Wow. Maar zij schenkt ook nul aandacht aan die man!
Deze is wel heel erg! Zoiets doe je toch ook samen. Die man had er overduidelijk geen zin in, doe het dan ook gewoon niet! Leuk stel😂
Sowieso vind ik de muziek van die vrouw niet fijn. Of iig niet wat door influencers gebruikt wordt. Verder geen idee wat zij produceert. Nu gebruikt Kelly nog structureel muziek van haar voor haar intro, maar Wil&Tien hadden eerder (in het LLG tijdperk) ook een eigen intro met haar muziek. Net zo vreselijk
Jonathan Joly van de Saccone Jolys legt op
TikTok uit dat hij alle video’s heeft verwijderd omwille van zijn kinderen. Opzich staan ze verder nog wel over het hele internet natuurlijk, maar toch een stap in de goede richting
Verschrikkelijk idd, zo truttig.
Is er maar dan ook iemand die dit serieus kan nemen? Al die verschrikkelijke hoofdletters bij elk woord
Iris Zeilstra van Pluk etc. en vlogger gaat een masterclass geven
De quote “ik denk dat ik het wel kan bla bla” komt mij inmiddels echt de keel uit bij iedereen.
Waaaarom begint elk woord met een hoofdletter?
Extra ergernis materiaal: Pippi heeft het nooit gezegd, het is een misquote.
In de comments staat gelukkig dat ze inmiddels ook niet bij elkaar zijn. Volgens mij zelfs tijdens dit filmpje al niet meer.
Ik heb dus ook werkelijk geen idee waar deze Masterclass nou echt over gaat, ik lees vooral dat je betaalt voor eten, drinken, een goodiebag en als je geluk hebt een foto met Iris (dit laatste heb ik erbij verzonnen, maar het lijkt meer op een fandag dan een masterclass)
Hahaha doet me echt denken aan die achterlijke intro nummers van LiveLifeGorgeous
Haha ah nee LiveLifeGorgeous was toch leuk? papadapadapada ha ha papadapadapada
2WMN was wat meer twijfelachtig qua muziek. This is de laifstaaail… laifstaaaail! Of toooo woooomehen. Tooohooohooo women
Nostalgie
Vraag me af of ze wel nog doorgaan met de betaalde content die ze ook eerst hadden. Al las ik daar ook dat mensen al maanden betalen maar we geen extra content verschijnt.
Mijn brein leest dit zo:
Hahaha je hebt dit wel perfect muzikaal opgeschreven, hoor het meteen weer in m’n hoofd!
Omg deze gender reveal
https://www.instagram.com/reel/Cbse4oshTYi/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Die vrouw toch nog het beste er van maken😅
Ik ben ook een zure trut dan hoor, babyshowers vind ik echt zó overrated. Waarom ook?!
Gender reveal? Hetzelfde, waarom? Na 9 maanden komt er een kind uit en dan is het toch ook bekend? Of maken ze dan bekend wat voor geslacht dat ze denken dat t is?
Geloof het of niet: er zijn ook mensen die zelf vragen om een gender reveal. Ik ben zwanger, en er werd vrij snel (door broers/zussen, dus wel dichtbij ons) gevraagd of we ook een gender reveal gingen doen straks. Toen ik zei dat ik wel een appje zou sturen, werd ik aangekeken alsof ze water zagen branden Maar ik ga nog steeds een appje sturen.