Mommybloggerstopic #8

Dat dit bestaat heh. Haha en dat mensen dan écht zo zijn. Fascinerend.

6 likes

Ik hou zo van haar eerlijkheid.

(Even haar zoontje doorgekrast)

20 likes

Wow wout is weer veel aan het reizen voor zijn modellenwerk…Vorige week Schotland, deze week Italie en volgende week Amerika…Lijkt me erg pittig voor Elise…

7 likes

Ja topper! Nog steeds 1 van m’n favo bloggers :relaxed:

7 likes

Ben benieuwd hoe dat te combineren is met zijn carrière als Velo instructeur/inspirator/goeroe😅
Elise heeft het vast loodzwaar. Het is toch heel vermoeiend om de hele dag voor je eigen kinderen te zorgen😉

19 likes

Vind ik wel, haha, ik ben altijd blij als m’n vent 's avonds thuiskomt zodat hij kan helpen met de kids en het huishouden :grinning: Lijkt me zwaar om het allemaal alleen te doen. Respect voor de alleenstaande ouders!

39 likes

Ik ben nu dus een weekje alleen weg met mijn kinderen ivm de meivakantie en mijn man moet gewoon werken, hoewel ik echt geniet en het heel leuk met ze heb, tel ik de dagen af dat we weer lekker samen zijn😅 het gáát maar door. Maar wellicht moet dit in het opbiechttopic haha

18 likes

Ze valt ook van het ene uiterste in het andere. Van 2 jaar lang ongeveer 24/7 samen voor de kinderen zorgen naar alles alleen doen, ook de avonden en de nachten. Lijkt mij ook pittig.

8 likes

Ja dat vind ik zelf alleszins toch zwaar :joy:. Heerlijk om ze even ‘af te kunnen geven’ wanneer je partner thuis komt.

3 likes

Nee, was na de kraamweek, toen de kraamzorg weg was haha :joy::joy:

4 likes

Niet persé alleen als reactie op jou, maar waarom is dít realistisch? Ik vind haar juist vaak best negatief uit de hoek komen. Dat je soms denkt: je koos zelf voor kinderen hè, niemand heeft je gedwongen. Maar misschien is dit een onpopulaire mening.

15 likes

Huh wat bedoel je?

9 likes

Nahh weet niet hoor. Bij 2 kinderen klaagde zij al heel veel, wat op zich niet erg is. Snap alleen niet dat je er dan nog 1 neemt.

Ik vond haar eerst altijd wel leuk, maar gestopt met volgen toen ze zwanger was van de 3e. Vind het echt ongemakkelijk om zoveel van die kinderen mee te krijgen.

5 likes

Dat de keuze voor het ouderschap soms ook tegen kan (en mag) vallen! Tis niet één en al rozengeur enzo

5 likes

Ik denk dat best veel ouders (en met name moeders omdat helaas anno 2022 toch nog de zorg over de kinderen onevenredig verdeeld is) niet van te voren beseffen dat het hard werken is met kind(eren), omdat het eerst soort van taboe was om daarover open te zijn en te “klagen”. Pas de laatste jaren komt het wat meer naar buiten dat het soms echt kut is.

@Alicante ken dr niet maar dat is bijzonder dan. Klagen maar dan toch bewust kiezen voor een derde.

6 likes

Dit dacht ik ook :joy:

6 likes

Ja dat is zo en dat snap ik allemaal wel maar net als dat ik als Bollen kind niet blij zou worden van de dingen die over mij online verschijnen, zou ik dat in dit geval ook niet vinden. Ik vind het klaaggehalte bij haar behoorlijk hoog en dat mag dan #realistisch zijn, maar dan gaat er toch wat mis of niet? Realistisch is toch niet synoniem voor klaagzang. Voor mij is dat totaal niet realistisch.

18 likes

Absoluut niet naar het opbiechttopic. Iedereen die ik ken met kinderen vind het gewoon pittig alleen. Inderdaad zoveel respect voor alleenstaande ouders. Ik ben 2 dagen achter elkaar vrij met 2 kids en ben altijd blij als ik daarna weer aan het werk kan.

@Lady90

6 likes

Eerlijk gezegd vind ik zowel #blessedlife als dat zogenaamde realistisch ouderschap gewoon overdreven. Ik denk dat niemand van tevoren echt weet hoe het is om een kind op te voeden en ja soms is dat geweldig en soms is het helemaal kut. Dat is het leven toch?

Omdat momfluencers nu zo’n hype zijn, moet het ouderschap ook ineens zo’n ding worden, ik snap dat niet

Edit: neemt niet weg dat ik niet klaag (aka op z’n tijd ook mn favo bezigheid) hoor, maar dat hele verdienen aan die extremen vind ik gewoon kut

10 likes

Typisch dat Willemijn in de vlog blèrt dat Martine een dochter krijgt ipv dat ze Martine dat gewoon zelf laat zeggen

2 likes