Nee ze had er gelukkig wel naar geluisterd! Maar de andere kinderen nog wel
Daarom vind ik haar 10x leuker dan Michelle hahaha. Love een beetje zelfspot
Verlaat triest nieuws op deze maandagochtend. Het Familiefit account is binnenkort niet meer openbaar. Hun kennis (opleiding Koen) en ervaring (Robin) willen ze leuk en laagdrempelig houden want dat was het voorheen ook. Que? Wel benieuwd naar de opleiding en ervaring van de broers want daar is weinig van terug te zien.
Wordt het dan privé vanwege de kritiek? Of gaan ze betaald door?
Opleiding Koen: voetbaltrainer?
Ja vooral als je je bedenkt dat de andere dochters nooit in beeld waren.
Haar houding in die video’s doet me zo denken aan de voorbeelden van sterkher als ze laat zien hoe het niet moet. Snap echt niet waarom iemand die gewoon sport maar er geen verstand van heeft zo’n Instagram begint
Zie trouwens dat Sterk met Wout ook een stille dood is gestorven. Denk dat mensen toch onderschatten hoeveel werk zo’n kanaal is.
Volgt iemand styleandsugar? Zij verkoopt kleding van haar dochter maar influencers verkopen dat dan altijd voor zo’n hoge prijs. Een gedragen zara pyjama voor €10. Vind ik echt duur. Op Vinted zou je het voor hooguit €2 verkopen. Meer influencers doen dat, ook bijv. Huisjeinbrabant. Omdat ze zoveel volgers hebben verkoopt het toch wel. Zo gaar.
En overschatten hoe leuk mensen hun vinden haha. Wouter die zat tijdens z’n workouts vaak te zeiken dat het zwaar was maar zo voorbij was. Lekker motiverend
Ja echt bizar! Bij Milou Hofmeester ook zo, net alsof de dag na de bevalling de routine gewoon weer verder ging maar dan met 'n extra kindje erbij.
Oh ja dat valt mij ook altijd zo op! Vind haar altijd heel leuk maar die prijzen exorbitant. Heb ik ook bij Fauve B op insta, haar dochtertjes zien er altijd zo leuk uit maar de instasales sla ik over want die prijzen… Op Vinted kan ik het vaak voor de helft minder kopen en dat doe ik dan ook haha. Tuurlijk het is wat de ander er voor wil geven, maar vind het ook opvallend.
Haha ja die prijzen zijn zo niet in verhouding. Voor een 5 euro tshirt van de zara mag je bieden vanaf 3 euro?! Mijn ervaring op Vinted is dat je toch zeker de helft van de aankoopprijs ervan doet.
Influencers mogen niet eens meer staan wat een ellende
Zo ja dat is mij ook eens opgevallen. Bij Lois Kruidenier en mamalotje bijvoorbeeld.
Ben normaal niet jaloers op influencers maar dan wel. Het slaat echt nergens op. Soms zelfs met vlekken of gaten.
Ze zitten sowieso allemaal in mijn irritatie.
Al die beige huizen en beige kleding. Ze laten zich zo leiden door wat ‘in’ is.
Zo nodig dat sanny een foto met ‘kak zwempak’ deelt op insta, privacy is echt dood he
Ik dacht kak zwempak? Maar dus letterlijk. Leuk kiekje voor later!
Ik check toevallig even dat account van huisjeinbrab.
En die meid is gewoon een ex collega
Ik ken dat hele account niet haha!
Maar damn wat een eentonige foto’s, alles dezelfde stijl en kleur
Je denkt dat je zoveel groter bent dan je bent, fixed that for u