Mommybloggerstopic #8

Ja echt bizar! Bij Milou Hofmeester ook zo, net alsof de dag na de bevalling de routine gewoon weer verder ging maar dan met 'n extra kindje erbij.

2 likes

Oh ja dat valt mij ook altijd zo op! Vind haar altijd heel leuk maar die prijzen exorbitant. Heb ik ook bij Fauve B op insta, haar dochtertjes zien er altijd zo leuk uit maar de instasales sla ik over want die prijzen… Op Vinted kan ik het vaak voor de helft minder kopen en dat doe ik dan ook haha. Tuurlijk het is wat de ander er voor wil geven, maar vind het ook opvallend.

2 likes

Haha ja die prijzen zijn zo niet in verhouding. Voor een 5 euro tshirt van de zara mag je bieden vanaf 3 euro?! Mijn ervaring op Vinted is dat je toch zeker de helft van de aankoopprijs ervan doet.

5 likes

Influencers mogen niet eens meer staan :smiling_face_with_tear: wat een ellende

4 likes

Zo ja dat is mij ook eens opgevallen. Bij Lois Kruidenier en mamalotje bijvoorbeeld.

Ben normaal niet jaloers op influencers maar dan wel. Het slaat echt nergens op. Soms zelfs met vlekken of gaten.

6 likes

Ze zitten sowieso allemaal in mijn irritatie.

Al die beige huizen en beige kleding. Ze laten zich zo leiden door wat ‘in’ is.

2 likes

Zo nodig dat sanny een foto met ‘kak zwempak’ deelt op insta, privacy is echt dood he

2 likes

Ik dacht kak zwempak? Maar dus letterlijk. Leuk kiekje voor later!:woozy_face:

6 likes

Ik check toevallig even dat account van huisjeinbrab.
En die meid is gewoon een ex collega :joy:
Ik ken dat hele account niet haha!
Maar damn wat een eentonige foto’s, alles dezelfde stijl en kleur :flushed:

4 likes

Je denkt dat je zoveel groter bent dan je bent, fixed that for u

11 likes

Dat dit bestaat heh. Haha en dat mensen dan écht zo zijn. Fascinerend.

6 likes

Ik hou zo van haar eerlijkheid.

(Even haar zoontje doorgekrast)

20 likes

Wow wout is weer veel aan het reizen voor zijn modellenwerk…Vorige week Schotland, deze week Italie en volgende week Amerika…Lijkt me erg pittig voor Elise…

7 likes

Ben benieuwd hoe dat te combineren is met zijn carrière als Velo instructeur/inspirator/goeroe😅
Elise heeft het vast loodzwaar. Het is toch heel vermoeiend om de hele dag voor je eigen kinderen te zorgen😉

19 likes

Vind ik wel, haha, ik ben altijd blij als m’n vent 's avonds thuiskomt zodat hij kan helpen met de kids en het huishouden :grinning: Lijkt me zwaar om het allemaal alleen te doen. Respect voor de alleenstaande ouders!

39 likes

Ik ben nu dus een weekje alleen weg met mijn kinderen ivm de meivakantie en mijn man moet gewoon werken, hoewel ik echt geniet en het heel leuk met ze heb, tel ik de dagen af dat we weer lekker samen zijn😅 het gáát maar door. Maar wellicht moet dit in het opbiechttopic haha

18 likes

Ze valt ook van het ene uiterste in het andere. Van 2 jaar lang ongeveer 24/7 samen voor de kinderen zorgen naar alles alleen doen, ook de avonden en de nachten. Lijkt mij ook pittig.

8 likes

Ja dat vind ik zelf alleszins toch zwaar :joy:. Heerlijk om ze even ‘af te kunnen geven’ wanneer je partner thuis komt.

3 likes

Nee, was na de kraamweek, toen de kraamzorg weg was haha :joy::joy:

4 likes

Niet persé alleen als reactie op jou, maar waarom is dít realistisch? Ik vind haar juist vaak best negatief uit de hoek komen. Dat je soms denkt: je koos zelf voor kinderen hè, niemand heeft je gedwongen. Maar misschien is dit een onpopulaire mening.

15 likes