niet echt een mommyblogger maar kinderen komen vaak in beeld) en haar zoontje had gezegd: mama ik wil niet meer dat je foto’s van mij maakt en dat heel veel mensen die kunnen zien.
Op 4-jarige leeftijd had hij dus door dat er zoveel mensen naar hem keken en voelde zich daar ongemakkelijk bij. En we hebben het niet eens over een mommyblogger. Laat staan hoe die kinderen zich voelen.
Laat me raden: de moeder in kwestie plaatst nog steeds vrolijk stories en insta posts waarop hij volledig in beeld is?
(lavie) Sanne is bevallen. Supersnelle bevalling en baby moest gereanimeerd worden. Pff heftig. Maar gaat nu goed zo te zien.
Maar wow, wat is zij toch een prachtige vrouw. En hoe ze in haar kraambed ligt, Michelle Bollen is er niks bij.
Nee ze had er gelukkig wel naar geluisterd! Maar de andere kinderen nog wel
Daarom vind ik haar 10x leuker dan Michelle hahaha. Love een beetje zelfspot
Verlaat triest nieuws op deze maandagochtend. Het Familiefit account is binnenkort niet meer openbaar. Hun kennis (opleiding Koen) en ervaring (Robin) willen ze leuk en laagdrempelig houden want dat was het voorheen ook. Que? Wel benieuwd naar de opleiding en ervaring van de broers want daar is weinig van terug te zien.
Wordt het dan privé vanwege de kritiek? Of gaan ze betaald door?
Opleiding Koen: voetbaltrainer?
Ja vooral als je je bedenkt dat de andere dochters nooit in beeld waren.
Haar houding in die video’s doet me zo denken aan de voorbeelden van sterkher als ze laat zien hoe het niet moet. Snap echt niet waarom iemand die gewoon sport maar er geen verstand van heeft zo’n Instagram begint
Zie trouwens dat Sterk met Wout ook een stille dood is gestorven. Denk dat mensen toch onderschatten hoeveel werk zo’n kanaal is.
Volgt iemand styleandsugar? Zij verkoopt kleding van haar dochter maar influencers verkopen dat dan altijd voor zo’n hoge prijs. Een gedragen zara pyjama voor €10. Vind ik echt duur. Op Vinted zou je het voor hooguit €2 verkopen. Meer influencers doen dat, ook bijv. Huisjeinbrabant. Omdat ze zoveel volgers hebben verkoopt het toch wel. Zo gaar.
En overschatten hoe leuk mensen hun vinden haha. Wouter die zat tijdens z’n workouts vaak te zeiken dat het zwaar was maar zo voorbij was. Lekker motiverend
Ja echt bizar! Bij Milou Hofmeester ook zo, net alsof de dag na de bevalling de routine gewoon weer verder ging maar dan met 'n extra kindje erbij.
Oh ja dat valt mij ook altijd zo op! Vind haar altijd heel leuk maar die prijzen exorbitant. Heb ik ook bij Fauve B op insta, haar dochtertjes zien er altijd zo leuk uit maar de instasales sla ik over want die prijzen… Op Vinted kan ik het vaak voor de helft minder kopen en dat doe ik dan ook haha. Tuurlijk het is wat de ander er voor wil geven, maar vind het ook opvallend.